asa, scurt, de luni seara
luni, mai 21st, 2007Later update: la multi ani celor care-si sarbatoresc azi ziua onomastica
– Trafic.ro lanseaza noi statistici ;
– zappand aseara (so boring tvul duminica seara, in afara de Lost si de Discovery piua pe linie) am ajuns pe TMC unde am vazut Money Fest-ul (program in reluare) de vineri seara al celor de la Realitatea-Catavencu, ocazie de ai revedea pe Dragos Stanca (ex Publimedia) si pe Ditzi (Cristi Ditoiu, ex Netbridge), ultimul din postura de ditamai managerul pe divizia new media a grupului mai sus amintit. felicitari si la mai mare;
– mi-a placut Cotidianul de sambata, am numarat 16 editoriale si + 30 de stiri despre referendum inclusiv foto … ma refer la site desigur … gata, am terminat cu cei de la Catavencu Realitatea;
– un articol bun despre CEO si concedii … un oximoron pt unii :) … daca erau mai multe exemple concrete era excelent;
– NCH (Broadhurst mai exact) a facut exit din Asirom, probabil una dintre cele mai dificile companii in care fondul a fost implicat;
– zilele astea (adica in weekend) am descoperit un blog pe care vi-l recomand, cu multe postari interesante din zona politicului, blogul lui Cristian Sutu … ah, e de la Cotidianul, iar am vorbit de ei :);
– si inca una, pt Vivi in mod special, Myspace a vandut in 2006 cpm-ul mediu, dupa matematica mea, cu $0.24.
This entry was posted on luni, mai 21st, 2007 at 19:53 and is filed under business, Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Well, MySpace este un fel de sentimente sau noi2, extrem de multe afisari per user datorita felului in care e folosit, in plus greu de determinat un profil clar al utilizatorului.
Si-atunci, desi ma gandesc ca aluzia ta este legata de eterna mea nemultumire ca agentiile din .ro platesc prea putin webmasterii, ma gandesc ca nu se aplica foarte bine. :-)
Conform estimarilor myspace.com publicate in articolul din Baseline in ianuarie ( http://www.baselinemag.com/print_article2/0,1217,a=198614,00.asp ) CPM-ul echivalent mediu este doar un pic mai mare de 10 centi. Dublarea CPM-ului este targetul lor pe 2007…
In schimb noi vrem 2-10 euro CPM in Romania :):D
Este o cu totul alta piata care lucreaza cu alte volume. In plus Myspace este o gaura neagra pentru publicitate – eu nu as da nici macar 1 cent CPM dar e doar opinia mea si oricum nu ma intreaba nimeni :D Pe Myspace poti sa promovezi trupe de muzica, filme si eventual spectacole, si cam atat. Restul e gunoi, mult gunoi.