apropo de Promotor
miercuri, septembrie 24th, 2008spuneam ca revin pe subiectul Promotor – top 3 in categoria auto. Imi place mult domeniul auto, ca pasionat moderat de masini stiam ca informatia se va muta pe internet rapid, iar cand am luat Auto.ro acum cativa ani pe 700 de dolari si am batut palma cu (,) Catalin pentru a lucra la un site ce va deveni numarul 1 am fost foarte mandru de mine. N-a fost sa fie, Catalin si-a dat seama ca businessul culinar pe internet e mai profitabil, eu am plecat, iar Auto.ro a incaput pe alte maini.
Imi place Automarket.ro, imi place cum arata si imi place cum se misca, de cateva ori le-am dat exemple colegilor de la Promotor din acest site, exemple despre cum s-au miscat mai repede in anumite subiecte sau despre felul in care au scos in fata lucrurile importante. Cu Adi si Alex, doi dintre baietii de la Imedia, ma stiu din 2000, long time ago, cand Ionut Tarcea i-a trimis la mine pentru a le vinde reclama pe Cinemagia.ro. Sunt abonat la newsletterul lor (trecem pentru faptul ca am fost abonat „automat”, il gasesc util, e concurenta asa ca le multumesc pentru adaugarea emailului meu in lista lor) pe care uneori il gasesc interesant desi prea multa violenta, pentru mine, strica, insa daca userii asta vor, accidente, violenta, viteza, gen „vezi masina x facuta praf”, „vezi masina x facuta zob”, „vezi cat de rezistenta e tabla de la masina z” mi se pare ok sa speculeze inclinatia pietei spre asa ceva. Nu am comentat nici cand Bebe de la Autovit i-a acuzat de furt, daca asa au inteles sa intre pe piata de anunturi, iarasi fine with me/us, mergem inainte.
Cand am relansat Promotor.ro, in aprilie anul trecut, Automarket avea un trafic de 5 ori mai mare decat Promotor. De ieri Promotor e peste Automarket si noi speram sa ramana asa pentru cat mai mult timp pentru ca are, pe langa multe alte atuuri, avantajul celui care vine din urma. Noi am crescut fara o sectiune de piata dezvoltata, deci doar pe continut, in conditiile in care ei au peste 50% din trafic din anunturi, prin metoda „agregarii automate” de care vorbea Bebe. Abia in august am pus si noi online o versiune de piata care ne va tine ocupati in perioada urmatoare.
Tinand cont de ceea ce am spus mai sus reactia de ieri a celor de la Automarket, dupa ce Promotor i-a depasit, e copilareasca, e exact cum a comentat un user, foarte plastic, „daca avem fusta cu 1 mm mai scurta inseamna ca suntem curve”. Pacat. Noi le uram succes si sper sa se obisnuiasca rapid cu „spatele” nostru.
P.S. le multumesc celor de la Trafic.ro ca inteleg sa pastreze informatiile private asa cum sunt, private pentru toti userii dar „la liber” pentru colegii din trustul NCH.
This entry was posted on miercuri, septembrie 24th, 2008 at 12:33 and is filed under aberatii, Internet, Personal. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Draga Orlando,
Acest PS al tau :
P.S. le multumesc celor de la Trafic.ro ca inteleg sa pastreze informatiile private asa cum sunt, private pentru toti userii dar “la liber” pentru colegii din trustul NCH.
Va fi probabil motivul pentru care si noi vom iesi din TRAFIC (suntem in pregatiri sa intram in BRAT). Ori spui ca esti audiat si nu imparti datele cu nimeni ori BA. Aceste exceptii de la regula scad profesionalismul.
Pe scurt, nu mi se pare corect ca NetB sa ofere datele strategice de vizitare a unu site la colegii de la ActivSoft de exemplu, sau la colegii care au site-uri concurente cu cele care sunt prezente in trafic.ro.
Un lucru care il banuiam a devenit astazi certitudine. Multumesc de informare!
Oferi deliberat informatii gresite sub „masca” afirmatiilor in treacat!
Exemplu: „…..pe care uneori il gasesc interesant desi prea multa violenta, pentru mine, strica, insa daca userii asta vor, accidente, violenta, viteza, gen “vezi masina x facuta praf”, “vezi masina x facuta zob”, “vezi cat de rezistenta e tabla de la masina z….””
Stii prea bine, pentru ca te-a preocupat de cateva luni bune cum sa aduci promotor in trafic peste automarket, ca doar 25% din newsletter-ele automarket.ro sunt de asemenea factura, dar mentionezi doar aceasta parte!
Ce exemplu de concurenta loiala oferi???
automarket are un trafic; promotor are un trafic umflat de site-urile din trust! Punct! asta e adevarul! Acum o saptamana promotor avea 90 mii de vizitatori pe 7 zile- astazi e aproape dublu – cu ce , de unde, cum????? – din MECAFILIE (cancan.ro si dragostea de masini)
In rest, numai de bine!
