SMI si Netbridge in parteneriat pt Vodanet
miercuri, septembrie 13th, 2006Stire din Evz-ul de azi via Dan Tudoroiu:
Regiile de publicitate on-line Netbridge si Splendid Media Interactive si publisherul on-line Vodanet au incheiat ieri un parteneriat al carui beneficiar principal este Vodanet.
Intelegerea celor trei parti constituie o premiera pe piata on-line din Romania. Scopul parteneriatului este unirea fortelor de vanzare ale Splendid si Netbridge pentru reprezentarea Vodanet pe piata de publicitate. Acesta detine, printre altele, site-urile videomax.ro, bloombiz.ro, crediteonline.ro, acasa.ro si ele.ro.
Vodanet a inceput 2006 ca lider
In luna februarie, Vodanet a ales sa se reprezinte singura in fata advertiserilor, miscare ce nu a avut succesul scontat. Serviciile de pe site-urile Vodanet erau folosite inainte de aceasta mutare de peste un milion de utilizatori, plasand compania pe locul trei in topul agentiilor on-line si pe locul intai in clasamentul publisherilor.
Vodanet a apelat la serviciile Splendid Media Interactive, in luna mai, pentru a continua in paralel, timp de doua saptamani, si cu regia on-line AdEvolution.
Incepand cu 15 septembrie, produsele Vodanet vor fi reprezentate in exclusivitate de Netbridge si Splendid Media Interactive. „Ceea ce ne dorim este ca, prin exploatarea la dublu a atuurilor de baza ale unui vanzator de media profesionist – know-how-ul detinut in domeniu si deschiderea catre intreaga piata -, sa dublam forta cu care Vodanet actioneaza in relatia cu clientii de publicitate, dar si rezultatele”, a declarat Eveline Fabritius, director general Splendid Media Interactive, in urma semnarii parteneriatului.
Comentarii:
– se pare ca pana la urma Vodanet, aceasta „fata mare” a internetului romanesc si-a ales mirele (mirii adica)
– Val/Adevolution pierde un player important din portofoliu iar SMI si Netbridge isi unesc fortele ceea ce e intr-adevar inedit
– mi-a placut asta: „Vodanetul a inceput anul ca lider” :)
– Netbridge = regie de publicitate online?
– ma intreb cum o sa comenteze Pahomi stirea asta … probabil cu „profesionalism” :)
This entry was posted on miercuri, septembrie 13th, 2006 at 10:50 and is filed under business, Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
La fel cum in media, vreo 10 reviste au exclusivitate asupra aceluiasi subiect, si acum, in piata de publicitate online, exclusivitatea pare sa fie a mai multora.
E pacat pentru industrie ca aproape fiecare reprezentant, in incercarea de a fi o voce cat mai stridenta sau cat mai frecventa, cade in capcana de a spune chiar orice.
Si ne zbatem intre declaratii explozive (milioane de utilizatori, cel mai mare, cota de piata de 70%) si cuvinte de lemn care nu spun decat ca nu avem nimic de spus concret („Ceea ce ne dorim este ca, prin exploatarea la dublu a atuurilor de baza ale unui vanzator de media profesionist – know-how-ul detinut in domeniu si deschiderea catre intreaga piata -, sa dublam forta cu care Vodanet actioneaza in relatia cu clientii de publicitate, dar si rezultatele”).
Of.
Articolul are la baza declaratiile Evelinei Fabritius care de cateva luni se intalneste cu toata lumea pentru a le propune „combinatii” pe piata din .ro. Cu toate ca au in curte pomul cu mere de aur (vezi TVR), SMI nu a reusit sa profite de acest lucru (asa cum a facut ARBO la vremea respectiva) pentru dezvoltarea diviziei online.
Pronostichez ca acest mariaj va savarsi cu divort.
Toate ca toate, dar departamentul lor de vanzari cu ce se va ocupa?
Ce se intampla oare ? De ce atatea schimbari ? Cred ca in acest fel va fi foarte greu Vodanetului sa ajunga la 1 milion de Euro anul asta.
