Femeile trecute de 30 de ani
vineri, februarie 3rd, 2006de Andy Rooney, CBS
Pe masura ce inaintez in varsta, apreciez cel mai mult femeile trecute de 30 de ani. O femeie trecuta de 30 de ani nu te va trezi niciodata la miezul noptii sa te intrebe la ce te gandesti. Ei nu-i pasa la ce te gandesti. Daca o femeie trecuta de 30 nu vrea sa urmareasca un meci, nu sta prin preajma miorlaindu-se. Face ceva ce chiar isi doreste sa faca. Si de obicei e vorba de ceva mult mai interesant.
O femeie trecuta de 30 se cunoaste suficient pe ea insasi ca sa fie sigura de cine este, ce este, ce vrea si de la cine. Sunt putine femei trecute de 30 carora le pasa de ce-ai putea gandi despre ele sau despre ce fac.
Femeile trecute de 30 au o mare demnitate. Rareori se apuca sa tipe la tine la opera sau in mijlocul unui restaurant foarte scump. Desigur, daca o meriti, nu ezita sa traga in tine.
Femeile trecute de 30 de ani sunt generoase cu laudele, deseori nemeritate. Ele stiu cum e sa nu fii apreciat. O femeie peste 30 are incredere sa te prezinte prietenelor ei. Una mai tanara cuplata cu un barbat isi ignora deseori chiar si cele mai bune prietene pentru ca nu are incredere sa le aduca in preajma lui. Celor peste 30 nu le prea pasa daca esti atras de prietenele ei pentru ca stie ca ele nu o vor trada.
Femeile devin medium pe masura ce imbatranesc. Niciodata nu trebuie sa-ti martusisesti pacatele unei femei peste 30. Ele stiu intotdeauna. O femeie trecuta de 30 arata bine purtand un ruj rosu stralucitor. Asta nu e valabila si pentru una mai tanara. O data ce a trecut de un rid sau doua, o femeie peste 30 este de departe mai sexy decat omoloaga sa mai tanara.
Femeile de peste 30 de ani sunt deschise si oneste. Ele iti vor spune imediat daca esti un ticalos sau te porti ca un ticalos. Niciodata nu trebuie sa te intrebi cam pe unde te situezi in relatia cu ele.
Da, pretuim femeile trecute de 30 de ani pentru o multime de motive. Din pacate, nu e reciproc. Pentru fiecare femeie uluitoare, inteligenta si fierbinte, trecuta de 30 de ani, exista o relicva cu chelie si burta in pantaloni galbeni facandu-se de ras alaturi de o chelnerita in varsta de 22 de ani.
Doamnelor, imi cer scuze. Iar pt toti barbatii care au spus „de ce sa cumperi vaca cand poti avea laptele gratis” pt a-si justifica burlacia un update la zi: astazi 80% din femei sunt impotriva casatoriei. De ce? Au realizat ca nu merita sa cumpere tot porcul pt un carnat mic.
This entry was posted on vineri, februarie 3rd, 2006 at 08:26 and is filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
GENIALA incheierea.
„astazi 80% din femei sunt impotriva casatoriei.”
da-mi voie sa ma indoiesc de „statistica” asta; mai degraba este un wishful thinking al celui care a emis-o.
(stii tu vorba aia, minciunile sunt de trei feluri…)
…completare: poate cele 80% sunt valabile la pustoaicele care de-abia s-au „nurlit” si care habar n-au ce e aia viata. E amuzant cum cele 80% devin 5% pe masura ce se apropie de varsta maternitatii….
Articolu’ asta probabil ar dori sa obtina un efect de mobilizare a populatiei posesoare de carnat, intru insuratoare etc. si deci sa calmeze isteriile femeilor fara barbat… care, poate, prin niu iorc or something au afectat national security. In plus, eu personal nam vazut femeie de 27, nu de peste 30 (categorii diferite) care sa vrea sa concureze cu babe de 18 altfel decat cu metodele ultimeia… adica ce sa mai facem 69, hai multiplu de 69 etc.
Evident, sunt burlac.
Privit de la distanta articolul pare frumos scris, dar daca il cercetam in amanunt vom descoperi ca femeia de 30 de ani care are toate aceste caracteristici defapt nu exista! (Daca exista sa-mi spuneti care e aia! Ca eu divortez de a mea si o iau pe respectiva de nevasta!)
Cred ca titlul corect ar fi: Femeile trecute de menopauza, acelea intradevar au toate aceste caracteristici mentionate mai sus!
P.S. Am 33 de ani si eu si sotia mea si avem 10 ani de casnicie deci stiu ce vorbesc!.. :)
P.P.S. Nu garantez ca sotia ar fi de acord 100% cu ce am scris…:D.. dar am spus doar purul adevar!
Dupa ce am citit acest articol, ma simt putin mai bine ca voi implini in curand 29 de ani. Unele dintre caracterisitici mi se potivesc deja (stiu ca nu sunt modesta!). Oare cum arata femeia dupa 40 de ani!?
mister_q, nu cred ca articolul de mai sus se aplica si femeilor casatorite :)
se aplica, in mare masura, femeilor care lucreaza in publicitate sau domenii conexe…
voi chiar nu aveti ce face, nu? caracteristicile aceatea n-o sa le gasiti la o singura femeie!!!! NIciodata!!! nu s-a nascut si nici n-o sa se nasca. o poti avea insa, daca mai renunti la tine pentru ea (acelasi lucru si-n privinta ei)
P.S. sunt fata si mult mai tanara decat cei care au scris pana acum. ce-am inteles pana la varsta asta este ca, cu cat „imbatranesti” devi mai experimentat. si numic mai mult.
hello,
am 35 de ani. sunt maritata de 12, din fericire cu sufletul meu pereche asa ca nu am luat chiar ” porcul” ;). am 4 prietene nemaritate. toate suntem asa cum povesteste textul de mai sus. stiu, suntem o specie rara dar existam!
deci pana la urma cum e? :)
Cum sa fie, mai Orlando. Cum da Dumnezeu
ce ciudat. se pare ca barbatii frustrati au mereu ceva de spus;-). Cei inteligenti stiu mereu ce vor si nu arunca cu pietre.
Pertinente observa?ii. Cu toate c? aceast?, s? le zicem maturizare” a femeii, intervine cam bini?or dup? 30 de ani. ?i procentul de femei (80%) care nu vor s? se c?s?toreasc? este exagerat de mare. Con?in femeiile pe care nu le-a cerut nimeni, c? dac? le cere cineva, imediat î?i schimb? optica, din „cauze obiective”.
Numai bine..
Nu faci parte din tagma barbatilor cu asemenea idei.
Carei categorii aparti?
1. esti femeie undercover
2. ai fost indoctrinat de iubita ta feminista misandra. Cum sa compari cu un carnacior ditamai mandria barbateasca de parizer?
3. ceea ce ma conduce prin inductie la ideea nr. 3: cred ca ai un complex de inferioritate la adresa „carnaciorului” personal; poate ca acesta este un repros frecvent pe care ti-l face zgripturoaica care te-a dresat sa dai valoare la astfel de idei.
Wtf… ce se intampla cu mandria masculina?
