scurt

Business Magazin publica un dosar interesant despre Google si posibilitatea de a deschide oficial operatiunile din .ro. Nu au gasit insa Country Manager, mai cauta;

– Soft32 a facut anul trecut 1 milion din publicitate … desigur nu de pe piata romaneasca :) . ma intreb cat a facut Softpedia? 2 milioane? ;

– Ejobs a facut 1 mil USD anul trecut si vrea anul acesta 3 mil … cifra este extrem de interesanta pt ca cei de la eJobs au muscat sanatos din felia recrutarii online dominata de BestJobs/Neogen. Probabil ca extinderea pe alte piete a afectat cresterea Neogen pe piata din Romania … focalizare?

– Romaniantourism.ro si ProfitRomania.ro pleaca din Boom

– Ebay anunta cresteri in Q4 spre deosebire de Yahoo care parca se tot duce in jos …

– cei de la iLeo reactioneaza la criticile blogerilor dupa lansarea oficiala … acum daca ce zice Pahomi acolo e adevarat (ma refer la postul lui Elis Iaia) reactia e putin copilareasca; 

– Vodanet lanseaza un nou tip de rate card … nu gasesc inca stirea pe site-ul lor (de fapt nu exista) insa trebuie sa ma credeti pe cuvant. Dar nu asta vroiam sa va spun ci faptul ca cei de la Vodanet ii lasa pe cei de la Gemius (una din firmele ramase in cursa pt studiul online Brat) fara omul din .ro, Roxana Precu devenind Client Service Manager Vodanet (Ionut m-a tras de maneca, el observand acest lucru)

– Bill Gates vine in Romania … da, stiu, e veche deja :)

7 Comentarii
  1. bogdanlebu spune:

    soft32, softpedia, ejobs… incep sa apara povesti de succes in online-ul romanesc… asta nu poate decat sa ne bucure!

  2. Dan spune:

    Lucrurile se misca bine, daca ar exista mai multa serioyitate si mai mult profesionalism, sa scapam naibii o data de „merge si asa”…

  3. costi spune:

    [quote]ma intreb cat a facut Softpedia? 2 milioane? [/quote]

    2.146.738 ron // sursa: http://www.mfinante.ro/contribuabili/link.jsp?body=/cod.do?cod='14721236
    :)

  4. Liviu spune:

    Se misca onlineul romanesc… se misca… dar incet inca. Pe de alta parte agentiile si publisherii mari de la Bucuresti sunt superficiali, intrucat habar n-au de existenta unor publisheri care intr-un scurt timp vor deveni jucatori importanti la nivel national si pt unii competitori.

    Cate flickr.com, youtube.com si myspace.com sunt la ora asta in Romania? Portaluri de poze si video serioase/relevante nu exista in acest moment. Social networkingul sta putin mai bine… dar in spatele lor se afla firme mici sau chiar persoane private.

    Asadar exista segmente descoperite, si nu pentru mult timp… Pazea!

  5. eu2mine spune:

    de acord cu Liviu. Astept si eu ceva web 2.0 serios in Romania, care sa ajunga nu neaparat de talia youtube, dar sa prinda la public(softpedia si soft32 deja sunt tari si mari) si sa-i dea gata pe publisherii din Bucuresti si pe gigantii media din Romania!

  6. TOT LA SECTIUNEA „SCURT”:

    Incepand cu 1 februarie a.c., webdesignerul Catalin TURCU va lucra la Netbridge.

    Catalin TURCU a lucrat ca webdesigner la OpenLink Networks (in perioada de glorie a firmei), realizand designul site-urilor la RTC, Diverta, Heidi, etc. Acesta a contribuit si la realizarea portalului Partidului Democrat in 2004 (in agentia iSense Media). De asemenea, a semnat designul la website-urile realizate in agentia 2Fresh Design, premiate la Internetics.

    Catalin T. a semnat designul pentru cel mai nou website al companiei Pepsi – dareformore

    si …

    Website-ul http://www.studiidecaz.ro (Senior Interactive) a fost partener media la Conferinta Internationala de la Hotel Ibis Parlament – „Dimensiunea de gen a reformei pensiilor din tarile europene – experiente diferite, solutii si lectii învatate”, 25-26 Ianuarie 2007 – Bucuresti organizat de ILO si CPE (www.cpe.ro).

    Este singurul site din Romania dedicat exclusiv studiilor de caz

  7. http://www.ro.ro si … „sfarsitul Internet-ului”

Lasa un comentariu