Veniturile Facebook = 25% din veniturile Google
joi, ianuarie 30th, 2014Later update: Avem rezultatele Google pe Q4 asa ca am actualizat postul.
Facebook si-a anuntat rezultatele pe Q4 2013, venituri de 2.59 miliarde USD, in crestere cu 63% fata de Q4 2012, profit 523 milioane USD, mai mare de 8 ori fata de profitul generat in aceeasi perioada a lui 2012 (64 milioane USD).
Partea interesanta apare daca ne uitam la rezultatele Facebook vs rezultatele Google (, cele pt Q3) –> veniturile Facebook reprezinta aproape 25% din veniturile Google (ultimele disponibile9.39 10.55 miliarde USD, am dat la o parte veniturile Motorola si cele generate de Google prin parteneri, am luat in considerare doar veniturile generate de Google pe siteurile proprii). Nu stiu cum o vedeti voi dar mie mi se pare huge ca Facebook a ajuns la peste un sfert din veniturile Google (o sa adaptez postul dupa ce Google anunta rezultatele pe Q4, ca sa comparam mere cu mere).
Problema la facebook este daca pot mentine ritmul in conditiile in care tot mai multi se plang de „lacomia/agresivitatea” de care dau dovada in ultima vreme (citeste „schimbarile pe care le-au facut in decembrie si care limiteaza drastic reach-ul atins de un post –> trebuie sa platesti pentru a-ti atinge fanii”).
This entry was posted on joi, ianuarie 30th, 2014 at 08:38 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
2.34 ca sa fie mere cu mere (restul sunt banii Zynga).
Problema la Facebook nu cred ca e ca unii se plang ca reach-ul per post a scazut. Proprietarii de website-uri se plang de mult mai multi ani de schimbarile in algoritmii Google pe search. E in firea omului sa se planga ca ce primeste gratis nu e suficient de mult insa atat timp cat user-ii sunt pe Google sau pe Facebook, banii o sa vina. Deja, oricum, cine mai crede ca advertising-ul pe Facebook e altceva (social something) decat display pur e cam nataflet. Problema Facebook sunt trendurile.
E amuzant cum ajungem sa comparam niste servicii absolut utile, vitale as putea spune, cum sunt google maps sau gmail-ul, cu un serviciu de entertaining, cum e facebook-ul.
coke, autorul compara rezultate financiare ale unor companii care activeaza in aceeasi industrie. Si intre noi fie vorba niciuna din ele nu ofera servicii vitale.
Ba chiar la maps si gmail ai alternative mai bune decat la facebook.
materazzi, iti multumesc :)
Radu, fortezi o comparatie care nu prea-si are rostul search vs facebook.
[…] ne uitam la rezultatele Facebook vs rezultatele Google (ultimele disponibile, cele pt Q3), scrie Orlando Nicoar?, Directorul Mediafax […]
Orlando, 10 puncte bonus daca sesizezi ironia propriei afirmatii. Si inca 10 puncte daca poti sa intelegi spiritul a ceea ce am spus (hint: vorbeste cu colegul tau care a scris articolul in care compara chiria de la mall cu costul promovarii pe Google).
Radu, nu e nevoie, stim ce esti cel mai mare fan Google din .ro, daca nu ai inteles diferenta dintre efortul diferit depus de un proprietar de site in search vs facebook e cazul sa-ti pastrezi punctele. Nu am vazut articolul respectiv, asa ca no points for me today.
Argumentum ad hominem.
Fii capitanul nostru!
[…] Veniturile Facebook = 28% din veniturile Google via Orlando.ro […]