Inca vreo cateva astfel de idei si sunt pe cale sa sustin un partid al dezrobirii barbatului de sub papucul dominant.
Traiasca misoginismul :P
De aia e plin de lipsite de cârnat pe bloguri?
Imi place ca femeile peste 30 se regasesc in acest text… Orlando, nu te apuci sa scrii si zodiace? :D
corect. sustin ideea
scrie imediat sub titlu, „de Andy Rooney, CBS”, el e autorul
totusi, 3 mesaje in 5 min pe un post vechi de aproape 4 ani, care e ideea, cum ati ajuns aici?
That’s the reason: http://www.zoso.ro/2010/01/de-ce-au-femeile-poze-cu-iubitii-n-avatar.html
thx Mjöllnir
Femeile peste 30 de ani sunt femei.
Cum spunea un bun prieten, decat o femeie de 40 de ani, mai bine doua de 20! Femeile de 30 de ani, sunt ca si numele de domenii pe internet. Cele mai bune sunt deja luate!
Cred ca te-a dezamagit recent una tinerica :)
Orice femeie oricit de feminista ar fi ea VREA sa aiba un barbat alaturi, o femeie care trece de 30 si e singura va face orice ca sa atraga un mascul – in ceasul biologic e problema
Nu sdtiu daca pina la urma problema e in virsta, mai degraba in personalitate si educatie
Imi place:) Hmm….chiar imi place:) Si culmea, sunt peste 30 de ani:)))))
finalul e …. :X speachless!!!!
Ha, ha, foarte frumos.
da, in mare parte adevarat… dar sa nu exageram. Am cunoscut femei de peste 30 care sunt mai praf decat alea de 23…
in mod normal asa ar trebui sa fie, cum zici tu… dar ce mai e normal in ziua de azi ?!?!
tocmai am zis unui baiat ca este ticalos…desi nu am peste 30 de ani…si ma simt mai bine:)
super tare!!! :)) mai ales finalu!!! :D
[…] http://www.orlando.ro/2006/02/03/femeile-trecute-de-30-de-ani/ […]
Orlando, ia baga un update la acest post… s-a mai schimbat ceva in 4 ani? :)
Social comments and analytics for this post…
This post was mentioned on Twitter by justdorian78: Femeia trecuta de 30 de ani, un articol excelent, de la Orlando http://is.gd/5KZxj…
[…] din poz?.Pentru c?…cu cât e mai tân?r?, cu atât e mai volatil?. Cu vârsta vine ?i în?elepciunea. Tags: femei Duminică, 3 Ianuarie 2010, 18:58 | feed4comments Pe aceeaşi […]
What a MAN, Andy Rooney! Am citit „reactiile” comentatorilor si mi-a venit sa pling… un OM Adevarat a ajuns sa fie atit de rar incit celelalte duplicate nu-l mai recunosc ca ORIGINAL. Good for you, Andy, God Bless You!
Scrie ceva si pentru femeile trecute de 40 de ani, ca vad multe prin multinationale care nu s-au maritat nici la 37 de ani… :-))
Foarte frumos! :-)
Poate faci o serie si acoperi o paleta mai larga de varste :-P
O zi faina!
ei… exagerezi putin. felicitari femeii care te-a inspirat.
ce vrajeala… Autorul cred ca avea de vrajit o tipa de 30 de ani si a scris povestea asta. Grosul femeilor de 30 de ani pe care le cunosc sau pe care le-am vazut in jurul meu sunt imature emotional, inca viseaza cai verzi pe pereti si feti-frumosi (din pacate si actioneaza in consecinta), sau pur si simplu nu mai au nici un fel de vlaga in a obtine ce isi doresc. Si nu, nu sunt mature sau sofisticate sau mai stiu eu cum, si nici nu stiu prea bine ce isi doresc de fapt.
:)) Misto faza cu porcul :)) Nu stiu cum e cu femeile de 30 de ani pentru ca inca nu am ajuns acolo, ce pot sa spun e ca cele de 20,sau macar unele,fac urmatoare gresala : se agata de cate un tip care n-are habar pe ce lume e, si tot asteapta si trag de el
„sa se maturizeze”. N-ai atata timp.
din perspectiva celor 31 de ani ai mei, iti zic ca e putin cam „idealist” articolul; sigur,am mai crescut decat la 22 sau 25 de ani, dar…as vrea eu sa fiu chiar atat de increzatoare. evident, nici la 22 sau 25 de ani nu facem scandal in public ; ce aveam de vorbit era in spatelor usilor casei, ca deh, asa e frumos (destul e ca aud vecinii, daca e pana acolo).
insa nu cred ca 80% din femei sunt impotriva casniciei; poate 80% din pustioaice da…dar dupa 30 de ani o sa le treaca asta si se schimba radical. sau ma stii, poate am ramas eu de moda veche…
Sunt femeie, am peste 30 de ani… sipot spune ca articolul are mare dreptate!
am o prietena fff buna care are fix 30 de ani si e de nepretuit :)
si pot*
Un articol peren. Nu l-as fi inteles acum 5 ani cand l-ai scris:-D
mesaj pt cel ce a conceput acest text:
Scuza-mi sinceritatea dar…. esti prost.
super organic …
Fara lipsa de modestie, am 25 de ani si ma regasesc mult in randurile tale.
Genial articol, chiar daca pe alocuri, e nitel hiperbolizat.
Sunt doar 20 % femei care nu vor sa cumpere tot porcul….. pentru ca restul sunt ocupate cu ticaitul ceasului biologic
femeia de 30 de ani din articol seamana cu chuk norris, are absolut toate calitatile. e frumos articolul, parca prea frumos sa fie adevarat
Oricat de mult mi-ar placea sa fie adevarat ce relatezi tu aci, ar fi bine sa ocolim generalizarile. Cunosc multe femei de 30 de ani si 80% dintre cele pe care le cunosc binisor nu prea au nimic in comun cu portretul desenat de tine aici. Cred ca increderea in sine face diferenta intre femei, fie ele de 15, 20, 30 sau 40 de ani. Si fireste, asa e data de diversi factori. Asta o spune cineva care implineste curand 32 de ani.
Ultima replica cu vaca si porcul mi-e foarte cunoscuta din cartea ” De ce barbatii se insoara cu scorpii” ;) Nice articol numai ca uneori cifra 30 nu spune nimic in sine. Cred ca toate ideile de aici sunt valabile pentru orice persoana matura. Nu e nevoie sa atingi sau sa depasesti varsta asta ca sa ajungi la aceleasi adevaruri :)
Textul e destul de vechi ?i circula într-o vreme pe e-mail-uri. În unele variante se vorbea despre femeile trecute de 40 de ani. Oricum cele trecute de 30 mi se par totu?i înc? tinere. :D
Frumos articol si foarte adevarat. Si eu am peste 30 de ani si ma incadrez perfect. Cred ca fiecare deceniu de varsta isi are farmecul si caracteristicile sale.. si totusi, in adancul nostru, ramanem mereu copii (unii mai mult, altii mai putin). Felicitari pentru articol!
