good morning
vineri, noiembrie 9th, 2007nu e asa ca o reclama te atrage mai mult daca melodia ce o insoteste este una „misto”?
This entry was posted on vineri, noiembrie 9th, 2007 at 08:51 and is filed under Personal. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
16 Comentarii
Lasa un comentariu
indubitabil
dar ai observat ca si in filme melodiile au un sound mai aparte? te fac sa dansezi mai mult decat ar face-o aceeasi melodie ascultata in winamp
Spoturile electorale romanesti sufera din greu la capitolul melodie.
Dap evident, dar vazand la ce melodie te referi (si mie imi place la nebunie) sa vezi ce etichete de pensionar iti vei lua ;) (mi s-a intamplat mie deja:D)
Evident! o reclama medie promovata printr-o melodie buna poate face minuni
A aflat chiar si Ciutacu de acest „truc”, asa ca si-a pus o melodie lacrimogena pe fundalul emisiunii despre situatia rromilor din Italia, mai zilele trecute. Deci se poarta si la emisiuni, nu doar la reclame.
Multumesc pentru link. Acum 2 zile cautam melodia pe Internet, trista ca nu stiam cum se numeste. E, intr-adevar, foarte frumoasa si creste foarte mult atractivitatea spot-ului (de fapt, s-ar putea sa fie prea mult, pentru ca imi amintesc f clar melodia, dar nu si produsul/ serviciul la care se face reclama)
Super melodia. Nu stiam de ea.
Foarte faina melodia
Mircea,
eu sunt pensionar deja :)
sunt fan Katie Melua. canta foarte bine si live.
apropos de muzica din filme, am vazut in sfarsit filmul lui Mungiu – „4 luni, 3 saptamani si 2 zile” care, spre deosebire de majoritatea filmelor, nu are nici urma de muzica in el. si cu toate aceste este un film farte bun. m-a tinut pana la capat. il recomand.
muzica in spoturi, filme, piese de teatru, emisiuni etc. in general, are menirea sa intensifice emotia sau chiar sa o creeze acolo unde nu exista…ca vorba aia, am vazut o gramada de filme proaste cu o muzica bunicica :)
@orlando: deci… downshifting, am inteles :D
[…] ca este inca ‘hot’ piesa Katie Melua – Nine Million Bicycles. Cel putin asa reiese din comentariile cititorilor lui Orlando. Deci s-o lasam in heavy […]
melodia e chiar „misto”. oricum o melodie bine aleasa poate face minuni si aici, nu ma refer doar la reclame :-)
Orlando, cred ca nu-i suficient sa te atraga, trebuie sa si vanda, este? De aceea, a te diferentia de toti ceilalti, porniti de la acelasi start, cu acelasi produs, este un exercitiu fantastic. Prin asta poti vedea acel „altfel”. Totusi, despre care fond de pensii este vorba …? :)
asa e Alina :)
Beti, e la un card ABN, nu e la un fond de pensii
Nu numai o melodie „misto” poate duce la o reclama spre succes,ci si…un „ce aparte,legat de ingeniozitate,sarm,eventual…elemente de animatie,eventual…personaje haioase…