Publicitatea online creste dar de fapt scade
marți, mai 29th, 2012– Total piata 2011: 91.8 milioane RON adica 21.7 milioane euro la un curs de 4.2379
– Crestere de 10% in semestru 2 fata de semestrul 1
– Comparativ cu 2010, daca ne raportam la aceiasi participanti, piata a scazut cu 7.3%, daca adaugam cele 4 companii noi care raporteaza date atunci avem o crestere de 7%
– Bineinteles, la cele aproape 22 milioane euro se adauga cele 10-20-50-100 milioane facute de Google (care nu rapoarteaza) si cele 1-2-5-10 milioane facute de Facebook
Ca o concluzie, mi-a placut declaratia din comunicatul de presa, e pe gustul lui eCostin:
În condi?iile în care pia?a media se confrunt? înc? cu o situa?ie dificil?, în ciuda reducerii num?rului publica?iilor scrise, care ar fi trebuit s? duc? la o suplimentare a veniturilor pentru cele r?mase, pia?a publicit??ii online a înregistrat totu?i o cre?tere de 7 procente în 2011. Ritmul de dezvoltare al pie?ei publicit??ii online ar putea p?rea moderat. Dac? îns? îl compar?m cu situa?ia existent? în 2007, primul an pentru care PwC România a derulat studiul ROADS pentru IAB România, observ?m c? ritmul mediu anual de cre?tere al valorii raportate a pie?ei a fost de 21,2%. Astfel, pia?a publicit??ii online a înregistrat una dintre cele mai ridicate rate de dezvoltare comparativ cu alte sectoare în ace?ti ultimi 5 ani
This entry was posted on marți, mai 29th, 2012 at 07:09 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
[…] UpDate: Apropo, good point. […]
[…] edit: gasiti detalii si la Orlando. Trimite prin email. […]
Orlando hai s? punem 35 milioane la Google ):-
nu prea e o cifra rotunda, strica fen shui-ul dar fie, 35 sa ramana