Oare este nevoie de atatia oameni pentru a vinde site-urile Vodanet ?
Au ajuns acestea asa greu de vandut ?
Sau din contra sunt atat de multe lucruri de vandut ca vor vinde lucruri diferite ?
[…] Vodanet semneaza si cu NetBridge si cu SMI. Is that really news? […]
Orlando, iti multumesc.
Ca de obicei, apreciez modul in care faci comentarii (si asta nu inseamna ca vom face un parteneriat (MPI – SMI – Netbridge, atentie amatorilor :). In caz ca se va putea vreodata interpreta, nu inseamna nici ca am negat posibilitatea unui parteneriat, ci doar ca nu am nici o parere despre subiect, la momentul actual :)).
Pentru Bogdan Gavrila
Desi mi-as dori sa stiu, nu as putea spune ca incerci sa faci diverse “combinatii”, deoarece nu ne-am intalnit niciodata, si nu am primit nici o astfel de informare. Sunt convinsa ca, dimpotriva, parerea ta despre mine se bazeaza pe situatii reale. Daca te referi la faptul ca am lansat o companie si ca am incercat, si reusit, sa ne construim un portofoliu, te asigur ca acestea pot fi catalogate si altfel. Nu sunt “combinatii”, ci relatii contractuale.
Vlad_p
produsele Vodanet sunt bune, dorite, vandabile. Incerc sa folosesc termeni la obiect, detalierea acestora a fost catalogata ca limbaj de lemn. Mi-am dorit sa reprezentam Vodanet, asa cum si-au dorit si multi altii. Imi doresc sa acordam o atentie deosebita acestor produse media, precum si altora pe care le reprezentam.
Ionut Oprea
Declaratiile referitoare la 70% nu au nici o legatura, cu nici una dintre companiile mentionate mai sus. Te rog sa imi spui la ce te referi, nu pot sa iti dau un raspuns, in momentul de fata, desi am decis ca de acum o voi face. Multumesc.
Evelin
Mea culpa. Era o licenta poetica.
Ca sa raman la subiect pot spune ca am o temere referitoare la acest parteneriat. El poate deveni profitabil dar implica indirect sucirea unor maini prin agentii. In acelasi timp, vine ca o nevoie naturala a Netbridge de a avea in spate o televiziune.
Odata cu aparitia MediaPro Interactiv, se naste si primul jucator vaccinat care are forta de vanzari a unei televiziuni. De aici, discounturile, punctele si bugetele enorme care vor asigura cresteri in aceasta divizie.
Pe de alta parte, avem SMI cu oul de aur (TVR) insa care nu are site-uri pe care sa le reprezinte. Ei bine, Netbridge ofera o retea competitiva si isi asigura cativa clienti de cursa lunga. In acelasi spirit, isi consolideaza pozitia de jucator pentru a putea face fata concurentei.
Colac peste pupaza (ca sa mentin linia poetica), nici trustul Realitatea nu va sta departe de net. Acolo lucrurile se misca mai greu (decizional) insa exista presiuni puternice din partea conducerii in vederea dezvoltarii in prima faza a retelei de site-uri. De aici pana la vanzari insa, nu va fi cale lunga.
Daca lucrurile se vor intampla asa cum anticipez, anul 2007 va fi anul marilor bugete, o parte dintre ele fiind redirectionate de pe TV. In concluzie, toata lumea va avea de castigat deoarece va creste enorm piata. Deci, o sa ni se bage pe gat Internet la pachet cu TV!
Eveline, cam pentru cat timp credeti ca Vodanet va respecta aceasta intelegere?
Va asumati riscul ca e posibil ca peste doua luni sa decida din nou ca sunt publisherul numarul 1 care vrea sa se vanda singur? :-)
/me râde cu subîn?eles, în timp ce vodanet tace ca mortu’ în p?pu?oi
Eveline,
cred ca Ionut se referea la declaratiile lui Val cand vorbea de 70% din piata, corect Ionut?
