Site-urile Imedia se muta la Boom
marți, decembrie 11th, 2007Via Adplayers vine ceea ce se stia oarecum pe piata de ceva vreme (prefatata de plecarea lui Rachad din managementul Imedia), siteurile Imedia (Eva, Cinemagia, Automarket) vor fi vandute de catre Boom incepand cu 2008. O mutare normala tinand cont ca atat Boom cat si Imedia sunt controlate de NCH. De urmarit ce va pune Val in loc tinand cont ca siteurile Imedia cred ca reprezentau mai mult de 12% din businessul Adevolution.
Prin aceasta mutare Boom isi consolideaza segmentul de siteuri pt femei avand numarul 1 si 2 din piata (interesant e ca Eva a scazut foarte mult in ultima saptamana pierzand pozitia de lider in favoarea siteului Ele.ro)
Timp de 7 ani de zile Val si Imedia au fost pe piata un tot unitar, „cercul” s-a fisurat vara trecuta cand Val a plecat de la Imedia pt a forma Adevolution si se inchide complet o data cu finalul anului + dupa plecarea lui Rachad Imedia ramane practic in mana baietilor de la Cinemagia.ro, cei care s-au asociat in 2004 cu Rachad si Val.
This entry was posted on marți, decembrie 11th, 2007 at 20:13 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Crezi ca scade pentru ca nu il mai vinde AdEvolution? :)
Da, are legatura :)
in fiecare an in noiembire-decembire eva.ro a fost depasit de ele.ro,
diferenta o face sectiunea de felicitari care pe eva este foarte slaba si ca implementare si ca promovare pe prima pagina, insa acest lucru se va schimba in curand :)
cred ca de fapt scaderea trebuie cautata in stele :)
Indirecta :)
Florin,
asa este, Ele creste pt ca are o sectiune puternica de felicitari insa in acelasi timp Eva scade (cu mai mult de 50,000 unici/week) nu ramane la +200,000.
Ma indoiesc ca Boom va reusi sa mentina aerul de reclama neconventionala pe eva.ro, cinemagia.ro, automarket.ro si restul site-urilor iMedia.
Boom e specializata pe vanzare de bannere, in timp ce Val stie sa conceapa, propuna, implementeze sectiuni sponsorizate, minisite-uri, concursuri si toata gama de reclama neconventionala cu care ne obisnuisem in reteaua iMedia. Sunt interesat de directia in care va merge iMedia din acest punct de vedere.
si totusi iMedia creste , astromax.ro e ultimul achizionat
Catalin, daca ai sa te uiti pe ele.ro de exemplu, ca sa pastram categoria, vei vedea ca volumul de reclama din proiecte speciale este mai mare decat cel din publicitate clasica. Si nu este un caz izolat.
In conditiile in care avem o echipa de vanzari puternica si experimentata si oameni dedicati pe proiecte speciale si publicitate neconventionala, cred ca anul urmator vei vedea si mai multe proiecte de genul celor descrise de tine si nu numai pe site-urile Imedia
precizare: Gusti de mai sus nu-s eu.
@Gusti.Roman.ro – precizarea ta vine in urma faptului ca ai inceput sa citesti una din cartile alea 3? :)
si legat de subiect, dupa cum spuneam si mai sus fara sa fiu Gusti Roman, cautati motivile scaderii in stele, acolo e raspunsul :)
[…] A mai scris despre asta Orlando. […]
De fapt, cred ca se combina mai multe chestii:
1. Mutarea de la Adevolution la Boom explica scaderea: pe de-o parte dispare inputul creativ al lui Val, pe de alta parte, cand vorbim despre promovare in retea, AdEvolution are muuult mai multe site-uri cu grup tinta apropiat de eva.ro decat are Boom, dar care intra direct din bannere pe site, dar nu ar fi scris http://www.eva.ro din proprie initiativa.
2. In ultimele doua luni pe eva.ro nu a mai aparut nimic nou. Ele si-a relansat site-ul si au facut destula vilva pe linga asta
3. Horoscop 2008 pe ele.ro – prost ce-i drept, nu spune nimic, dar ce horoscop nu este….
Cat despre mutare, nu mi se pare foarte normala doar pentru ca sunt din acelasi grup. Overall, Boom plateste ceva mai mult de un bax de bere pe zi catre fiecare dintre publisheri. Cred ca mutarea a fost facuta sa se poata lauda ca sunt singurii ce si-au atins targetul propus la inceputul anului.
De fapt, cred ca ar mai fi o explicatie posibila: imedia a fost o bomboana otravita. O metoda sa-ti scoti un adversar de pe piata intr-un moment convenabil este sa devii unul din clientii cei mai mari si sa te retragi cand e mai comod
thinking,
mergi prea departe cu bomboana otravita, in conjuctura din vara trecuta nu e cazul + daca e adevarat ce mi-a spus Val cum ca le-a facut celor de la Imedia o oferta extrem de mare atunci Boom va trebui sa plateasca catre Imedia cateva sute/mii de baxuri de bere pe zi. E normal ca Bonciu/Sitaru si Active Soft sa se multumeasca cu un bax de bere/zi atata vreme cat finantarile lor vin din chiriile spatilor de la Romarta
ntz, cum spunea cineva de pe la NBRD la o tzigara, banii vin din sudoare de cocatoare.