Mediapro Interactiv vinde site-urile Neogen
miercuri, ianuarie 31st, 2007incepand de maine, 1 februarie, timp de 1 an Mediapro Interactiv va vinde in exclusivitate spatiul de pe homepage-ul site-urilor Neogen adica Bestjobs.ro, Neogen.ro, Doizece.ro, Club.ro si Noi2.ro
comunicatul oficial mai jos:
Parteneriat Neogen – MediaPro Interactiv pentru vanzarea de publicitate online
Bucuresti, 1 februarie 2007
MediaPro Interactiv, divizia de web a trustului MediaPro, si Neogen, portalul numarul 1 in Romania, au semnat un parteneriat prin care MediaPro Interactiv va vinde in exclusivitate spatiile publicitare de pe homepage-urile site-urilor Neogen. Neogen va vinde in continuare spatiile publicitare din interiorul site-urilor sale, prin sistemul automatizat dezvoltat de companie.
Portofoliul exclusivist de 25 de site-uri al companiei MediaPro Interactiv se extinde astfel cu site-urile neogen.ro, bestjobs.ro, noi2.ro, doizece.ro si club.ro. Site-urile Neogen au in ansamblu o audienta de 831.000 de vizitatori unici pe zi de-a lungul unei saptamani, conform Trafic.ro. Separat, conform serviciului Monitor al companiei Neogen, Noi2.ro are 316.262 de vizitatori unici pe zi de-a lungul unei saptamani, BestJobs.ro are 300.218, Neogen.ro are 215.474, Doizece.ro, 154.379, iar Club.ro, 149.533. Parteneriatul a fost incheiat pe durata unui an.
„Prin acest parteneriat, MediaPro Interactiv isi pastreaza si isi intareste promisiunea de a vinde internet premium. Prima pagina acestor site-uri este un spatiu premium care completeaza excelent portofoliul nostru”, a declarat Orlando Nicoara, director general MediaPro Interactiv.
Calin Fusu, director general Neogen, a adaugat: „Avem cel mai vizitat portal din Romania, si pentru partea de brand-advertising am ales un parteneriat cu cel mai mare publisher online din Romania. Complementaritatea dintre firmele noastre va rezulta in noi initiative comune in decursul acestui an.”
This entry was posted on miercuri, ianuarie 31st, 2007 at 15:36 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Felicitari, Orlando.
In aces fel cred ca raspunzi cel mai bine acuzelor ce ti s-au adus anul trecut dupa plecarea de la NetBridge. Clar ca au avut de ce sa se teama.
Ma mira, totusi, exclusivitatea, in conditiile in care pana si site-uri mai mici nu se mai lasa asa usor „duse de val”.
Aceasta miscare sa fi stat la baza zvonisticii ca „s-a vandut” Neogen?
[…] MediaPro Interactive vinde spatiu pe neogen.ro in exclusivitate. […]
bravos
si
la mai multe!
[…] Orlando a anuntat pe blogul propriu ca incepand de astazi, timp de 1 an, Mediapro Interactiv va vinde in exclusivitate siteurile din reteaua Neogen. Vivi discuta prezinta si discuta stirea aici. Astfel, cu 61 de siteuri din AdEvolution si alte ~20 siteuri Mediapro (potrivit hartii publicitatii online), omul din spatele acestora, Orlando Nicoara, reuseste sa depaseasca numarul de siteuri din portofoliul firmei de unde a demisionat anul trecut, NetBridge. […]
Stiu pe cineva care isi roade rau unghiile de mai bine de o luna pe problema asta.
Cum de-o fi reusit Boom sa ia toata reclama lui Gates? :)
nu e boom e arbo
Vad pe newsin.ro ca Netbridge (banuiesc Boom) va vinde publicitate pe jurnalul.ro. Nu mai inteleg nimic care clir media care adeveolution, etc
Nu comentez miscarea MediaPro Interactiv insa este de remarcat ca Neogen chiar cu preturile de dumping nu a reusit sa sparga monopulul retelelor de la Bucuresti… ba chiar si-a dat siteurile cu exclusivitate la Orlando!
Sau prin miscarea asta vor doar sa dovedeasca clientilor ca siteurile Neogen au trafic relevant asa incat agentiile sa-i bage in seama?
Pana una alta, capacitatea Neogen de a-si valorifica singur siteurile este minima.