Realitatea Catavencu si Lagardere, planurile pt online

am gasit doua articole misto, unul pe Wall-Street in care Dragos Stanca, managing director pe divizia new media de la Realitatea Catavencu vorbeste despre F5 si planurile viitoare, iar celalalt in Business Standard despre Lagardere (Europa FM, Radio 21) si planurile pe care le au pe online, planuri detaliate de Victor Dumitrescu, Group Web Manager la Lagardere Romania. O sa fac un scurt rezumat mai jos cu ceea ce mi s-a parut interesant.

Realitatea – Catavencu:

20 de siteuri noi pe care vor sa le lansaze;

– atingerea unei cote de piata de 10-15% in urmatoarii 2 ani;

5-6 proiecte inglobate in F5 dupa discutii cu 50-60 antreprenori;

500,000 – 1.5 mil euro bugetul F5 pana la finele anului;

100 de oameni care lucreaza pe online in tot trustul, 50 pe continut si restul de 50 pe programare/design;

– lucreaza la o platforma de social networking;

3 mil euro target pt veniturile din online in 2009 si undeva in jur de 1 mil euro in acest an;

Lagardere:

– prioritatea este obtinerea leadershipului in piata de online prin dezvoltari si/sau achizitii;

focalizare pe divertisment, muzica si stiri;

6 oameni care lucreaza pe online, 3 pe continut, 2 webmasteri si un coordonator;

dublarea echipei in urmatoarele 6 luni;

– site-urile Radio21 sunt vandute de Boom iar cele apartinand de EuropaFm de catre Arbomedia;

750,000 vizitatori/luna genereaza siteurile in acest moment.

Un comentariu
  1. […] ieri vorbeam de Lagardere si Realitatea Catavencu si planurile lor pe online, astazi aflam, via Business […]

Lasa un comentariu