Strategic06 (2)
vineri, iunie 9th, 2006Prezentarea sustinuta de mine azi la Strategic o gasiti aici .
feedback de la eveniment probabil peste week-end.
later update: revin cu feedback de la Strategic. din pacate nu am ajuns/stat decat la workshopul despre online asa ca nu pot vorbi decat despre acesta. din pacate si spre rusinea mea am ajuns cu o intarziere de mai bine de 30 min astfel incat am ratat prezentarea lui Radu , aterizand in mijlocul prezentarii sustinute de Cristi. Sala plina ca de obicei, prezentarea lui Lee Wilkins , extrem, extrem de interesanta insa putin prea avansata pentru audienta. din pacate (gata, ultima oara :)) prezentarile s-au intins f. mult astfel incat am depasit cu mai bine de o ora timpul alocat si am fost „evacuati” din sala pt ca urma alt workshop. intarziere ce s-a rasfrans si asupra timpului alocat intrebarilor si comentariilor din sala :(
This entry was posted on vineri, iunie 9th, 2006 at 15:51 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Daca tot ai pus prezentarea online uite si oarece feedback, sper eu constructiv:
– este clar o prezentare unde trebuie sa vorbesti foarte mult, pentru ca doar citind nu intelegi prea multe
– sunt niste greseli in prezentare care ar fi putut fi usor evitate – eu le-am vazut la prima lectura. Un exemplu: pe ultimul slide titlul este „3 motive…”, pe cele 4 dinainte este „5 motive…”
– lipsesc graficele care ar fi fost ceva mai expresive decat „plain text”.
– lipsesc niste estimari care ar fi fost foarte utile: cat e piata acum, cat va fi in 2007, cum stam fata de alte tari din regiune, etc.
– nu sunt prezentati factorii ce pot avea o influenta negativa.
– lipseste un sumar la inceputul prezentarii care sa arate la ce se refera, prin ce se va trece, etc.
Mi-au placut unele comentarii din „Notes”, au fost simpatice :)
merci de feedback
corecte observatiile cu titlul si sumarul (desi la sumar nu prea aveam ce sa pun, sunt 10 motive pt care piata a crescut si inca 5 pt care piata va creste si in urmatorii ani) pt restul nu cred ca ai dreptate, citeste inca o data titlul prezentarii.
Super prezentarea – felicitari! Poate trebuia un pic presarata cu ceva cifre / estimari legate de piata din RO, insa probabil ca prezentarea „live” a avut si asa ceva… Foarte la obiect, asa cum te stim ;) Imi pare rau ca nu am putut fi prezent.
thx Bogdan
da, si mie imi pare rau ca nu esti aici
Orlando,
depinde cui te adresezi. Eu am privit din perspectiva cuiva care este in business si vrea o imagine asupra pietei. Astfel, in orice domeniu ai fi (potential investitor, client, jucator, etc) ai nevoie de ceva cuantificabil. Asta e motivul pentru care am zis ca ar fi fost nevoie de cifre (observatiile 3 si 4).
La fel, cresterea oricarei piete este influentata pozitiv si negativ, de aceea cred ca ar fi fost bine, ca sa prezinti „the onehundred percent” necesar oricarui om de business rational, sa prezinti si partile negative si apoi sa tragi linie si sa reiasa o concluzie (cuantificabila). Asta e motivul pentru obs. 5.
@Orlando
Thank you for the kind words. Much appreciated.
@Mihai
Thank you for the feedback. I agree, I should have maybe used more graphics, figures and maybe some market estimations….
As Orlando said, the presentation may have been too advanced. Should have Kept it Simple!
Mihai,
titlul complet al prezentarii, cel putin asa cum a fost enuntat de Val, ar fi trebuit sa fie „Cresterea pietei de publicitate online in ultimii 3 ani . Cauze si efecte. Estimari viitoare”
timpul alocat – 15 min.
nu a fost o analiza a pietei, cu playeri, cu cifre etc. in 15 min era greu sa vorbesc si despre crestere + motive + despre ce va fi in viitor si despre piata si despre playeri si despre volume … ar fi iesit o varza greu de digerat. insa ai dreptate, poate ca era bine ca primul slide sa contina o scurta analiza a pietei iar ultimul sa contina o previziune concreta despre ceea ce va fi.
multzam de feedback
Orlando, ti-am admirat „obiectivitatea” prezentarii succinte despre internet, dar cred ca trebuie sa batem la usi mai apropiate de consumatorul si puterea de cumparare a online-ului. Eu as zice ca nu intamplator detergentii si bauturile de larg consum sunt putin prezente pe internet, ca sa nu spun de unii care nu sunt prezenti inca deloc pe internetul din Romania, „scump doamnule, scump” pentru buzunarul romanului, spre deosebire de alte locuri.
Peste astea pune ca suntem saraci si cea mai vanduta bere este cea la PET, ca nicaieri. Recunosc, insa ca nu vad nici un motiv sa comunice energizantele la TV, cand internetul ar fi, cred eu, mult mai eficient.
In plus mai pune si experienta consumatorului cu brandul, unde tv-ul cred ca trebuie luat in calcul pentru experienta pe care nici un film nu ti-o poate trimite prin monitor, asta pe langa penetrarea incontestabila (Tv-ul are ceva pe langa 95-97%). Si ca tot tabloul internetului sa fie si mai romanesc, parca vorbeam noi de curand ca doar 1 din 10 companii din romania au site, deci cam aici este si educatia lor in privinta comunicarii online…. Numai in publicitate iti pot enumera 20 din 50 de companii mari care nu au!!