„Bing – Search Overload Is Over”
miercuri, iunie 10th, 2009Nu am scris nimic despre Bing si pentru ca sunt foarte prins zilele acestea si pentru ca astept sa vad reactii le de dupa. Mi se pare ca toate lumea e in asteptarea unui Google killer (vezi „bum bang”-ul de la Cuil.com), iar eu sunt adeptul principiului „nu-mi fac iluzii ca sa nu am deziluzii”. Pana voi reveni cu parerea mea am remarcat (via un prieten) spotul folosit de Microsoft la televiziunile americane, e de retinut si faptul ca Microsoft iti face reclama pe YouTube, adica pe un produs Google :)
This entry was posted on miercuri, iunie 10th, 2009 at 18:01 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Si eu am crezut ca Bing sparge avioane , dar nu a spart decat cateva baloane ( de sapun ) ! :P
Problema pe care o au si alte motoare de cautare este data de faptul ca utilizatorii s-au obisnuit sa caute cu ajutorul google , homepage-ul browserului fiind google , asa ca e greu ca un nou motor de cautare sa creeze obisnuinta .
Eu daca nu gasesc ceea ce caut cu google , caut cu alte motoare de cautare .
Nu stiu ce asteapta Microsoft de la Bing , dar cred ca ar trebui sa fie mai realisti si constienti ca publicitatea nu poate schimba obisnuintele utilizatorilor internet peste noapte !
si eu sunt de parere ca Bing nu va face decat vant … dar hai sa ii lasam sa se meturizeze si vedem in cateva luni bune.
Din partea mea eu le urez succes.
Probabil vor avea un mai mare succes daca o sa il puna ca default search engine pe IE..
daca youtube e gratis :-)