petocuri.ro e in Trafic
miercuri, noiembrie 28th, 2007si se duce sus, imediat sub Idieta Evelinei, in top 6 Femei (nota: e vorba de cifre din 28 Nov, la scrierea acestui post). Cu peste 70,000 unici/week site-ul lansat in vara dovedeste ca se poate sa cresti rapid printr-o strategie buna de marketing (ce include, e adevarat, si o campanie extrem de bine gandita pe TV – „cartoane” de 2-3 secunde pe marea majoritate a statiilor) .
This entry was posted on miercuri, noiembrie 28th, 2007 at 09:15 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
20 Comentarii
Lasa un comentariu
au crescut prin spam.. acum probabil nu mai fac spam si l-au bagat in trafic
Campania TV este intr-adevar foarte bine gandita. M-a facut sa vreau sa intru pe site sa vad despre ce e vorba. Bravo lor.
Oare va ramane acolo sus la continutul care il are? sa nu fie doar un spike pt ca multa lume a intrat pe site si pt nume… si pt reclama. Eu am intrat dar nu sunt in target. Si nu pot spune ca site-ul m-a fidelizat.
[…] Pe acceasi tema: Orlando […]
tare. cred ca s-a dus prea sus pe tocuri… LOL
–-
Database Error
The current username, password or host was not accepted when the connection to the database was attempted to be established!
[…] dimineata citeam pe orlando.ro despre cresterea pe care o are siteul http://www.petocuri.ro (lin momentul in care scriu eu are […]
se pare ca au rezolvat problema intre timp
Dar pana la urma in proprietatea cui este site-ul?
Pentru ca acele cartoane apar de obicei dupa reclame ale produselor din portofoliul Unilever South East Europe, in special FMCG-uri adresate femeilor si am crezut ca este o manevra asemanatoare cu a Procter&Gamble prin noifetele.ro
inca putin si depaseste idieta.ro
http://www.trafic.ro/top/femei/
Site-ul este proprietatea Internetcorp ( Mihai Seceleanu ) si cred ca traficul lor se va mentine intrucat va fi intotdeauna sustinuta de un marketing de calitate. Asa cum, e si http://www.wall-street.ro.
Exista si o revista „Pe Tocuri” si in ea sunt zeci de reclame Unilever. In fapt, am senzatia (dar nu garantez) ca sunt NUMAI reclame Unilever. Ce inseamna asta? Ca Unilever si-a facut revista dupa Cosmote si Vodafone? Se poate, dar mi se pare o manevra gresita, daca asta se dovedeste ca e cazul. Daca Unilever-ul si P&G nu si-au facut agentii de publicitate si statii TV in house, nu le-au facut pentru un motiv bine intemeiat: raman la ce se pricep si ii lasa pe altii sa faca ce se pricep.
S-ar putea insa sa fie o revista independenta, care are un contract solid de publicitate cu Unilever si promoveaza agresiv compania in virtutea acelui contract, ceea ce poate include si un cross-pormotion (care explica si campania TV cu spot-uri alaturate). Asta mi s-ar parea o idee mai buna.
Este un stilfeminin.ro cu alte culori. Nu va mai zic ca am citit fragmente din carte… se contrazice odata la doua paragrafe. Oricum, data fiind lipsa de content real din .ro probabil ca petocuri va continua sa creasca.
Meniul din stanga (Cinema, Concert, Teatru) te pierde in ceata, dai click pe unul, nu le mai vezi pe multe altele.
Si … Iata experienta: Dau clic pe Concert, mi se afiseaza printre altele „Ada Milea (28 nov …”. Aha pot sa dau clic si pe Ada Milea. Surpriza … te duce la … http:///
Hmm … „The URL is not vaid and cannot be loaded” [OK]
Clic pe OK si am plecat …
[…] la orlando cum a crescut petocuri.ro in juma de an ca altii in 3. la cresterea lor a contribuit intr-o […]
Ina,
Mihai Seceleanu si InternetCorp nu au nici o legatura cu acest site … sau poate stii tu mai multe? :)
oricat de mult mi-ar face placere sa recunosc ca ne-ati prins, nu putem sa ne asumam meritele newmedia… :P
@Marius Balaci : dar vezi altele … adica navigare gandita sa te tina in site, nu degeaba are mai multe afisari ca idieta
Piese dintr-un puzzle: cartea „Pe tocuri” > autor … Mihaela Nicola > Vicky Nicola, coordonator proiect petocuri.ro … Si da, din pacate continutul (atat al revistei, dar si al site-ului) dezamageste – aceleasi imagini proaste, texte copiate, imi place insa ideea video-urilor, poate daca ar fi mai atenti ar fi si mai sus in trafic.ro…
@ Orlando: Ai dreptate. Eram convinsa ca Mihai are si siteul asta sub aripa..Poate pentru ca a lansat multe siteuri in acea perioada..
Reclama TV „pe tocuri” este extrem de enervanta, la limita subliminalului.
Parca era interzisa difuzarea de spoturi mai scurte de nu stiu cate secunde.
Ma insel eu?