apropo de reclame

daca vreti sa cumparati bannere pe prima pagina a recent lansatului WSJ.com ar trebui sa aveti minim 100,000 USD/zi.

fara nici o legatura cu asta :) am decis ca de la 15 octombrie sa nu mai acceptam rollovere care se expandeaza automat pe Zf.ro (clientii vor putea cumpara in continuare bannere expandabile insa doar la mouse over). tot pe Zf.ro majorarea pentru bannerele floating a crescut la 100% (de la 50%), vom introduce un format nou pe site + alte modificari in politica noastra comerciala vor fi facute publice in curand.

11 Comentarii
  1. Huper spune:

    Dpdv al vizitatorului ar fi mai bine la „on click”, nu la „mouse over”.

  2. bcd spune:

    Eu cred ca cel mai bine ar fi ca la 1-2 secunde de stat cu mouseul deasupra bannerului sa se expandeze. Pana o sa se intample asa eu o sa folosesc in continuare solutii gen flashblock

  3. Teniescu spune:

    Cam enervante bannerele care se expandeaza. mai nasol e ca se expandeaza chiar daca dai cu cursorul peste ele in trecere.

  4. DANU spune:

    Sper ca sunt interzise si bannerele cu sunet implicit.

  5. Yoda spune:

    trebuie sa ma prostituez ca sa dau 100.000 $/zi.

  6. Ionut Oprea spune:

    Danu, bannerele cu sunet implicit nu mai exista de mult pe site-urile romanesti serioase, nu stiu pe ce site-uri navighezi tu:)

    Huper, si ceilalti: e in continuare o problema de concept in publicitatea online, si nu de executie/detalii tehnice.

    Advertiserii trebuie sa inteleaga ca trebuie sa inceapa sa se concentreze pe elemente creative care sa implice voluntar utilizatorul, si nu sa-i intrerupa navigarea pe site si a-i atrage in felul asta si atentia, insa si dispretul. Iar agentiile trebuie sa ii educe in directia asta.

  7. Jan spune:

    Holly cow, nu-mi vine sa cred. Poate o sa intru mai des pe zf de acum incolo. Am renuntat dupa ce imi sareau bannerele flash in cap non-stop. O miscare de bun simt.

  8. Orlando, Ionut: Un adserver de bun simt poate afisa un rollover doar dupa o stationare de minim 100-300 milisecunde (evita deschiderile cauzate de passing accidental). La Arbomedia foloseam asta acum patru ani. Imi e greu sa vred ca in reteaua MPI nu se paote implementa asa ceva.

    PS Orlando, stiu ca esti fan (pentru ca cica sunt eficiente) dar la popup-uri si popunder-e pe (noul) ZF.ro cand renuntati? Orange a renuntat international la acest format in ianuarie 2004. Nu crezi ca aveti de recuperat la capitolul asta? Sau e site-ul overbooked si mai sunt clienti care accepta popup-uri fara sa stie ca 90% din vizitatori nu le vad?

  9. orlando spune:

    Doru,

    pop-underele se contorizeaza in sistem numai dupa incarcare, ceea ce inseamna ca advertiserul plateste numai pt ceea ce vede userul.

  10. However. :)
    Am mai avut discutia asta, vad ca ramai la parerea ta. Advertiserul isi face niste calcule de audienta, doar ca este expus la mult mai putin.
    Daca el crede ca se expune la tot ce inseamna audienta ZF, se culca pe o ureche ca a rezolvat problema si ramane cu marfa fara rulaj la raft ca sa zicem asa :). Ceea ce nu este corect. Da, plateste doar ce se afiseaza, dar 90% de audienta site-ului nu este expusa la mesaj.

  11. orlando spune:

    nope Doru, nu e asa, eu stiu inventarul pe care-l am si pot forecasta inventory-ul pe durata campaniei clientului astfel incat ii pot spune daca-i pot sau nu livra numarul de ad-uri solicitate. vrei x afisari popunder? iti pot spune/verifica daca le am disponibile si le pot livra.

Lasa un comentariu