Ceea ce se sutine in acest articol privind modul in care este „femeia la 30 de ani” nu e ceva ce vine odata cu varsa de 30 de ani, ci vine odata cu experientele prin care treci, ce se pot intampla si pana la 25 de ani si prin modul in care traiesti pe interior tot ceea ce ti se intampla.
Sa nu se generalizeze in nicio directie. Sunt femei la 30 si ceva de ani care se comporta ca niste pustoaice alintate de 17 ani in momente in care ar trebui sa dea dovada de echilibru si maturitate emotionala si sunt femei de 20-25 de ani echilibrate si puternice, fara sa fi trecut prin asa de multe experiente, insa au fost exact acele experiente ce le-au definit si facut sa isi gaseasca echilibrul.
Chiar de as fi avut, acum, cand as fi citit articolul 30 si ceva de ani, tot acelasi comentariu l-as fi lasat.
Mi se pare un articol destinat mangaierii ego-ului femeilor de peste 30 de ani si zgandaririi fetelor de 20 si ceva. Iar barbatii….si ei pe acolo prin peisaj! :)))
Ileana, 24 de ani
I
Excelent. Doar ca atunci cand o sa ai 40 spre 50 de ani o sa faci apologia celor de 20 or under :-))) In orice caz, de mult n-am mai citit un articol atat de bine scris.
hm… am 27 de ani si abia astept ca proaspata mea sotie sa devina mai putin galagioasa, sa nu urle in restaurant, sa ma lase sa ma uit la tv in liniste si… toate celelalte din articol
Psihologic vorbint, poate era mai bun alt titlu decat acesta-n care folosesti TRECUTE chiar daca te referi la peste 30 de ani. In alta ordine de idei, da-ne si sursele de unde ai preluat glumele cu vaca si porcul, desi sunt foarte vechi :)) Altfel sa auzim doar de bine, ca de rau se tot scrie :))
Savuros si la fel de placut precum un compliment din inima.
80% din femei nu vor casatori, cineva mai sus spune ca nu au fost cerute multe !!! wow, unele au fost si maritate si nu au divortat ei – ci ele si tot nu mai vor casatorie…. din pacate barbatii care vor o femeie langa ei versus barbatii care vor un accesoriu sunt tot mai rari!!! da buni..
have fun kids, viata e scurta si e doar acum!!
Felicitari! Nu am inca 30 de ani (sunt pe aproape) insa ma regasesc in ce-ai spus tu :)
Si da, sunt impotriva casatoriei :) dar procentul de 80 % e putin exagerat…din pacate…
Bravo ..Cata says:
January 13, 2012 at 12:03 pm
Sunt de aceiasi parere.
Din pacate, articolul este valabil doar pentru femeile de peste 30 de ani dar care nu au trecut de 40. Dupa ce trec de 40, descrierile de mai sus nu mai sunt valabiile. Vorbesc din proprie experienta :)))))
Bravo! Hai ca m-ai facut sa râd. Si sa ma gandesc la nevast?-mea! Bravo inca o data!
„Vaca pentru lapte si porcul pentru un carnat mic” inseamna ca toata lumea e chit. :)))))) Genial scris. Partea proasta e, intr-adevar, ca femeile trecute de 30 de ani sunt amantele perfecte! Si ar cumpara oricand un porc doar pentru ele.
Au realizat ca nu merita sa cumpere tot porcul ROMAN pt un carnat mic.
Buton de like unde e?
Hahaha! Bun articol!
Concluzii:
1. Un text bine scris, de un barbat inteligent, care este informat asupra trendurilor socio-demografice din lumea occidentala.
2. Textul a starnit o multime de comentarii, semn ca lumea a fost interesata sa-l citeasca. Din pacate, comentariile evidentiaza diletantismul cititorilor, misoginismul barbatilor si infantilismul celor mai multe dintre femei; majoritatea celor care combat ideile din text sunt persoane agramate, care fac greseli de ortografie si de exprimare.
3. Andy Rooney vorbeste de femeile americane, care sunt mai deschise la minte decat ale noastre si in consecinta exact asa cum le descrie el. Din pacate, societatea romaneasca patriarhala mai are mult pana sa ajunga acolo…
4. iti multumim, Orlando :)
e bine ca mai exista si barbati care apreciaza adevaratele calitati ale unei femei in floarea varstei si chiar au puterea sa marturiseasca asta in public… deja ma simt mai bine!
da femeile de 25 de ani ce-au?
… si asta e sexism sa stiti, mai bine zis age-ism. cum ca toate femeile „tinere” sunt infantile, galagioase, mofturoase, proaste, needucate, geloase etc.
si asta e un simptom al unei societati profund patriarhale in care femeile sunt ok numai intr-un anumit interval. pentru domnul care cauta prietena-trofeu ce e peste 25 de ani deja e babaciune, pentru pseudointelectualul din media daca esti sub 30 esti o pustoaica. niciodata nu e bine.
femeile sunt OAMENI si au dreptul sa fie ORICUM si la ORICE varsta. nu sunt obiecte care au o data de expirare si una de la care incep sa fie acceptate – ca vinurile bune (pleh)
cum spunea eve ensler, am dreptul sa fiu o fata daca vreau, chiar daca asta inseamna ca uneori ma port ca un pusti de 10 ani, sa fiu emotionala daca vreau, sa cer si sa vreau si sa sufar daca am un esec, sa fiu o persoana adulta atunci cand trebuie.
de mult nu am mai ras atat :)
multumesc ca mi-ai inseninat ziua
p.s.: am peste 30 de ani si pot zice (fara subiectivism) ca dupa varsta de 30 de ani….chiar ai puterea de a spune ce gandesti
cea mai tare a fost fraza finala :)
Tare bine punctat !! :D
Da’ nici nu iubesc asemeni alora de pana in 30. Si nu ma refer la iubitul fizic, ci la sentimente. Unora nici ca le mai pasa.
eu a incadrez perfect si am 26.
tare articolul.
Era mai interesant daca venea articolul din partea unei femei :)
ce te faci cand dai peste o femeie de 23 de ani care intruneste toate aceste caracteristici ?! (cu unele mici exceptii – referitoare la ruj si riduri) . eu am invatat sa fiu asa. e atat de bine !!!!
Sunt casatorit, sunt barbat, tinerel, pe la 25 de ani, iar sotia mea are 27. Avem si mai bine de 6 ani impreuna. Sunt toal de acord cu cele scrise aici si, parca le vad incet incent pe sotia mea :)
Dar totusi, nu inteleg de ce impotriva casatoriei ? Doar de-aia ca multe femei sunt incapabile sa-si aleaga un domn demn si cumsecade ? Ca il aleg dupa carnat, si nu dupa suflet ? Sau bani ?
Cu asta nu sunt de acord. Atata timp cat de cand lumea femeia si barbatul s-au casatorit, au facut copii si s-au respectat RECIPROC (chiar daca s-au mai certat, ca doar nu se poate fara, aia e clar), viata de familie e mai frumoasa ca orice altceva.
Asta implica multe lucruri: Farbatul sa-si respecte sotia, sa nu bea in exces, sa fie intelegator cu ea, sa nu uite sa se intretina si el… Femeia sa nu-si pistoneze mereu barbatul, sa nu fie ca o gaina, sa fie intelegatoare, sa nu arunce bani in exces pe prostii si asa mai departe.
