tam-tam, Google Adplanner
miercuri, iunie 25th, 2008dupa AdManager lansat in urma cu cateva luni, Google se pregateste sa lanseze AdPlanner, un tool ce va oferi clientilor date demografice si de consumer behaviour. Probabil ca Google Adplanner va agrega informatii din search engine-ul Google, din Analytics si din alte surse. Se presupune ca datele vor fi oferite gratuit clientilor care vor folosit DoubleClick, adserverul achitizionat de Google acum un an.
So, se cam inchide cercul, nu? Avem search, Analytics, admanager, Doubleclick si adplanner. mai lipseste ceva? :)
via Bogdan.
This entry was posted on miercuri, iunie 25th, 2008 at 08:25 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Cercul era inchis de la search+analytics … dar era un cerc stramt.
problema cu cercurile care se inchid este ca separa intre inantru si afara. Chiar daca inauntru s-a prins suficienta „masa”… dilatarea acesteia va forta largirea cercului si de aici eventuale brese.
Cred ca adplannerul e mai degraba o largire de cerc … care incearca sa prinda si advertiseri mari … si poate si ceva dinspre offline
cu siguranta e o largire pt a prinde si advertiserii mari, problema e ca in afara cercului nu prea o sa ramana prea multi in curand :)