Robert, ne cunoastem?
iti multumesc ca ai confirmat/repetat ceea ce am spus mai sus, din cand in cand Automarket trimite newslettere cu subiecte legate de violenta, daca tu spui ca sunt 25% inseamna ca atatea sunt, presupun ca lucrezi/esti de la Automarket.ro/Imedia.
Iti multumesc de asemenea ca te preocupa programul meu, te-as ajuta sa ajungi la zi spunandu-ti ca focusul meu in ultima perioada a fost pe Apropo si Profesii, desigur, din momentul in care ati arunca piatra, adica de ieri, tot ce inseamna Promotor va deveni mai important pt mine.
Promotor a crescut pt ca a avut un subiect, Dacia d33, pe care voi nu l-ati avut, ce s-a intamplat in CanCan a fost doar cireasa de pe tort. Care voua va stat in gat din cate vad.
in incheiere as vrea sa te linistesc spunandu-ti ca, pana iesim din Trafic.ro, locul 4 e al vostru, cu toate ca eu as fi atent la BestAuto si la felul cum vor integra Masinil.ro
numai bine si tie.
1. Nu ne cunoastem!
2. Cancan imi sta in gat – nu materialele promotor pe cancan
3. pe langa cancan, imi mai stau in gat li toate tabloidele fie ele sau nu in trustul pro sau oriunde vrei
4. toate „senzationismele” accidentale sau nu sunt prezente pe automarket in aceeasi masura ca si pe promotor
5. nu doar anunturile fac trafic in automarket ci si sectiunea de Formula1, care este pana la urma cel mai original proiect din media auto romaneasca!
6. respect revista Promotor, care este intre primele doua in tara, si emisiunea TV, fara doar si poate cea mai tare din tara pe segmentul ei!
7. site-un nu-mi place :))
8. va doresc multe succese
9. bye
10.
1. da, stiam
2. o sa te obisnuiesti, sper ca nu e primul lucru ce iti sta in gat. daca da sa stii ca orice inceput e mai greu
3. vezi 2
4. foarte probabil, pe Promotor nu am remarcat sa fie scoase in evidenta in newslettere dedicate
5. foarte frumos, felicitari
6. o sa le transmit colegilor de la revista si emisiunea tv ca esti fanul lor
7. fiind platit de Automarket iti inteleg pozitia
8.9 + 10. papa
Florin,
pe scurt nici mie nu mi se pare corect, fiind o piata libera si un serviciu free putem accepta acest lucru incorect sau putem reactiona.
Politica nbr la adresa informatiilor din trafic.ro (asa cum sunt ele incomplete) este un fapt cunoscut de ani de zile, nu-i nimic nou.
Revenind la subiect: imi pare rau de reactia celor de la automarket si vreau sa cred, pentru ca ii cunosc pe baietii de la imedia, ca acel articol pe blog nu reprezinta pozitia lor oficiala.
Nu este deloca fun atunci cand lucrurile sunt batute in cuie deci un competitor puternic pentru automarket este bine-venit pentru ca prin astfel de competitii ajungem sa dezvoltam lucruri si mai bune, si mai utile.
Pozitia de lider (desi temporara) poate crea oricui senzatia de invincibil care duce destul de des la sentimentul de suficienta (acesta din urma fiind inamicul numarul 1 al oricarei persoane care activeaza in online). Poate asta s-a intamplat si la automarket si acum vor analiza situatia si se vor reaseza si in cateva saptamani – luni vom asista iar la schimbari in clasament.
In alta ordine de idei (desi m-am intins mult cu acest comentariu) : as vrea sa ajungem si noi candva la stadiul in care sa clasificam site-urile din aceeasi nisa nu numai dupa traficul pe care il au (care la un anume nivel este absolut irelevant) ci si dupa criterii care factor de loializare, valoare de comunitate, valoare de brand (incl. si nivelul de incredere in brand).
In fine, mai e mult pana atunci.
[…] nu mai are sens s? m? refer la a?a-zisul conflict dintre automarket.ro ?i promotor.ro, uite c? a f?cut-o Orlando într-un mod foarte […]
[…] Poate ceva mai important, Netbridge va pierde îns? un avantajul competi?ional de a vedea ?i monitoriza competi?ia. De?i teoretic statisticile private ale fiec?rui site monitorizat ar fi trebuit s? fie complet private, s-a dovedit se pare c? Netbridge abuza de faptul c? era proprietarul trafic.ro ?i folosea aceste date în interiorul trustului NCH. […]
[…] nu am reusit sa comentez pe certurile de aici. Dar cu intarzierea de luni de zile o sa imi zic si eu […]