„Google’s Earnings Growth, Ad Clicks Slow”
vineri, februarie 1st, 2008este titlul articolului din WSJ care descrie rezultatele Google pe ultimul trimestru, crestere de (doar) 17% a profitului comparativ cu 46% cu un trimestru in urma. Veniturile au crescut cu 51% insa numarul de clickuri pe reclamele gestionate de Google a scazut iar comisioanele platite partenerilor din Google Adsense au crescut. Analistii sunt ingrijorati ca recesiunea (ok, aproape recesiunea) din SUA va afecta (prin reducerea consumului) si publicitatea online adica si rezultatele Google ale carui venituri sunt, in proportie de 99%, generate din online advertising.
Eric Schmid, CEO Google crede ca potentialul pietei din afara SUA este foarte mare lucru reflectat si in faptul ca 48% din veniturile Google sunt generate in afara SUA.
Pretul actiunilor Google a scazut in urma anuntarii rezultatelor, fiind situat acum in jurul valorii de 550-560 dolari. De remarcat ca, dupa ce au atins un varf de 741.79 dolari pe 6 noiembrie, actiunile Google au luat-o la vale, nivelul din acest moment fiind cel din august-septembrie 2007.
This entry was posted on vineri, februarie 1st, 2008 at 07:34 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
piata incepe sa ajunga la dimensiunea maxima
Pretul actiunilor Google e inca supraevaluat (parere personala)….
Aproape toate companiile mari de IT au scazut, nu doar GOOG. De exemplu YHOO a scazut si mai mult. Iar daca o sa compari MSFT cu GOOG o sa vezi un anume ‘pattern’ de miscare a pietei: http://finance.yahoo.com/q/bc?t=6m&s=GOOG&l=on&z=m&q=l&c=MSFT
Acel grafic e interesant dupa mine si din alt punct de vedere: se vede ca in GOOG au investit speculantii, incit a avut cresteri mai mari si descresteri mai bruste, pe cind la MSFT lucrurile sint mai asezate: nici nu a crescut asa tare insa nici caderea nu a fost la fel de mare. Si eu sint de parere ca GOOG e supraevaluata, uitindu-te de exemplu si la produsele lor ce aduc bani – mult prea putine.
GOOG e subevaluata din cateva motive extrem de evidente.
Azi nu se tine suficient cont in evaluare de trendul de crestere al online-ului datorat atat accesibilitatii internetului cat si trendului demografic mondial. Pe de alta parte pozitia de lider a lui Google in piata publicitatii online si lunga istorie de inovatii si adaugare de facilitati pentru utilizatorii de Internet confera Google cai suplimentare de crestere.
In fapt criza asta de subprime este chiar un noroc pentru cei care doresc sa investeasca in actiunile Goog ( atentie, criza inca nu a atins fundul curbei lui Gauss). Probabil cine nu cumpara GOOG anul acesta nu se va mai intalni cu cotatii sub 600
[…] Google intra intr-o letargie neprognozata de analistii financiari. Insa webmasterul roman inca e injectat de mirajul Adsense. Pe […]