promo pt mine
luni, martie 6th, 2006O discutie amicala (si placuta) de cateva zeci de minute cu Alin s-a transformat intr-un articol (sau mai multe daca am inteles bine) in Saptamana Financiara.
din aceeasi categorie, am devenit cel mai important referer pt automarket.ro . probabil ca in 2-3 zile lucrurile se vor schimba (pt cei care vor citi mai tarziu). Val esti dator un ceai :)
si tot din aceeasi categorie, via Cristi Manafu, valoarea blogului meu … not bad dupa o luna de zile :)
My blog is worth $14,113.50.
How much is your blog worth?
This entry was posted on luni, martie 6th, 2006 at 21:01 and is filed under aberatii. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Nice article. Din pacate comertul electronic este identificat ca un weak point. Si aici nu sunt de acord. Miracole nu se fac peste noapte. Numarul magazinelor creste (zilnic) si trendul este crescator. De ce nu isi fac ele mai multa reclama? Aceasta problema a mai fost discutata si cred ca exista o culpa comuna ( deci si a brokerilor/agentiilor etc de online adv).
Pe de alta parte insa magazine virtuale au deja bune bugete de online ( vezi emag.ro ca ex.) si multe se pregatesc.
Cred ca s-a trecut prea repede de faza de „educare a pietii”. Magazinele virtuale au inca nevoie de suport. De orice fel. Si nu numai dn partea payment gatewayurilor care le ofera conditii, solutii si comisioane sub piata intl ( de la lansare eram mai ieftini ca 2checkout.com de ex.).
Sper sa pot organiza aceea intilnire intre magazinele virtuale si agentiile de online cit mai curind cu putinta.
Madalin, comertul electronic este weak point inca. Asa cum si tu ziceai, e in faza postnatala si e de asteptat sa inceapa si epoca de aur candva. Dar, la acest moment, lipsa publicitatii contextuale ca idee este strans legata de (inca) slaba dezvoltare a comertului electronic.