Tin sus si tare o chestie: DACA toate vin din suflet si il lasi pe cel de langa tine sa traiasca asa cum iti place tie sa traiesti si accpeti asta, toate bune si frumoase.
Pana atunci, femeilor dragi, n-aveti de cat sa va luati carnati plini cu bani care nu va respecta sau care bea in exces, iar barbatilor, femei care mai de care mai frumoase, dar care nu sunt in stare sa faca o mancare sau sa-si asume o raspundere.
Nu stiu daca este vorba despre femeile de aici, de acolo sau de dincolo, cert este ca articolul e plin de adevar. So true ;)
Foarte frumos articolul…eu am 37 de ani si ma simt excelent cu anii pe care ii am. Fetele mai tinere nu au de ce sa se supere, cred eu, e doar o parere personala. Aici e vorba de FEMEIE si de etapele frumusetii ei. Nu e un razboi intre varste acest articol. Fiecare femeie care in momentul asta se incadreaza in varsta de mai sus a avut si 20 de ani, si 25…si noi eram la fel poate ca tinerele de azi, Si ele FEMEI fiind, vor deveni mai intelepte, e o chestie normala. Atunci vor face diferenta pe pielea lor si isi vor da seama ca nu le discrediteaza nimeni. Acestea sunt etapele vietii si fiecare femeie trece prin ele. Daca in fiecare etapa am fi la fel, nu am mai simti placerea de a trece prin toate etapele minunii de a fi FEMEI. Felicitari ptr articol!!!
Trebuie sa recunosc ..Adevarat !!!
Da, imi place. Merci!
Apropo …. nu te insori/mariti pt lapte/carnat …… daca la concluzia asta ai ajuns ai respirat degeaba, ca nu pot zice ca ai trait !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
slab, tendentios, plin de locuri comune si idei preconcepute. inadvertente gramaticale si ortoepice. burlacie placuta!
Ma intreb…. fetele / femeile de pana in 30 de ani care au comentat aici….. oare la ce se refera cand spun ca se regasesc in acest articol? sper ca nu este vorba de regasirea in categoria lor de varsta… cel putin nu asa, pe fata…
” WTF says:
January 13, 2012 at 2:15 pm
Concluzii:
1. Un text bine scris, de un barbat inteligent, care este informat asupra trendurilor socio-demografice din lumea occidentala.
2. Textul a starnit o multime de comentarii, semn ca lumea a fost interesata sa-l citeasca. Din pacate, comentariile evidentiaza diletantismul cititorilor, misoginismul barbatilor si infantilismul celor mai multe dintre femei; majoritatea celor care combat ideile din text sunt persoane agramate, care fac greseli de ortografie si de exprimare.
3. Andy Rooney vorbeste de femeile americane, care sunt mai deschise la minte decat ale noastre si in consecinta exact asa cum le descrie el. Din pacate, societatea romaneasca patriarhala mai are mult pana sa ajunga acolo…”
Domnule WTF , esti tipic „hai sa ma bag in seama si sa folosesc termeni elevati ca poate ma baga cineva in seama”. Tu il cunosti personal pe Rooney? Ai facut tu studii de caz? Sau mai bine spus, ai cunoscut tu atatea femei incat sa poti face asemenea afirmatii? Esti doar o aberatie intelectuala omule. Un „bloager” care se excita in discutii aleatorii si spune lucruri evidente, dar care pentru el au o valoare intelectuala „net superioara”. Esti intruchiparea unui FAILED CAPTAIN OBVIOUS !
In ceea ce priveste articolul, este total irelevant. Cel putin, ultima afirmatie, cea cu „80% din femei sunt impotriva casatoriei” denota gradul de informare net inferior al autorului.
Mi-a placut foarte mult articolul. Precum a spus cinva aici, chiar daca ai e vineri, 13 (nu sunt superstitios), mi-ai inseninat ziua! :)
Ma bucur ca mai sunt barbati demni, care privesc adevarul in fata, a ceea ce se intampla zi de zi. Poate suntem old school si mai speram la bunatate, la fericire, la familie, un camin cald unde sa te intorci langa sufletul celor dragi, adica, acasa. Nu degeaba se spune ca nimic nu e ca acasa.
Nu sunt casatorit, din aceleasi motive enumerate mai sus, de tine. Si nu doar. Inca sper…la ceva ma bun in viata, de la persoana care va fi langa mine pana la batraneti. Sunt fotograf de nunta, insa rare ori am avut cupluri peste 30 de ani. Unii au curajul, norocul si/sau bucuria sa intalneasca pe cineva in viata care sa le fie alaturi si la bine si la greu.
Dupa varsta de 30 de ani oameni se schimba usor, devin mai pretentiosi, mai atenti, mai conservatori, unii au familie, unii inca se zbat sa isi gaseasca perechea potrivita. Atractii in stanga si in dreapta vor exista mereu, indiferent de varsta, insa, chit ca ma repet, ca acasa nu e nicaieri :)
De fapt o femeie trecuta de 30 de ani a ajuns la concluzia ca ceva a gresit din moment ce nu este inca casatorita la varsta ei. O femeie de peste 30 de ani a realizat ca barbatii toti sunt o apa si un pamant si rebuie sa-i abordeze cu calm. Daca se supara,oricum, nu ajunge nicaieri. O femeie la 30 de ani se gandeste involuntar la casatorie si si-a pierdut speranta sa gaseasca un barbat care sa se ridice la standardele ei. O femeie la 20-25 de ani inca mai viseaza la printul din povesti si inca mai are speranta ca exista. Nu isi va pierde timpul cu un oarecare, daca e constienta ca nu este potrivit pentru ea. Dar va ajunge si ea sa aiba peste 30 de ani si atunci va realiza ca babatii intergrii si bine crescuti se numara pe degete. Si atunci are rabdare si vede partea plina a paharului. Asta este adevarul.
frumos articol …in special sfarsitul articolului…..
lol , and after 50th they’re young ladies :)
Foarte slab articolul, in primul rand ca doar incanta orgoliul femeilor de peste 30 imature . O femeie matura a ajuns la propriile concluzii, de mult din experienta, carti , prietene si nu mai are nevoie sa fie amagite de articole de tip CANCAN.
Cand vad o femeie nefericita cu siguranta ea cauta doar placerea de la viata fara sa-si asume responsabilitatea. Acelasi lucru e valabil si la brabati, doar ca noi avem responsabiliati mult mai mari si din lipsa de barbatie si femei puternice , alegem doar placerea din experiente si fugim de responsabilitate.
Gandeste-te ca mai intai faci 18 ani de scoala ( iti asumi responsabilitate ) si dupa alegi placerea unui salariu mare intr-un job important si nu invers.
Stimate domnule,
Cum eu sunt – presupun – mai tanar decat dumneavoastra nu imi permit sa aduc niciun argument care sa contrazica afirmatiile dumneavoastra din postul de mai sus. Sunt insa curios daca dumneavoastra ca barbat va identificati in ultima afirmatie, cea in care realizam – cu totii de altfel – ca „toti barbatii E porci si poseda un oarecare mezel de mici dimensiuni” si drept urmare femeile din ziua de azi nu doresc ” sa le ofere lapte” ( cuvintele dumneavoastra nu ale mele ) ?
