Adevolution si Beyond lanseaza retea de contextuala

Adevolution si Beyond Media au lansat Beyond.ro, retea de publicitate contextuala cu plata la click. Sistemul e automatizat, permite plata prin intermediul cardului si ofera posibilitati de targetare. Pana la 28 feb toti clientii care se inscriu beneficiaza de o campanie bonus de 500 euro.

detalii in DailyBusiness.

17 Comentarii
  1. Interesanta miscare, tx ptr link.

  2. Anul spune:

    Conteaza foarte mult cum se pune in practica tot sistemul si afisarea finala.

    Personal imi doresc sa nu semene cu nimic din ce exista, sa fie ceva original, autentic, unic..

    Mult noroc

  3. […] Romania se lanseaza Beyond – un sistem de publicitate “autointitulata” contextuala pe o piata deja foarte […]

  4. Sandossu spune:

    Nu cred ca o sa aiba succes, din cauza ca .ro-ul e plin de spamuri. Va fi probabil mai slab decat Google, care avantajul cu linkurile sponsorizate din cautari.

  5. Horea spune:

    Mah, daca tot dau 500 € moka, m-am inscris.

    Prima impresie: it sucks pentru ca nu dau informatii clare despre site-urile din retea. Trebuie sa intri aci: http://www.adevolution.ro/audienta-noastra.html ca sa vezi unde ai sanse sa-ti faci publicitate.

    A doua impresie: iti faci cont si iti cer seria de buletin, CNP, IBAN si alte p…e-maturi inutile, dupa care iti spun: „Hallo, mersi ca te-ai inscris, o sa verificam datele contului si o sa te recontactam in maxim 24 de ore”

    Concluzie preliminara: birocratie prea mare, proceduri gandite cu curu, iata un serviciu care incepe cu stangul.
    Revin cu completari dupa cele 24 de ore de verificari.

  6. Raluca spune:

    eh, ia uite ce aflu…
    pana acum…pe mine ca advertiser nu m-a sunat nimeni de la Adevolution sa-mi spuna treaba asta..nici macar un mail.
    oare…au prea multe campanii si nu se mai obosesc decat sa dea un comunicat si gata?…atat de mult i-a imbogatit criza?

  7. Anul spune:

    De asta spun.. Orice idee cat de buna este ea, daca nu o pui in practica cum trebuie, daca nu exista o buna comunicare si alte detalii ce conteaza fantastic de mult… De geaba.

    Eu nu pot astepta 24 de ore, nu am rabdare, pentru ca vreau acum.

    Totusi sa intelegem ca poate nu au pus la punct tot sistemul, si de abia au inceput sa contureze ideea pe care vor sa mearga. Nu este usor deloc, dar un sistem mai putin alambicat ar fi bun.

  8. Horea spune:

    Asa…, am revenit dupa aprobarea in scurt timp a contului.
    Noutatea e ca nu le merge masinaria. Ori oi fi eu greu de cap ori au ei niste bug-uri la adaugarea textului reclamei.
    Initial am crezut ca e de la Firefox, am incercat apoi cu IE7 dar se blocheaza la apelarea unei functii Ajax.

    Din punctul meu de vedere e un fiasco. Nu sunt dispus sa fac pe Testing Engineer-ul, nici macar pentru 500€ (virtuali).

  9. mihnea(mocanu)/beyond spune:

    Salut Horea,
    Mersi pentru sesizare, in acest moment avem mai mai mult de 100 de clienti care si-au introdus campaniile singuri, sunt sigur ca problema ta a fost una de moment. In acelasi timp asa cum scrie si in fereastra de login pe cont lucrurile sunt optimizate pentru platforma IE. O sa revenim curand si cu optimizari pentru alte browsere. Daca vrei sa-ti setezi o campanie vei fi asistat de un operator de-al nostru [foloseste adresa de suport de pe site unde raspundem si asistam pe toti cei care au intrebari].

    Activam in Romania si atunci pentru orice bani care ii incasez de la un advertiser trebuie sa emit factura; pe factura am nevoie de toate datele cerute de fisc. De aici necesitatea CNP, detalii bancare, samd.
    Apoi ca publisher daca te inscrii mi se pare normal sa-ti cer un IBAN unde sa fie platiti banii. Beyond Media este inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal sub nr. 5472
    Din aceste motive din pacate formularele de inscriere sunt mai stufoase decat ne-am dori. Procedura de aprobare e necesara tocmai ca aceste date sa fie corecte.

