Microsoft concediaza 5000 de angajati
joi, ianuarie 22nd, 2009Pentru a reduce costurile operationale cu 1.5 miliarde USD si a face fata veniturilor scazute din perioada urmatoare Microsoft a anuntat astazi ca va concedia in urmatoarele 18 luni pana la 5000 de angajati, 1400 urmand a fi concediati imediat. Gigantul din Redmond si-a anuntat si rezultatele financiare pe Q4, profit in scadere cu 11% (4.17 miliarde USD) la venituri mai mari cu 2% (16.63 miliarde USD).
stau in joc de glezne in asteptarea rezultatelor Google (probabil ati vazut, Apple a avut vanzari in Q4 peste asteptarile pietei, Sony e pe rosu, eBay nu o duc nici ei mai bine).
This entry was posted on joi, ianuarie 22nd, 2009 at 16:40 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
In mod normal, Google ar trebui sa aibe rezultate foarte bune. Publicitatea contextuala are un ROI foarte bun si din ce in ce mai multa lume se va orienta spre zona aceasta. Mai ales ca au (clientii) posibilitatea sa-si gestioneze singuri campaniile si bugetele. Parerea mea.
in mod normal insa nu mai e un mod normal acum, desi numarul de clickuri a ramas la aceleasi cote rata de conversie a scazut mult pt ca lumea da click dar nu mai cumpara. ceea ce inseamna ca si pretul per click a scazut automat, clientul avand retineri in a licitata preturi mari pe clickuri cu rata de conversie in scadere.
Isi inchid servicii pe care tot experimentau. Nu continua contracte de munca pe perioada determinata.
Nu o duc cu mult mai bine. Dar cred ca mai bine ca Microsoft
multe sunt si chestii de presa pur si simplu. am mai auzit si eu in stg si-n dreapta cum e cu costs cut la big companies. renunta la outsource-ari, multe chestii aberante de genul outsource-ingul de formatat si paginat documente interne, oferte, etc. deci nah, e normal.
si google a taiat din subcontractorii pe hr de exemplu. evident ca toata lumea e cu motoarele la max numai pe core business acum
Asta este problema online-ului. Are un grad de eficienta mult mai usor de calculat. Legat de Microsoft – politica lor se incadreaza in tendintele actuale generate de criza economica.
off topic orlando: o intrebare am si eu, ironica de felul ei: apropo.ro se inchide ? daca nu pt ce exista rss-urile daca se fac update-urile la 6 seara si cand intri … surpriza surpriza: http://horoscop.apropo.ro/horoscop/zilnic/2009-01-22/horoscop-pesti
err … verific, thx pt sesizare
lucram la ceva pe partea de seo, se rezolva imediat … update-ul se face la 00:00, nu stiu de ce clientul tau ti-a spus abia dupa 18 ore :(
[…] timp, asa cum zice si Orlando, asteptam cu nerabdare rezultatele finale pe 2008 ale Google, Inc. Rezultate care vor […]
nasol,ce sa zic.se mai intampla si asa cand e criza nea bill!
[…] asteapta si el rezultatele la fel ca toata piata de online, pentru a vedea directia in care se va indrepta […]
Cred ca google o duce destul de bine.
Au venit si rezultatele google: http://www.7x7financial.com/2009/01/23/google-financial-results/
@Cristian Pirvu rata de conversie a reclamelor contextuale nu sta deloc bine si n-a fost niciodata foarte mare. Adsense scade si va scadea foarte mult in viitor.
@Sandossu Daca faci branding in contextual, la nivel global, nu poti decat sa te astepti la o scadere a ratei de conversie. Contextualul nu e pentru branding. Cei care vor sa vanda si isi pot masura clar ratele de conversie sunt multumiti. Scaderea mai poate veni si din cresterea CPC. E doar o parere.
[…] ca de la Orlando pleaca totul si pentru ca rata de conversie a campaniilor publicitare va capata o importanta din ce in ce mai […]