In speranta ca nu voi fi considerat un „porc misogin”,
Va salut!
si daca nu cunoaste Razvan Bibire femeia….cat adevar…multumim Razvan….datorita lui nu moare speranta ca mai sunt si alti domni care cunosc si respecta femeia:*
Femeile trecute de 30 de ani – Orlando…
astazi 80% din femei sunt impotriva casatoriei. De ce? Au realizat ca nu merita sa cumpere tot porcul pt un carnat mic….
Extrem de stupid articolul, parca ar fi din revistele pentru famei din anii 90. Eu am 32 de ani si nici nu pot sa ma simt flatata desi intentia autorului cam asta era. Este ca si cum fi primit o felicitare de ziua mea scrisa cu greseli de gramatica si mesaj inept.
Eu sunt printre cele care multumesc pentru acest articol pentru ca ma apropii de 40 :))
Tina, iti multumesc frumos ! de mult nu am mai ras atata desi sunt singur in camera . Ultima propozitie nu putea caracteriza articolul mai bine . Aplauze TINA , pentru ca esti o femeie desteapta si articulata !
„barbat says:
January 13, 2012 at 4:23 pm
Foarte slab articolul, in primul rand ca doar incanta orgoliul femeilor de peste 30 imature . O femeie matura a ajuns la propriile concluzii, de mult din experienta, carti , prietene si nu mai are nevoie sa fie amagite de articole de tip CANCAN.
Cand vad o femeie nefericita cu siguranta ea cauta doar placerea de la viata fara sa-si asume responsabilitatea. Acelasi lucru e valabil si la brabati, doar ca noi avem responsabiliati mult mai mari si din lipsa de barbatie si femei puternice , alegem doar placerea din experiente si fugim de responsabilitate.
Gandeste-te ca mai intai faci 18 ani de scoala ( iti asumi responsabilitate ) si dupa alegi placerea unui salariu mare intr-un job important si nu invers.”
Nu am decat un cuvant pentru tine: „distrusule!”. Iti imaginezi ca doar barbatii isi asuma responsabilitati? Serios? Voi aveti responsabilitati mai mari? Poate pentru ca ati nimerit destul de prost (sau ma rog, dupa merite) cu femei cu care, in loc sa va completati, mai mult le inchiriati. Nu cred in feminism dar nici in aberatii de genul „din lipsa de femei puternice alegem X sau Y”. Cica „cand vad o femeie nefericita cu siguranta ea cauta doar placerea de la viata fara sa-si asume responsabilitatea” –> serios?! Abtine-te, mai ai de scos capul din cutie ca sa intelegi ceva din viata.
V? amuz? ”relicva cu chelie ?i burt? în pantaloni” al?turi de chelneri?a de 22 ani, îns? nu v? deranjez? prezen?a unei femei în via?a dvs c?reia nu îi pas? ce gândi?i. În dorin?a de a descrie femeia matur? a?i reu?it s? v? descrie?i pe dvs. ca b?rbat. Unul c?ruia nu îi place s? fie deranjat în timp ce se uita la meciuri, unul c?ruia nu îi place s? i se atrag? aten?ia dac? arunc? o privire la prietena iubitei, unul c?ruia îi place s? primeasc? laude nemeritate pentru a se sim?i apreciat ?i se poate continua. În articolul de fa?? s-a descris femeia supus? ?i lipsit? de personalitate dar care î?i justific? ”maturitatea” prin a?a numita ”siguran?? de sine”.
Multe adevaruri in acest articol!Intr-adevar,dupa 30 de ani am inceput sa vad viata cu alti ochi!Sunt mai stapana pe mine,mai hotarata in a lua decizii importante!Felicitari,autorului!Chiar am ras cu pofta la ultimul alineat!!!!
@ meduzad
Intr-o societate in care consumatorismul a facut sa credem in salturi spectaculoase in viata , „totul e usor , trebuie doar sa inghiti pastila asta si maine te vei simti mai frumos, destept, atent,iubit etc” si nimeni nu-mi mai asupa responsabiliatea unui drum greu in care construiesti , aduni , inveti , femeile preiau cel mai usor ideea asta si incearca sa sparga toate stereotipurile care le creaza disconfort : sa-si asume o viata de familie, sa spele , sa gateasca, sa calce , sa invete, sa iubeasca (mai mult decat trupeste) .
De ce te astepti de la un barbat sa aibe trasaturile masculine ca sa te simti atrasa de el , cand tu ca femeie demontezi trasaturile feminine si anulezi toate responsabilitatile ?
( Exista responsabilitati mult mai mari pe care le au barbatii si pe care le ignora , preferand pustuaice dar discutia curenta nu este despre acestia )
Nu era cu femeile trecute de 40 de ani? http://www.divinecaroline.com/22323/34969-andy-rooney-forty
Dragut articolul, desi ma indoiesc ca ultima afirmatie e adevarata.
Realitatea e ca inaintand in viata, ai alte experiente si alte asteptari. Chiar daca uneori vezi in jur burlaci si burlacite trecuti prin viata, ma indoiesc ca daca ar avea alta optiune ar ezita vreun moment sa se casatoreasca.
Simplu si frumos!!!
In articolul original este vorba despre femeile de peste 40 de ani ;) Dupa parerea mea, inca o dovada ca este doar un numar, a se inlocui cu cel corespunzator fiecarei persoane! Cu 40 sunt mai multe sanse sa nu existe exceptii…
http://www.divinecaroline.com/22323/34969-andy-rooney-forty
Big LIKE pt Catalina Popovici!!!
Asta e Andy Rooney
https://www.facebook.com/pages/Andy-Rooney/32166298897?sk=info
Eu cred ca s-ar multumi si cu una trecuta de 60 de ani :)))))))
Depinde. Daca stii cum sa-l pregatesti unii spun ca merita sa cumperi tot porcul. Zic si io. Asa zic babele.
astea ar fi avantajele.
din pacate astea-s toate:)
Fain tare, sa traiesti! A fost o zi cumplita pana am citit ce ai scris tu! Felicitari! Mi-a placut la nebunie! Si daca esti casatorit, o invidiez pe sotia ta, care are un specimen pe cinste!
asta cu carnatul o stiam si eu de la cineva mai in varsta…mi-a zis nu cumperi tot porcul pentru un carnat:) am 31 de ani si nu sunt pentru casatorie…m-am recunoscut in articolul tau…
Finalul articolului e ‘astazi 80% din femei sunt impotriva casatoriei’.
Problema e chiar aici: femeile ar trebui sa invete sa spuna din nou ‘DA’ DOAR casatoriei.
Asa cum au stiut odata.
Iar cei (barbatii) care doresc sa aiba ‘laptele gratis’ il vor avea oricum – dintotdeauna au existat si vor continua sa existe si felul acesta de femei care sa ofere ‘laptele gratis’.
Excelent comentariu Catalina Popovici!
Pe surse: articolul a fost scris de sotia lui Andy, iar autorul a fost amenintat cu divortul daca nu si-l asuma. Trecand peste gluma, articolul este o gluma.
