Arbomedia se aliaza cu eTarget
miercuri, martie 5th, 2008de fapt nu stiu cine cu cine se aliaza, probabil adevarul e pe la mijloc, probabil ca decizia pt acest parteneriat nu e luata in .ro ci undeva in exterior, probabil ca Arbo are nevoie de eTarget pe alte piete iar eTarget are nevoie de Arbo in .ro. Gandurile mele, desigur.
plecand de la aceasta informatie Alex se ia de Calin Rotarus, pe doua subiecte, numarul de vizitatori de 4.5 mil pe care i-ar atinge clientii prin folosirea serviciului de contextuala al „noii aliante” + intentia de a depasi AdSense. ambele „ciupiri” sunt nedrepte dupa parerea mea:
– exista retele care fac 500,000 unici/zi si 4-5 mil unici/luna fara probleme, trebuie avut in vedere ca un user care viziteaza 3 siteuri din 3 retele diferite e unic pt fiecare retea la fel cum e unic si pt fiecare site;
– targeturile sunt normale in orice business, daca Google ridica 1 mil usd/an din .ro prin AdSense sa bati Google pe acest camp mi se pare un obiectiv usor de atins. plus ca ce sa facem acum, daca Google e numarul 1 peste tot trebuie sa le facem icoana si sa ne inchinam la ei in fiecare dimineata? :) . competitia naste progres si e bine si pt Google sa mai apara „nebuni” care sa-si propuna sa-i depaseasca, intotdeauna iti propui sa depasesti numarul 1, ce rost ar avea sa-mi propun sa fiu numarul 2 … legat insa de acest obiectiv, as putea doar sa aduc in discutie lipsa informatiilor legate de cota de piata Google in .ro ceea ce face ca targetul de a depasi AdSense in .ro sa fie putin … neclar/cetos, iar cand obiectivul e neclar … well, Calin stie insa mai bine ce are de facut.
my 2 cents.
This entry was posted on miercuri, martie 5th, 2008 at 17:52 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Mici precizari:
1. Cele doua branduri (ARBOcontext si eTarget) vor ramane independente. Parteneriatul inseamna de fapt interconectarea sistemelor, astfel incat advertiserii si site-urile inscrise intr-una din retele sa aiba acces la site-urile si advertiserii din ambele retele, realizandu-se astfel masa critica necesara functionarii eficiente a ideii de contextualitate.
2. Am incercat sa pozitionez ARBOcontext astfel incat sa existe diferente semnificative fata de AdSense, si consider firesc ca o agentie interactiva sa le foloseasca pe amandoua. Si dezvoltarile viitoare le vor diferentia si mai mult.
3. Declaratia noastra a fost ca parteneriatul isi propune sa acopere 40-50% din piata. Nu exista referiri la competitie. Recunosc ca e o tinta ambitioasa.
PS – Felicitari pentru Sport.ro
Deja avem 135% din piata de la 3 competitori. Sa vedem daca strangem si anul asta 300% :D
Pei Neogen afiliati are restul pana la 300%
Calin, thx pt precizari, foarte utile, o sa incerc sa adaptez postul in lumina anunturilor tale imediat ce ajung in tara
felicitarile pt Sport.ro o sa i le transmit lui Robi pt ca ei le merita :)
[…] Arbomedia se aliaza cu Etarget – via Orlando […]