In rest trebuie sa recunosti ca e ceva inedit pt Netbridge sa intre in astfel de parteneriate, cat am fost eu acolo nu s-a intamplat asa ceva tocmai pt ca dominam piata si nu aveam nici un interes sa favorizam altii playerii. Pt voi e un lucru bun (felicitari) pt ei inseamna recunoasterea limitarii din acest moment (ca sa nu fiu rautacios).
Vivi,
Evident, orice parteneriat se incheie pornind de la interese si viziuni comune, precum si speranta partenerilor ca vor evolua in acelasi ritm, unul alaturi de celalalt (sau ceilalti). Cu toate acestea, fiecare dintre noi este constient ca ne putem schimba acest curs, iar in ultima perioada, trebuie sa recunosti, foarte multe lucruri au fost imprevizibile.
Sunt convinsa ca stategia lui Vlad este aceea de a ramane, sau a deveni, publisherul numarul 1, indiferent care sunt criteriile de masuratoare (trafic, numar de angajati, numar de proiecte, cifra de afaceri). Sunt convinsa ca ne-am dori sa lucram alaturi de Vlad.
Pentru a reusi aceste lucruri trebuie ca toti partenerii implicati sa isi creeze o strategie si sa o respecte.
Mai pe scurt:
1. Cred ca atata timp cat vom fi fericiti, vom fi impreuna.
2. Este foarte important sa ne creem o strategie si sa stim ce dorim sa avem peste un an – doi, si sa respectam acel obiectiv, alaturi de un partener ales pe termen lung (sau mediu).
3. Sunt convinsa ca fiecare are un plan B, atat in viata, cat si in business ?
Orlando,
Multumesc pentru clarificarea cu 70%, desi stiam la ce se refera, as fi vrut sa nu ne asociem cu declaratiile, mai mult sau mai putin fantastice, ale unei persoane care nu ne reprezinta.
Stim cu totii ca Val se lauda cu 70%, si, da, la el ma refeream. Stim cu totii ca Vodanet se lauda ca ar fi primul publisher online, milionar in utilizatori si care urma sa fie milionar si in euro. Nu am incercat sa creez asocieri nepotrivite, ci vroiam doar sa subliniez ca fiecare din jucatorii de pe piata publicitatii online exagereaza intr-o directie.
SMI, in opinia mea, exagereaza in anunturi care in piata pot foarte usor parea fara acoperire. (e suficient sa aruncam un ochi pe blogul lui vivi pentru asta)
Si nu spun toate astea de dragul criticii, departe de mine o astfel de intentie carcotasa.
Ca un specialist in comunicare care, dupa toate declaratiile astea care ne scad tuturor credibilitatea, se straduieste sa o reconstruiasca, as fi foarte fericit daca am putea fi cu totii mai temperati, mai coerenti, mai consistenti, mai responsabili, si mai long-term-thinking in ceea ce facem sau macar in ceea ce spunem ca facem.
Un articol precum cel de mai sus poate crea foarte usor unui outsider impresia ca e debandada pe piata asta.
Asta vrem? Sincer.
Stai un pic, Ionut.
Cum adica poate crea impresia ca e debandada? Asta este o realitate! :-)
[…] 5. Singurul loc important unde inca nu e transparent(adica disponibil public) ratecardul e la netbridge – vodanet – smi, coalitia nou-formata, insa probabil, urmeaza sa se lamureasca mai intai intre ei. Insa poti cere: […]
[…] Although the web division of Splendid Media (called Splendid Media Interactive) run by Eveline Fabritius had a poor start this year, it is very interesting to see all the elements of Vantu’s new media grow and the moment when all of them will merge under a single management. […]
…atentie mare…..EVELINE FABRITIUS FLORICEL….te pandeste un TSUNAMI ….:))…….in curand il vei simti …financiar …vei fi la pamant….cu tot cu ale tale …..”jucarii” !
I’m watching you…..and you can not do anything….but who the fuck cares…..:))!…….
Show must go on………!