Adevar grait-ai……de acord cu tine.
Nice
Articolul este interesant,dar… Sincera sa fiu imi pare rau si le compatimesc pe toate femeile trecute de 30 de ani, ce alcatuesc cele 80% care sunt impotriva casatoriei si care nu au dat nastere unui copil. Femeile contemporane, cu regret au uitat misiunea lor cea Sfanta pe acest Pamant,de a da nastere unei vieti noi, de a fi Mama si o sotie iubitoare.Este foarte trist ca femeile au devenit atat de,,practice,, si in acelas timp atat de singure. Nici o femeie nu poate fi fericita cu adevarat daca nu este iubita in sanul familiei sale si nu aude vocea unui copil care ii spune cu toata dragostea:Mama!
Ati citit romanul lui Balzac, „Femeia la 30 de ani”?
frumos , chiar si adevarat , umoristic …si la atat trebuia sa ne rezumam ca sa gustam zambind aceste randuri :)
Daca tot s-a impamantenit sintagma potrivit caareia „toti barbatii ie porci”, atunci de ce oricare din cei care-si dau cu presupusu’ p-aciulea s-ar dezminte ce cocina de asa-dzisa societate ?! Bun-venit in selectul club, prieteni !
zilele trecute am implinit 35 de ani! Din toate varstele implinite pana acum, asta mi-a placut cel mai mult… fara ipocrizie, fara regretul trecerii inevitabile a timpului… fara falsa modestie… cel mai bine ma simt dupa 30 de ani… daca intre 20 si 30 de ani eram isterica la orice telefon prin care sotul meu ma anunta ca intarzie sau ramane cu prietenii prin oras asta in mintea mea transformandu-se vesnic intr-un scenariu care includea o amanta, daca la munca eram terorizata de lucrurile si situatiile noi, daca permanent totul mi se parea usor de rezolvat scandalizandu-ma si folosindu-mi intonatia ironica si agresiva, daca aveam milioane de nemultumiri si frustrari pornind de la par si terminand cu picioare, maini si ce-mi mai trecea mie prin minte ca ar fi in neregula cu mine… si nu in ultimul rand daca in apropierea varstei de 30 de ani auzeam ticaind zilnic ceasul care ma anunta ca trebuie sa fac un copil ca-mi mor ovulele, ei, bine… toate astea dispar daca ajungi sa treci sanatoasa cu capul din razboiul asta cu tine insati dupa varsta de 30 de ani… clar acum sunt sigura pe mine in orice situatie, clar experienta in munca ma ajuta sa rezolv cu mai multa usurinta situatiile noi, stresante… in mod cert prefer negocierile, argumentarile, discutiile in locul nervilor in situatii de criza… am invatat sa ma abtin si sa nu mai spun impulsiv lucruri ce pot rani, evit certuri, prefer sa ies din situatii tensionante diplomat… ma vad mai frumoasa ca oricand… si atitudinea mea are feedback… stiu exact ce vreau, iau decizii mai repede, nu am dubii in multe situatii… iesirile in oras cu baietii, eventualitatea unei amante?! … am atat de multe de facut si nu cred ca vreo piti mi ar sta in cale, sunt sigura de asta… Dar nu in ultimul rand, ticaitul celor 40 de ani pe care il aud ma face sa traiesc, sa simt, sa ma distrez la cote maxime!!!
Andy Rooney a murit anul trecut. Asa ca nu-l mai felicitati atat pt articol. Era un mare comentator si jurnalist 60 minutes la CBS, in America. Altfel insa el avea dreptate, desi era cam cinic si misogin, ca doar venea din generatia anilor 30… Femeile de peste 30 sunt frumoase atunci cand sunt apreciate,nu cand se uita ele in oglinda.
SUPERB!
Draga Galina, daca fericirea mea ar consta numai in indeplinirea „misiunii” de procreere ar fi cu adevarat trist.
Eu sunt fericita, eu cu cei 33 de ani pe care ii am.Nu as intoarce nici o clipa timpul inapoi.Fiecare an care a trecut m-a mai invatat ceva.Nebunia pe care o aveam la 20 de ani s-a domolit.Acum am invatat sa ma bucur si sa traiesc…..sa-mi traiesc clipele, sa nu ma mai agit din nimicuri, sa nu mai fac o tragedie din lucruri marunte.
Cred ca pe fiecare femeie o implineste altceva.Compatimirea nu-si are niciun rost aici.
Depinde… de tare multi factori.
A avut destule experiente cat sa-si creeze empatia? Fumeaza de stinge? Bea cot la cot cu barbatii? Etc.
In genere, pe la 30 incepi sa mergi pe panta in jos, cel putin ca femeie; din punct de vedere biologic. E o cifra fatidica… are avantaje, dar tot mai mult potential are o pitzipoanca de 22; dar are la fel de multe sanse de ratare.
Si acum toate femeile care se simt mandre ca au peste 30 de ani sa ridice mainile in aer! :))
Pe femeile de peste 30 de ani sa nu le intrebi niciodata ce varsta au!
ce tare e articolul….nu credeam ca o sa spun vreodata asta dar ma face sa imi para rau ca nu am 30 de ani.Cu siguranta voi fi mandra atunci de varsta mea…si poate desi nu am 30 de ani ma regasesc in unele descrieri.bv
Eu, la 37 ani, ma simt, simt tot ce a spus mai devreme Mira. Bravo!
Nici ca se putea pune in cuvinte mai bine adevarul atat despre femeile trecute de 30 cat si despre barbatii din aceeasi categorie…
Orlando mi-a placut mult, in special pentru ca este viziunea unui barbat (realist), dar ma identific cu Mara. Adevarat para la maduva.
@Galina: esti defazata rau
Unde e butonu de like? :D
O aberatie de articol; cred ca e scris „la comanda”. Toate vestejitele, deprimatele, „psihozatele”, parasitele, traumatizatele de relatiile anterioare, trecute de 30 de ani, refuzate sistematic de barbati sau esuate in relatii de „doi bani”, se regasesc in imbecilitatea asta de articol fara nimic realist, doar pentru ca au peste 30 de ani si se simt pline de calitati, calitati neapreciate de „toti e porci”.
Autorul articolului cred ca a primit „eject” la greu de la astea mai tinerele si este invidios pe astia mai in varsta care mai pacalesc tinerele… JALNIC!
Author: tiberiu
Comment:
„Pe surse: articolul a fost scris de sotia lui Andy, iar autorul a fost amenintat cu divortul daca nu si-l asuma. Trecand peste gluma, articolul este o gluma.”
:))) Dupa cum spuneam, tot la ideea de scorpie ajungem :)))
Frumos :) Pacat ca ultima fraza strica tot.
Descrierea este pentru o femei dupa 40 de ani, o flore deabia deschisa care porneste pe drumul maturitatii.
Intre 30 si 40 de ani, femeiea este ca un boboc care infloreste. Este cea mai frumoasa varsta a unei femei.
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff adevarat…
vai Ioana…….JALNIC comentariul tau …..nici nu stiu de ce te-ai mai obosit sa insiri atatea cuvinte…..doar din placerea de a jigni sau de a judeca ?! Toate femeile am fost , suntem sau vom fi la un moment dat in viata „vestejitele, deprimatele, “psihozatele”, parasitele, traumatizatele de relatiile anterioare”, dar asta nu inseamna nimic….
