8 luni de criza
sâmbătă, mai 9th, 2009ca o constatare, asa, de sambata dimineata, considerand 1 octombrie „punctul de plecare” al crizei, luna mai ar fi a opta luna de insomnii.
This entry was posted on sâmbătă, mai 9th, 2009 at 06:43 and is filed under aberatii. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
9 Comentarii
Lasa un comentariu
Te asigur ca, pe piata imobiliara, criza a inceput mult mai devreme, pe la inceputul lui 2008. De asemenea, pe piata bancara, criza financiara declansata in iulie 2007 in SUA a inceput sa se simta mult mai devreme decat 1 octombrie 2008.
ma refeream strict la .ro si in general la media, in restul perfect de acord cu afirmatiile tale
In mod normal mai sunt 2-4 luni pana ajungem punctul de inflexiune al crizei (cel putin asa estimau expertii in economie mondiala). Poate ar trebuii sa privim si partea buna a acestei crize si sa profitam de costurile relativ reduse pentru a lansa start-up-uri si pentru a incepe businessuri.
Oricum din ce observ de la clientii care vin din US au inceput sa investeasca din nou sume maricele si propunerile din ce in ce mai multe.
@Lucian Start-ups in Romania e destul de greu sa derulezi acum – Impozitul forfetar care impiedica asta. Ar functiona mai degraba PFA-uri si prestari de servicii asa.
Criza e o oportunitate de investitie in consultanta de management, FMCG – food, agricultura si consumabile foarte iefitne. Segmentul low budget creste in perioade de recesiune in defavoarea celui high si medium.
Cred c-ar fi mai placut sa stim cate luni de insomnii mai avem. Eu zic ca minim 10.
probabil ca da, cel putin inca 10
Eu prezic cu optimism, ca minim 5 ani. In luni, de la 60 in sus. Insa, online-ul va fi unul din singurele domenii care nu va muri de tot. Tot ca o constatare, la inceputul crizei, veniturile din Google Adsense au scazut drastic. Acum si-au revenit si sunt chiar mai mari decat cele din 2008. Uitati-va cate companii si-au indreptat atentia spre Adsense, in perioada de criza. E o publicitate Ok pentru bani putini, si cu rezultate foarte masurabile. Asa ca, siteurile mici vor supravietui cu brio crizei, iar companiile vor avea intotdeauna un mic buget pentru reclama, pe care vor prefera sa-l investeasca pentru rezultate sigure. Gresesc?
relax,
+ n ani
[…] mai vorbeam de inca cel putin 10 luni “negre”, care ar fi “pronosticul” […]