Internetul vs/and tv?
vineri, noiembrie 10th, 2006O stire care a trecut oarecum neobservata, cele doua divizii Nielsen, Nielsen Media Research (TV) si Netratings (internet) au anuntat pe 1 nov unirea informatiilor obtinute din panelul de tv respectiv panelul de internet pt a analiza interconectarea dintre cele doua medii. Comunicatul oficial aici … primul pas spre o audienta comuna tv internet?
This entry was posted on vineri, noiembrie 10th, 2006 at 18:34 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
3 Comentarii
Lasa un comentariu
Mie imi place sa spun ca netul este prelungirea ziarului si singurul mod prin care o editura se poate bate cu media care poate da stirea in timp real (tv si radio). cu siguranta va fi „internetul and tv”, astfel ca ziarul si tv-ul se vor lupta cu aceeasi arma: editia online. care nu va diferi decit in functie de talentul si rapiditatea redactorilor din spatele ei.
Cred ca este si un pas interesant din punct de vedere sinergie media (media integrata). Un producator de continut poate oferi acum date comparative legate de mai multe media, nu doar pe un singur media.
Planificarea campaniilor se va putea face si pe verticala si pe orizontala (verticala fiind acelasi produs in diferite media si orizontala fiind mai multe produse din aceeasi media).
Acest lucru va incuraja migrarea unui concept pe mai multe media.
Si cred ca cele mai multe lupte se vor da in media online.
Nu e primul dar e un pas important.
Doar raportarea audientei e comuna :) , miza pentru internet e tocmai dovedirea complementaritatii, si in principiu ea va fi confirmata si de data aceasta (in ultimele releasuri vazute pe tema asta se aprecia ca disjunctia online-TV e mai mare chiar decat online- cinema). Marele castig e ca avem cele mai bune sisteme de masurare in ambele domenii si rezultatele vor avea greutate in industrie.
Asta desi fuziunea nu e chiar cel mai curat mod de a face research dar presiunea pietii o cere. Dupa cum piata tot cere de ceva timp single source-ul si inca nu s-a gasit o solutie agreata (desi sunt multe acceptabile).
Oricum si in research vorbim din ce in ce mai mult de digital.