Friend, scrii bine . asa ca iti spn cu simpatie : Esti un idiot:) Pune nama si citeste Balzac – Femeia la treizeci de ani . carte pe care o contrazici aici:) Bine te contrazici si singur. Dar esti simpatic / a
o prima idee:
1) nici o femeie care e obosita nui te va trezi noaptea sa te intrebe la ce te gandesti, indiferent de varsta
haideti sa fim seriosi, comportamentul are desigur, legatura cu varsta dar temperamentul nu se „domoleste” odata ce ai facut 30 de ani. totul e subiectiv, fiecare varsta are farmecul ei, dar totusi, nu exista un buton pe care apesi cand faci 30 de ani si pac, te comporti cum zice baiatul care a a scris articolul.
e vorba de un fel de a fi care exista acolo din totdeauna :)
Unde e butonul de ….like?
Este interesant ca autorul a simtit nevoia sa coboare varsta la 30 in loc de 40. Imi pare rau dar asta denota ipocrizie? Cum poti sa lauzi femeile mature dar te gandesti ca totusi sa nu fie prea mature ca totusi sunt femei si laptele se strica repede :)
Voi scrie si eu unul despre „Femeile trecute de 20 de ani”.
Eu n-am 30,dar ma comport la fel:)) (am 24)
@Ioana hahaha! si cine ti-a spus ca articolul este pentru cele care nu sunt casatorite sau nu au un partener si sunt refuzate de barbati???? Eu am 31 sunt fericita in casnicia mea si am 2 copii si ma regasesc perfect in acest articol care ar putea fi scris de sotul meu care ma apreciaza pentru toate calitatile unei femei de 30 de ani!! Jalnica este situatia frustrata in care te afli!! Probabil de 20 cu amant care nu-si va lasa sotia niciodata
Daca tot preiei un articol, macar preia-l corect. Este vorba de femeile trecute de 40 ani.
Femeile sunt minunate, daca nu uita ca sunt femei, nu uita de rujul rosu, de rochii, de pantofii inalti, lenjerie frumoasa.
Sunt minunate daca au grija de ele…ceea ce pentru noi, romanii nu prea se aplica. Sunt foarte putine femei trecute de 30-40 de ani care au grija de ele, sa nu mai spunem in ce hal sunt adolescentele de 15-18 ani…
Pacat, putem mult mai mult, ne putem informa mai mult si totusi, mai avem de invatat…
afirmatiile pot fi adevarate, totul depinde insa de gradul de frustrare a femeii de 30 de ani, de bagajul emotional pe care-l poarta si de gradul de intelepciune acumulat (asta daca-l acumuleaza), totusi ultima afirmatie poate exista in contextul calitatii indoielnice a barbatilor de azi
http://blogdeoradea.wordpress.com/2011/11/30/probleme-existentiala/ total de acord cu ceea ce spui in afara de prima supozitie. O femeie te va trezi indiferent de ora sa te intrebe o chestiune „fooooooarte importanta” ce nu sufera amanare. In rest 150% de acord cu ceea ce spui.
la 30 sunt expirate da l dracului tot tinerele de 20 27 sunt bunaciuni
Practic s-a explicat in mai multe cuvinte ca femeile ce au trcut de 30 de ani sunt mai mature…made me lol
da, in mare parte de acord ,dar depinde mult de educatia pe care ti-o face viata,depinde daca ai de la cine invata sau de controlul sau autocontrolul fiecareia,sunt persoane penibile si la 50 de ani care streseaza barbatul,care nu stie sa aprecieze,sau sa categoriseasca clasa sociala din care face parte,pardon ,conteaza mullllllllt barbatul ,unii chiarmerita
@ Galina. O intrebare: Galina vine de la mintea de gaina cu care te a inzestrat Providenta?Cel mai probabil. Ca atlfel nu ti ai fi permis sa scoti niste idiotenii atat de mari! Daca esti barbat, atunci cum de stii ce nevoi are o femeie? Daca esti femeie, atunci te rog sa iti descri doar propriile nevoi, evitand sa raspundesti asupra tuturor femeilor obiectivele tale de o limitare specifica epocii bronzului. Succes!
As zice ca este vorba de o femeie trecuta cu siguranta de 35 de ani….dupa 35 de ani posibil sa nu mai „deranjam meciul” asta nu inseamna ca nu visam cai verzi pe pereti pana inchidem ochii….
Bravo , Amalia , mi-a placut mult replica ta. Nu trebuie sa fii singura , fara copii ca sa poti fii constienta de calitatile tale.
Articolul e bine scris, dar surprinde unul din milioanele de scenarii posibile. Si asta pentru ca fiecare femeie, indiferent de varsta, de pe Terra, e unica in felul ei, chiar daca multe dintre noi nu se vor simti asa niciodata. Si totusi in toata unicitatea asta exista dorinte comune, cea de a fi iubita, respectata, rasfatata, de a nu fi singura in lumea asta mare !!!!
Felul in care fiecare femeie isi realizeaza propria fericire depinde de mult mai multe, nu numai de varsta. Categoric, maturitatea o dobandim odata cu trecerea anilor, pentru ca trecem prin mai multe experiente, dar tot la fel de usor o putem pierde la masa tratativelor in favoarea unui barbat (oricum ar arata el) pentru o clipa de fericire !!! Asa ca, Atentie Doamnelor!, inima n-are varsta si e bine ca e asa!!!
Dar noi pentru o gaura de ce-am lua toata plasa? :)) ahahaha
Daca o femeie si a dat seama pe ce lume traieste, abia la 30 de ani, atunci aia nu e femeie cu adevarat!
Pentru ca din toata plasa, draga LAUR, nu stii ce gaura ti se potriveste…carnat mic ce esti! :)
Adorabila Angela…..carnat mic ce esti=))
Dragule, asta e scris de Mihaela Radulescu;) Ai putea preciza asta;)=)))))))))))
Am primit acest link…cadou de ziua mea… astazi fac 30de ani!! ma simt minunat!! simt ca ma iubesc… si ma simt bine… sunt fericita!!!
La multi ani, Roxana! :)
E bestial… nu am cuvinte…
Felicitari Orlando!! de foarte mult timp nu am mai citit un articol asa bine scris!
Admir domnisoarele de 20 care se cred SUPERTARI, si au impresia ca au aflat si descoperit tot in viata si care cred ca se vor opri la 20, dar care la 30 descopera ridurile si kilele in plus si descopera ca acei barbati pe care ii tineau in genunchi, stau in continuare asa dar la poalele altora, pt ele un URA, si pt Doamnele de 50 care sunt in continuare cicalitoare si complexate si suparate ca a trecut frumusetea si tineretea un alt URA…..STAI ASA ca sunt una si aceiasi, cea de 20 care se crede cea mai tare si aia de 50 care maraie…..poate ca daca nu se credeau asa destepte si fatale si incercau sa invete ca mai sunt si alte feluri de a se valora…Invidiez femeia de 30 care la 20 cauta sa se descopere sa se cunoasca, care s-a aventurat, care a riscat care a preferat sa fie singura decat Doamna De, care acum e sexi, independenta, isi pune un rosu aprins pe buze doar pt ea si care rade in hohote intre prieteni si face un barbat sa suspine datorita…experientei…si cum eu sunt una dintre ele…URA…
femeile mai tinere vor sa para mai invarsta decat sunt iar cele invarsta mai tinere.
parerea mea ca fiecare varsta are farmecul ei.
