inainte de weekend
joi, februarie 8th, 2007– Iulian ne prezinta noul saptamanal de business de la Catavencu, Money, ce va fi „acompaniat” de o emisiune tv pe TMC si un site. Seamana cu Wired ca layout sau mi se pare mie?
– eJobs reziliaza sau vrea sa rezilieze contractul cu Arbomedia (dupa ce Internet Corp a anuntat iesirea din Adevolution, ambele firme sunt din acelasi grup/au actionari comuni). de ce spun vrea pt ca desi pe site-ul M&A nu se poate citi totul stirea completa contine si o declaratie a lui Calin Rotarus cum ca au un contract valabil pana in dec 2008 si sunt in discutii;
– Eveline analizeaza daca e momentul oportun sa incepi sa te vinzi singur;
– LeftClick pare a fi denumirea serviciului prin care se vor vinde site-urile InternetCorp. Un sistem de ad management ruleaza deja pe noul site lansat de ei, Garbo.ro, la prima vedere pare ceva este free/semi free (thx Arhimede) Later update – Mihai Seceleanu vine cu precizari lamurind problema in sensul ca pana la 1 martie vor avea instalat un adserver recunoscut pe plan mondial;
– Desi pare ca sangereaza dupa pierderile Internet Corp si Jurnalul, Adevolution mai adauga niste site-uri prin retea cu un trafic f mare (incredibil cum au crescut!) RegieLive.ro, Shopmania.ro si Bascalie.ro (ultimele doua sunt vandute de Boom pana la 1 martie);
– maine ma duc la Predeal … cred ca am + un an de cand nu am mai fost pe valea Prahovei … tot asa de aglomerat e?
This entry was posted on joi, februarie 8th, 2007 at 12:55 and is filed under aberatii, business, Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Tot asa. Depinde si de zapada insa, cum apare un fulg de zapada la Bucuresti, cum e DN1 blocat pe V. Prahovei, si cum este destul de cald astazi, ar trebui sa fie trafic usor.
Site-ul e un portal. Este vorba de proiectul Ca?avencilor exclusiv online pe zona de business :)
Orlando
aceste nu sunt singurele situri noi care au intrat in retea.
Pana la sfarsitul lunii voi anunta intrarea in retea a inca 24 de situri/ portaluri
din diverse segmente gen, busines, stiri si nu numai.
unele dintre ele bine cunoscute publicului.
Ne consolidam pozitia de leader pe piata – atata tot.
” a trecut acceleratul” :)
Val Voicu
ps: stiri noi pe http://www.adevolution.ro
– Thx Simion, vedem maine ce o sa fie
– am inteles Zuf, se confirma zvonul de la tine :)
– bine Val, am inteles, nu uita sa treci pe la caserie te rog :)
da.
Calomniatorilor mei le multumesc de asemenea (vorba poetului)
Val
Leftclick foloseste o solutie de ad management foarte free si opensource, Openads , https://developer.openads.org/
[…] Pe aceeasi tema: Orlando, Evelin si Radu Ionescu. […]
Despre intentiile si strategia InternetCorp pe 2007, un interviu in exclusivitate pentru Imagoo:
http://imagoo.ro/2007/actualitarte/la-zid/cota-de-piata-a-agentiilor-de-publicitate-online-este-intr-o-continua-scadere.html
ok Marius, treci si tu pe la caserie :)
Nu acceptam decat OP-uri. E fumata asta cu statu la coada …
Pe semne ca in cercurile in care te invarti tu inca se mai practica :-)
Orlando,
La momentul de fata suntem in discutii cu mai multi potentiali furnizori, companii prezente in zeci de tari si specializate in ad-serving, urmand ca la 1 MARTIE 2007 (data mentionata si in comunicatul de presa si in articolul publicat pe Wall-Street) sa avem contractata si instalata o solutie recunoscuta mondial pe toate site-urile InternetCorp. O sa anuntam in curand numele furnizorului selectat.
La momentul de fata testam intr-adevar o solutie opensource – OpenAds – pentru a servi o parte din reclamele din reteaua InternetCorp – nimic altceva decat o varianta cost-efficient pentru a derula campaniile in-house. LeftClick.ro nu este altceva, acum, decat un simplu domeniu.
In orice caz, problema unei aplicatii opensource nu tine de credibilitate. Linux este open-source, after all. Tine de stabilitate, suport tehnic, update software, tehnologie imbunatatita continuu – cu alte cuvinte de profesionalismul cu care sunt tratati publisherul cat si clientul cand/daca apare vreo problema.
Cred ca e important sa mentionez lucrul acesta pentru a fi clar – de multe ori subiectele nediscutate public nu fac altceva decat sa lase loc la speculatii.
[…] Nu mai este deja un secret – InternetCorp se reprezinta direct in procesul de vanzare a spatiilor publicitare pe reteaua proprie. S-a discutat deja pe tema asta destul de mult – Radu, Vivi, Evelina si Orlando ar fi doar cativa. […]
Nu cred ca e o strategie ok pentru InternetCorp si vad n motive pentru asta. Desigur, numai cine nu se frige nu sufla dup-aia in iaurt :-)
Multumesc Mihai pt precizari