constatarea inceputului de weekend

Cred ca (aproape) toate cartierele, blocurile, resedintele noi din Bucuresti au folosit internetul pt a se promova. Ca a fost vorba de Edenia, InCity Residence, Emerald, Sema Parc, Planorama, Asmita Gardens, West Park etc, etc internetul a fost, mai mult sau mai putin, unul din mediile folosite pt promovare, antreprenorii din spatele acestor business-uri sesizand avantajele online-ului („birou de vanzari” deschis 24/24, 7/7, prezentare interactiva a locatiei, apartamentelor –> interactivitate, feedback rapid etc –> chiar sunt curios cate lead-uri au primit din online, ar fi interesant un studiu de caz in acest sens). Tinand cont ca anul viitor se va construi si mai mult iar provincia va incepe sa se miste cred ca acest sector va fi unul din spenderii importanti in internetul romanesc. 

5 Comentarii
  1. stefanM spune:

    deocamdata reclama pe internet in Romania este „optionala” si „de incercare a atingerii unui public tanar & cat mai larg”, dar, pe masura ce incepe sa functioneze & sa aduca clienti reali… va exista o mutare de la offline catre online. La fel ca in afara.

  2. Dan spune:

    Lipseste aproape cu desavarsire o prezentare sistematica a ofertelor de locuinte noi, ceva in genul in care poti cauta oferta cu latopuri si face oarece comparatii intre ele – nu zic ca astea ar fi perfecte, nici pe departe. Insa acum nu poti decat sa afli disparat, chiar daca te intereseaza, despre cate o oferta comunicata din cand in cand de catre una din companii…

  3. Orlando, am testat si eu aceste birouri de vanzari 24/7 si sunt… nimic :(

    Am scris la cel putin 5 la adresele de contact ale acestor site-uri pentru detalii despre ce si cum construiesc, poate pentru a cumpara, fara sa primesc vreun raspuns.
    Sunt facute pentru ca da bine, pentru ca au niste bani de investit in reclama si pentru ca cineva de la agentia de publicitate le spune ca … trebuie si un online. atat.

    Mai departe lucrul este perfect romanesc, din gura in gura la fata locului ;)

  4. Irina Dumitrascu spune:

    Plus:
    – aproape toate ofertele imobiliare noi sunt pe net.
    – DAR le gasesti online (desi intr-o forma „web 1.0”, un pliant in care faci click). Fara sa cauti care este revista offline in care trebuie sa te uiti, fara sa urmaresti n numere
    – multe ofera o imagine destul de clara asupra cui se adreseaza imobilul, suprafete
    – pe site ai si locatia exacta a imobilului, care in reclame offline este prezentata intr-un mod mult prea atragator (pe splaiul unirii = in campul de langa mihai bravu, aka asmita gardens)

    Minus:
    – multe din oferte sunt greu de gasit (SEO inexistent). Mi-au trebuit cam in 3 saptamani de inventat search-uri care de care mai interesante, dar am reusit sa am cam toate ofertele noi in-city (zona de nord nu ma atrage)
    – net-ul este poarta catre agentie. Trebuie sa ii conectezi personal ca sa afli cat costa, in multe cazuri (firesc, pt ca preturile cresc de la luna la luna si pe net ar fi cam evident :) )
    – in unele informatia, desi existenta, e prezentata de parca ar vrea sa nu poti gasi nimic. gen complex cu n blocuri, trebuie sa dai click pe fiecare bloc si etaj ca sa-i vezi planul; tu vrei 2 camere, intre 60 si 80m2, tre’ sa ai un geniu mic care sa-ti spuna in ce blocuri / etaje sa le cauti.

  5. mihaela spune:

    in primul rand ma indoiesc ca un bloc poate folosi internetul pentru a se promova. In al doilea rand, nu e treaba antreprenorului sa promoveze un proiect si sa vanda apartamente sau vile. El construieste si atat. Asta e treaba beneficiarului, in cazul in care este o firma de real estate sau a agentiei imobiliare cu care beneficiarul incheie un contract. Si aici ma refer la proiectele mari, gen asmita care practic e un cartier cu gradinita, club, restaurant si alte minunatii. Singura legatura intre antreprenor si clientul final este, atunci cand apartamentele se fac la comanda si nu in serie, la stabilirea finisajelor interioare si a dotarilor prinse in pretul apartamentului.

Lasa un comentariu