doua de la Google, doua de la noi + bonus
miercuri, martie 14th, 2007– Viacom da in judecata Google pt clipurile ce apar pe YouTube, se cer daune de 1 miliard usd. se va crea un precedent?;
– Google testeaza un sistem revolutionar de targetare a reclamelor tv, daca le iese probabil ca vor cumpara publicitate tv bulk si o vor vinde targetat –> vor deveni cel mai mare client pt tv din SUA. Piata tv din SUA – 54 milioarde usd/an, venituri Google pe 2006 – 10 miliarde usd;
– Rolling Stones la Bucuresti in aceasta vara, mai exact pe 14 iulie … nu se stie locatia se stie sponsorul, Vodafone;
– Radu Ionescu si Manafu lanseaza un proiect extrem de interesant si ambitios in acelasi timp, monitorizare de media online. de urmarit;
cireasa de pe tort, discutia despre manageri si fete dragute de la Varabiescu, am pus si eu un post serios pe acolo :)
This entry was posted on miercuri, martie 14th, 2007 at 19:29 and is filed under aberatii, business, Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
o locatie vehiculata era (in fata la) Casa Poporului
da, am auzit si eu de varianta asta insa nu (prea) cred in ea in special din motive de securitate (efortul pt a securiza toata zona la nivelul cerut de un astfel de concert ar fi f mare)
povestea cu google cred ca e mai mult in zona de PR.
In noiembrie era testare cu printul, in decembrie cu audio , + rumorile cu sistemul de buying online pt offline.
Treaba-i complicata si delicata dar… deocamdata-i doar presiune (fara sa dezvaluie prea multe).
Google trebuie sa gaseasca nise sa iasa din dilema: „Ok, ce facem sa mai crestem?”, dilema din care Yahoo nu se trezeste de vreo doi ani incoace.
Viacom lupta pentru o cauza pierduta. Chiar daca – putin probabil – va castiga procesul cu Google, modelul clasic de distributie media si copyright s-a dus pe apa Saturday’s.
Din perspectiva asta piata muzicala din UK s-a miscat in directia corecta: clasamentele de singles se alcatuiesc si cu piese care nu exista pe CD in magazine, artistii se promoveaza pe MySpace si nu numai, iar unii dintre ei chiar aduna bani online de la fani pentru a putea inregistra si lansa albume.
Gatekeeperii audio-video sunt – incet dar sigur – pe duca.
Viacom lupta pentru ca trebuie sa lupte. Intr-un viitor in care legea e depasita in fiecare an, indiferent de cat de noua ar fi, viacom trebuie sa dea un exemplu intr-o piata in care pare ca nu mai exista nici o limita.
Ce mi se pare mie evident la procesul asta e altceva. Faptul ca piata are nevoie de alte metode de relaxare. Judecata nu mai e o varianta si observam asta din ce in ce mai des.