deci

– publicitatea online din UK a atins pe primul semestru 1 miliard lire in primul semestru din 2006 (via Media & Advertising)

– AdEvolution adauga 15 site-uri in potofoliu (via Media & Advertising)

– noua echipa de la HR Romania e nehotarata in ceea ce priveste logo-ul, denumirea si domeniul de activitate pt Netbridge (da, da, e la categoria carcoteala :))

– Calin Rotarus a fost promovat Sales Director in cadrul ArboMedia, sincere felicitari, inseamna ca online-ul a depasit TV-ul ca importanta (Val deja jubileaza :)) 

Later update: tot din Media&Advertising, o analiza a pietei de publicitate online, un interviu cu Ciprian Stavar despre IAB precum si vestea castigarii de catre Mccann a titlului de agentia anului la Portoroz.

6 Comentarii
  1. […] Sunt convinsa ca d-nul de la PR imi va face o vizita acum, poate asa isi va da seama ca ar fi cazul sa isi concentreze toata atentia (inclusiv cea atrofiata) asupra jobului pe care il are, sa aiba grija de imaginea companiei si pentru binele acesteia sa ascunda cat mai repede si bine faptul ca omul a sfintit locul (daca imi permiteti d-nule PR-ist, in cazul in care nu sunteti constient de asta, plecarea lui O si a echipei a facut ca foooarte multi ochi sa urmareasca evolutia/involutia NB). […]

  2. Alexa Sorescu spune:

    carcotind o carcoteala: cum anume ar putea UN SITE apartinand unei companii „sa fie nehotarat in ceea ce priveste logo-ul, denumirea si domeniul de activitate pt Netbridge” (adica a companiei din care face parte? Au atat de multa putere de decizie? Inseamna ca sunt tari…
    Am citit blogul la care faci referire si totusi, cu exceptia unor greseli de ortografie, greu de scuzat intradevar, totusi concluzia mi se pare cam hazardata.
    Sa inteleg ca daca o domnisoara de la stirile ProTV se balbaie ai, asta inseamna ca departamentul de stiri nu este sigur despre „logo-ul, denumirea si domeniul de activitate” al ProTV? (sau este ale ProTV?)
    Am postat aceasi intrebare si pe blogul Alinei, dar deocamdata nu a aparut nimic (nici intrebarea si nici raspunsul)
    Honestly, aveam o parere mai buna despre tine (atat cat am apucat sa te cunosc citindu-ti blogul – acum vreun an de zile am vrut si eu sa ma angajez la tine…dar nu s-a lipit).

  3. orlando spune:

    Alexa,

    e simplu, uita-te la imaginea de pe respectivul link unde Netbridge apare:
    – cu doua logo-uri diferite
    – o data Netbridge Invesment o data Netbridge Investments
    – o data ca „cel mai mare …” o data ca „fond de investii”

    si asta in doua anunturi alaturate

  4. […] Acum, sigur c? pronind de la observa?ia ini?ial f?cut? de Alina Aldea, o fost? membr? a echipei HR, Orlando preia subiectul. […]

  5. AlinaA spune:

    Raspunsul a venit Alexa, Te astept. :)

  6. Eugen D spune:

    Si a patra kestie: netbridge-ul aparea la parteneri. Poate sint eu papuash si nu inteleg cum vin trebile astea cu parteneriatul. E narcisism pur dragilor. Ti-e atit de drag de tine k te bagi peste tot, chiar si la parteneriate cu tine insuti.

    Btw, in viata nu e important sa ai carti bune, ci sa le joci bine pe cele pe care le ai. Acest amanunt iti scapa Alexa, draghe. Acest amanunt l-au ignorat si cei de la netBridge atit in relatia cu mine cit si cu echipa demisionarilor. Iti mai dam o sansa Alexa, tie si tututor celor ce vor sa fie cineva, sansa de a sti urmatorul lucru: „Fiecare vrea sa fie cineva; nimeni nu vrea sa se dezvolte.”

Lasa un comentariu