de vara
miercuri, iunie 24th, 2009– Gsp si-a lansat acum ceva vreme o sectiune de anunturi auto dezvoltata in parteneriat cu Auto.ro, site dezvoltat de Netbridge Development;
– Sergiu Biris: Cu siguranta avem cheltuieli mai mari decat orice alt site din Romania;
– Okazii.ro (Netbridge Services) si-a dezvoltat sectiunea auto impreuna cu cei de la Automarket.ro (Imedia);
– Comcast si TimeWarner isi unesc fortele pentru a controla continutul video din online (bine, e mai complicat, practic vor sa-si protejeze businessul de distributie cablu TV) ;
– Intel isi face intrarea pe piata telefoanelor mobile printr-un parteneriat cu Nokia;
– Jocul online eRepublik primeste o investitie de 2 mil euro;
– Radu Georgescu (Gecad) si-a lansat ieri blogul;
This entry was posted on miercuri, iunie 24th, 2009 at 07:10 and is filed under business, Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
deci gsp dezvolta auto cu netbridge iar okazii de la netbridge se duce la alt etaj (sau alta cladire?) ca sa dezvolte auto cu altii.. :)
Sunt tare curios cati bani au platit cei de Auto.ro (Netbridge) pentru asta. In alta ordine de idei GSP se judeca cu Boom dar face parteneriat cu Netbridge :)
Ce treaba are GSP (Gazeta Sporturilor) cu vanzarile auto??????????
Orlando, trece in lista si http://www.mygsp.ro, dezvoltat pe platforma netvibes
Gigel80: gsp este un portal, sectiunea de auto este un serviciu dezvoltat pentru cititori.
Album de familie: n-au legatura, sint businessuri diferite
mai bine spus e ca Automarket si-a dezvoltat sectiunea auto powered by Okazii.ro nu invers