    Sistemul acum ii avantajeaza pe cei care sunt familiarizati cu setarea campaniilor in google adwords. Se lucreaza si la o versiune mai user friendly, mai asistata pentru a sprjini pe cei mai putin familiarizati. Oricum pana atunci oferim tot suportul pentru orice intrebari.

  10. Cosma spune:

    Eu …m-am inregistrat de vreo 3 zile si nici pana acum n-am primit raspuns cu vreun mail , ceva date de contact…

    Deci….lasa de dorit…

  11. Horea spune:

    Mihnea,

    In momentul in care tu imi ceri IBAN-ul, inca nu stii daca vreau sa ma inscriu ca si publisher sau ca si advertiser.
    J-ul nu este necesar la intocmirea unei facturi.

    In plus, faptul ca activam in Romania nu va indreptateste sa practicati tipul de publicitate mincinoasa, prin care „oferiti” 500€ dar apoi conditionati activarea campaniei de incarcarea cu 30€ a contului. Asta daca bine am inteles, pentru ca de verificat nu am putut sa verific, din motivele mai sus mentionate.

    Ca sa ma simt cu inima impacata si cu sufletul curat, am mai incercat odata de pe alt calculator si din IE6 si tot nu merge.

  12. geea spune:

    Confirm cele spuse de Horea. Am incercat si eu de mai multe ori, si pe FF si pe IE, ba in weekend am fost acasa si am incercat si pe calculatorul parintilor.

    Sistemul e foarte buggy, deja mi-am pierdut cumulat o zi de lucru incercand sa-i dau de cap. De activat mi s-a activat destul de repede contul, dar nici pana in momentul de fata nu inteleg daca am reusit sa setez campaniile si am nevoie de vreo aprobare, sau n-am reusit sa setez nimic, motiv pentru care nici nu-mi arata site-ul ca as avea vreo campanie.

    Se pare ca mi-e dat sa pierd timp cu teste in ultimul timp, dupa testarea sistemului Etarget (despre care cred ca o sa scriu mai pe larg cum functioneaza si care-s efectele), m-am distrat cu testarea Beyond.

  13. geea spune:

    Cu scuzele de rigoare, rectific: e buggy pe FF, am testat din nou pe IE si am reusit sa creez o campanie. E drept ca-mi apar acum tot felul de balarii care s-au salvat pe cand incercam sa lucrez din firefox, dar astept sa vad ce se mai intampla.

  14. Horea spune:

    Probabil ca ei, ca si multi altii, nu realizeaza faptul ca lansand un produs defectuos pe o piata destul de competitiva, pe care nu o controleaza nici macar in proportie de 5%, isi taie din start orice sansa de reusita ulterioara.
    E ca si cum Trabant ar veni acum, in 2009, cu un nou model de masina, ar face zarva mare si s-ar gasi unii nostalgici care sa o testeze, ca sa vada ce si cum. Cu toate acestea, cand sa intri in masina, te trezesti ca nu se potriveste cheia. Faci gargara la Trabant si iti spun ca de fapt usa nici nu se inchide cu cheia, trebuie doar sa tragi mai tare de ea pentru ca vin putin intepenite din fabrica.
    Intrebarea este: oare cati nostalgici vor mai risca un drive-test si cate masini va vinde Trabant in aceste conditii?

  15. iangster spune:

    cam seamana categoriile cu cele de pe trafic.ro … a, ba nu, sunt identice :))

  16. Raluca spune:

    Daca vineri ma plangeam ca nu sunt bagata in seama de adevolution sau de beyond (eu ca om ce activez in agentie, si cumpar de la ei spatii), tot vineri m-au sunat sa-mi povesteasca ce si cum.

  17. mihnea(mocanu)/beyond spune:

    Startarea unei campanii ca advertiser nu este conditionata de nici o plata in cadrul promotiei de „500 euro”, deci nu trebuie sa-ti preincarci contul cu 30 euro sau nici o alta suma ca sa beneficiezi de promotie.
    Din punct de vedere al informatiilor solicitate, formularul de inscriere ca advertiser este diferit daca esti persoana fizica sau persoana juridica, evident persoanele fizice avand de completat mai putine date [evident fara IBAN, cod registrul comertului, CUI samd.].

Lasa un comentariu