eJobs se da pe tv
joi, septembrie 20th, 2007recenta intrare a celor de la Tiger in managementul eJobs le-a adus acestora bani de investitii astfel incat vor incepe soon au inceput, mi se sopteste din regie, thx Marius, o campanie pe Tv, spotul il puteti vedea aici. Creatie Leo Burnett.
Puteti vedea spotul ejobs pe un Televizor cu plasma (link sponsorizat in campania de blogvertising)
This entry was posted on joi, septembrie 20th, 2007 at 11:17 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
20 Comentarii
Lasa un comentariu
Campania TV a inceput deja de cateva zile ;)
[…] Orlando aflam ca spotul este o creatie Leo […]
„au inceput, mi se sopteste din regie, thx Marius, o campanie pe Tv”
Cu campanii TV. Asa au murit aproape toate startupurile din perioada bulei internet din 2000.
Anyway, le urez succes cu campania.
:))
[…] Ejobs lanseaza campanie de televiziune ( via Orlando ) […]
interesant…curios, incitant, plictisitor…dar nu e rau, intrebarea vine daca ejobs are nevoie chiar asa mare de un spot tv, pentru ca logic ejobs de cand a fost preluata a rupt in doua concurentza, sigur carcotasii vor spune ca acum ejobs lucreaza la imagine, pai bravo lor daca au si bani pentru asa ceva.
Respect si Pace.
carcotasul.vesel
Mie mi se pare foarte slab dpdv strategic. Site-urile castiga bani de la companii, nu de la candidati, si nu cred ca incurajand candidatii sa isi caute un job nou va avea site-ul de castigat. Dimpotriva, site-ul castiga de la companii. Iar mie, ca angajator, mi se pare jignitoare aceasta reclama. Nu as posta un anunt acolo nici gratis. Ma simt agasat si jignit ca employer de o astfel de reclama. Mi se pare ca este genul de campanie pe care iti distrugi business-ul pe banii tai. Vorba aia: „si… si cu banii luati”. Leo Burnett? Desigur!
Sunt singurul care a vazut Outdoor @ Neogen, flyere lipte prin tot orasul? Pt urban mi se pare ineficient TVul si mult mai de impact outdoor+radio. (ma indoiesc ca eJobs poate sa ia primul spot lui VF sau P&G :))
E interesanta ideea spotului. Cred si sper ca va functiona, atat pentru succesul ejobs cat si pentru oameni care chiar au nevoie de un nou servici.
Probabil ar avea un si mai mare succes daca s-ar desfasura sub forma unei campanii care sa promoveze schimbarea mentalitatii asupra relatiei: angajator – angajat. Si anume sa sublinieze, ca exista si posibilitatea ca un angajat sa plece de la o firma si nu numai sa fie dat afara. Mai ales ca ejobs.ro se adreseaza in special catre angajatii cu studii superioare unde situatia s-a schimbat de ceva timp, insa gandirea „patronilor” nu.
Reclama este haioasa. E clar ca acum eJobs lucreaza la imagine
Primii care au venit cu un spot sunt cei de la BestJobs.ro. Pe tv i-am mai vazut prezenti si pe cei de la YourJob.ro.
[…] ACUM PE BUNE… September 22nd, 2007 — copolovici Orlando este impartial si informativ cu privire la spotul tv pentru eJobs, facut de Leo. Inclin sa fiu de acord cu parerea lui Alex […]
[…]E un fel de a spune printre rigiituri la bere ca o casatorie este un blestem pe viata, o chestie puturoasa din care nu ai scapare indiferent de ce ai face[…]
@Alexandru Raducanu – adevarat ce zici tu numai ca pe angajatori nu ii atragi prin reclame ci prin numarul de posibili candidati care isi posteaza cv-ul pe siteul tau.
@G – am vazut si eu printurile Neogen – ce-i drept mai mult pe autobuze ratb
Nici pe mine, ca si posibil client al unui site de joburi, din perspectiva candidatului, nu ma atrage f tare reclama. E haioasa dar cred ca Leo Burnet a cam cazut in cliseul Naumovici – barbosi in situatii ironice/amuzante – vezi reclamele „batman” si „ala micu negru de respira greu, era tasu, mah” :)
Mi se pare un cliseu ieftin asta cu patronul care te pune sa-i speli masina, sa il scarpini pe spate si de astea. Asa o fi la Leo Burnett? :) Sau ei nu folosesc eJobs ?
De asemenea mi se pare ca prin aceasta reclama se jigneste clientul eJobs, iar pe de alta parte ii spune acestuia ca pe eJobs o sa gaseasca doar frustrati (doar pentru ei e reclama asta cu „umorul” asta complex). Un fel de „No-win No-win” :)
Probabil ca si in reclamele pentru detergenti, o sa treaca ceva vreme pana o sa vedem o reclama buna in acest domeniu.
P.S. Nu era mai bine sa intre iar the big chief in spot sa ne explice cum e cu „laser nenica” ? Garantat era mai haioasa reclama :)
Poate ca e o reclama pentru Golden Drum, si asa se explica de ce e jignitoare pentru employeri, neatractiva pentru angajati (apropo de argumentele lui Alex Lapusan), dar chipurile „haioasa”. Prietenii stiu de ce :)
Sau poate e facuta de vreun junior, ca seniorii nu se obosesc cu conturi de-astea mici.
In orice caz, Leo Burnett este o mare sigla. Care a trait mult din carisma si energia lui Bogdan, care e one man show, dar omul o fi obosit sau i-o fi ajuns. E nevoie de esalonul doi. Care e sublim, dar lipseste cu desavarsire.
e de fapt misto, e de atras atentia…nu prea sunt altele mai misto, cu umor…
Ce importanta e ca o astfel de reclama distruge business-ul clientului, nu-i asa? Sa fie misto si sa distreze creativii si eventual telespectatorii, si sa mai aduca vreun premiu prin Slovenia. Of of, mai mai…
[…] carcotasi nu se poate Posted on October 9, 2007 by Cristina Via Orlando aflai si eu acum doua saptamani de spotul TV al celor de la […]