Articol pupin-curist.
Adevarul e ca femeile de peste 30 de ani au fertilitatea scazuta si varsta incepe sa li se astearna iar ceasul biologic spune „trece timpul”.
In timpul asta „barbatii cu chelie si burtosi” se realizeaza pe plan profesional ( adica acolo unde conteaza ).
Asa ca mult noroc celor peste 30 de ani in a va gasi un sot….oh stai! de ce ar vrea cineva pe voi cand se poate duce sa culeaga pe una de 20 de ani.
Ha!
Femeile peste 30 de ani tind sa se comporte mai OK din lipsa de optiuni si nu din alte motive. Stiu ca au o concurenta serioasa din partea celor de 20 de ani si ca propriile ovare incep sa se „usuce”.
,,Au realizat ca nu merita sa cumpere tot porcul pt un carnat mic.,, asta mi-a placut
Femeile sunt ca florile. Toate sunt frumoase si toate se vor vesteji. Unele dintre acele „flori” vestede sunt mai pretioase decat inainte cand erau „proaspete” pentru ca au seminte. Restul sunt bune de aruncat.
Ha! Tradus cuvant cu cuvant dintr-un articol in rusa, doar ca acolo era vorba de femeile de 40 de ani. Dar cum la romani 40 de ani inseamna ca mai ai putin si trebuie sa mori, a pus 30 de ani.
Aceste randuri sunt scrise cu siguranta de un barbat care a cunoscut atat de putine femei incat nu a aflat nici macar ca rujul rosu, stralucitor, vine bine mai ales tinerelor si aproape numai lor. Rujul rosu, draga autor, evidentiaza ridurile, iar dupa 30 de ani e mai complicat cu el… Asa sunt femeile, complicate, nicidecum o turma banala care se comporta la fel dupa o anumita varsta. Chiar nu e nimic la care te pricepi despre care sa scrii? Bafta!
Femeile sunt ca locurile de parcare.
Cele bune sunt deja luate, iar cele care au ramas sunt pentru handicapati.
Asta rezolva misterul.
OFFFF.Da un off mare.Eu nu am decat 27,dar cred ca ma simt inclusa in tiparul de 30 cam de pe la 19-20.Dragii mei mai conteaza si experientele vietii care de foarte multe ori pot fi prea dure pentru unii.
De femeia sacra nu aminteste nimeni , a carei varsta nu conteaza deoarece este indisolubil legata de taina si misterul sufletului ei , care transfigureaza tot , mai ales barbatul pe care-l trezeste spiritual potentandu-i calitatea de iubit , sot, prieten sau orice ar fi el sa fie. Femeia sacra este temerara la 20 de ani ,plina de incredere la 30, voluptoasa la 40 , fermecatoare la 50 , expansiva la 60 ,nemuritoare la 80 si toate astea pentru ca a descoperit sensul adevarat al conditiei divine de femeie. O astfel de femeie exista in fiecare femeie ,totul este sa o cautam si sa o aducem la suprafata deoarece acesta este sensul existentei in conditia de FEMEIE.
F?r? glume ?i f?r? extravagante !
„astazi 80% din femei sunt impotriva casatoriei” si marmota inveleste ciocolata in staniol.
Cumva ai plagiat de aici?
http://www.snopes.com/politics/soapbox/olderwomen.asp
Pentru cei toti „lache” de pe aici, care se cred barbati (Doamne, bine ca m-ai ajutat sa nu am parte de vreunul cu creierul cat ghinda), o femeie este foarte fertila si la 45 de ani, medical vorbind. Cine are cunostinte in domeniu stie ca fertilitatea nu are legatura cu varsta, ci mai mult cu genetica…..
Dan Tataru,
Scrie mare, la inceput: „de Andy Rooney, CBS”
Frumos articol si pe alocuri mult adevar deoarece se face comparatie intre fetita alintata si obisnuita sa i se ofere totul pe tava cu femeia matura, invata sa se descurce pe cont propriu, independenta. Dar de ce majoritatea barbatilor prefera femeile tinere? Era o vorba: barbatii aleg cu ochiul, femeile cu urechea.
Andreea (Aug 22, 2015 at 11:25pm),
Fertilitatea nu are legatura cu varsta? Lache? Creierul cat ghinda? In primula rand, nu se scrie „cat”.
Dar da, intre fertilitate si varsta exista o legatura f stransa, si punctul de cotitura este 30:
„Age is the single most important factor affecting your fertility and your chances of having a child.”
http://www.copilul.ro/fertilitate/sanatatea-viitoarei-mame/Fertilitatea-femeilor-in-functie-de-varsta-a15773.html
http://yourfertility.org.au/for-women/age
http://www.dailymail.co.uk/health/article-112136/The-female-fertility-clock-starts-ticking-27.html
Esti trecuta de 30 de ani si incerci sa te autoincurajezi? Incearca sa jignesti mai putin, cercetezi mai mult, respecti barbatii mai mult si vei reusi!
Sursa/originalul este acesta: http://www.divinecaroline.com/entertainment/andy-rooney-women-over-forty, unde autorul vorbeste despre femeile de peste 40 ani. Orlando a tradus mot-a-mot articolul intreg, dar nu i-a placut varsta femeilor de peste 40, astfel „intinerind” femeile lui pe plac (de aici mai departe auditoriu-tinta) cu 10 ani…
De ce nu ati tradus varsta corect, domnule Orlando? Apropo, antiplagiatul este ceva frumos in Romania?
Vera,
Nu am tradus eu, nici nu mai stiu cum a ajuns la mine, te asigur ca a ajuns cu peste 30 de ani, nu peste 40.
Iubesc femeile peste 40 :)
Domnule draga, pentru o clipa te-am iubit…iti intorc toate aceste complimente si fiorii placuti pe care mi i-ai daruit astazi…
Rectific, acum am vazut ca este vorba despre alt autor…pentru o clipa l-am iubit…multumesc tie pentru postarea pe blog..
Prostii… fiecare femeie e unica si fiecare varsta are farmecul sau. Comparatiile sunt inutile, dar nah, umplu timpul si mintea cu informatii pur subiective. O zi faina sa aveti! femei si barbatii, copii, catei si purcei de orice varsta :)
Dragilor….! fiecare femeie e unica, fiecare varsta are farmecul sau…chiar daca nu am mult peste 40!
Important e cum doresti sa traesti,apoi daca ai dorinta de a simti TOOTUL( poti sa adoptezi din sec.vitezii…)
– stiti melodia!! ROATA VIETII SE INVARTESTE!!
Important e sa te simti bine tu insati!
Va doresc (sa aveti grije de voi) santate.
Bine ca scrieti pe un site „cocosilor”…in realitate nu ridicati privirea din pamant