noul Businessmagazin.ro
marți, august 18th, 2009Am pus online zilele trecute noul Businessmagazin.ro, ca de obicei orice feedback e bine venit, sper sa va placa. Thx Iulian&Co, Ciprian si Cosmin pt implicarea in acest proiect.
This entry was posted on marți, august 18th, 2009 at 10:29 and is filed under Internet, Personal. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
12 Comentarii
Lasa un comentariu
foarte fain, felicitari. aerisit, cu alb mult in el cat sa nu te mai doara mintea. o mica observatie. in dreapta aveti undeva jos de tot un widget „top articole | zi | saptamana etc”. E mult prea jos si devine, cred, nefolositor. Daca e top tre sa fie on top. Altfel, se misca foarte repede. bravos
Cateva mici si in graba:
Desii este facut sa se afiseze pe rezolutii de 1024, are marginile laterale fixe si astfel la o rezolutie ca cea mentionata trebuie sa dai scrool orizontal.
Pentru imagini de genul http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/341/5853/4728702/24/cafenelesmardan.jpg , folositi GIF, e si mai mic fisierul si nu se pierde din calitate.
Reclama cu banner care apare contextual la hover pe anumite cuvinte, face ca acele cuvinte sa se coboare cu un rand mai jos. Cel putin in comentarii.
Succes.
curat, aierisit, usor de navigat in el …
ar merge o validare XHTML, sa nu folositi doar title-uri H2 pentru toate titlurile si subtitlurile, de asemenea sunt informatii care nu au sensul in acest element (H2 – titlul principal al articolului) ca autor, data publicarii … apar caractere ciudate in unele articole in Firefox …
si nu numaidecat rau pentru voi cat pentru vizitatori – foarte multa reclama :) mai ales daca intra si contextual
Tot cu alb si rosu ca mediafax :) dar parca mai ingrijit si mai aerisit.
Cum functioneaza cautarea powered by okidoki mai exact ? Cautarea o face de fapt okidoki in functie de paginile indexate sau.. ?
Felicitari!
Sincer sa fiu nu mi se pare un design foarte reusit.
Motivul este ca ochiul nu se poate focaliza pe zona clare de continut si zboara in continu, desigul nu-l „calauzeste” intr-o directie sau alta. Lucrul asta este cel mia vizibil in momentul in care faci un pic de scroll si ajungi in zona „cover-story”. Cred ca problema e in spatiile libere prea mari si in alinieri deficitare. De ex. cred ca o locatie mai buna pentru link-ul „mai multe detalii” o sa faca minuni.
Prima pagina pare cumva o clona nereusita dupa cotidianul.ro, insa paginile de interior, arata deja mult mai bine, desi probabil mia sunt detalii care pot fi imbunatatite: de ex. un buton de „trimite” la comentarii pozitionat destul de ciudat.
N-arata rau deloc… si concursul cu recesiunea e pe gustul meu…
Nu-mi place. De ce? Cred ca nu e pe gustul meu.
Bug: Numele celor care au postat commenturi au linkul „javascritp;;”..evident, da eroare. Si ar fi fain sa se stearga commenturile de test…nu e tocmai ok sa vezi primul comment „test”.
Bafta!
[…] Zilele trecute a fost relansat site-ul publicatiei Business Magazin (sursa). […]
Este, domn’e!
Cel mai curat si ingrijit site, vandut de cartel.
Bravos!
Salut.
Eu citesc revista numar de numar si de cateva luni cand nu o prind pe print o citesc pe net. Problema MAJORA este in cadrul unei sectiuni, de ex marketing: cand dau click apar mai multe articole si as vrea sa vad marcate clar din titlu cumva cele din ultima editie, fara sa mai fiu nevoit sa dau click sa deschid tot articolul. Altfel nu mai stiu ce am citit si ce nu si ma trezesc la un moment dat dupa ce citesc cateva randuri ca stiu articolul.
Alta problema la voi este reclama excesiva cand dau click pe un articol. Este foarte enervant pentru mine sa citesc cateva articole si inainte sa se incarce sa dau mereu skip peste o reclama. Incercati sa intelegeti ca chiar daca nu iubim reclama ca si clienti, o puteti face mai putin intruziva si enervanta. Am cateva branduri pe care le injur din cauza acestui tip de reclame. Ganditiva ca un cititor fidel de continut care citeste in medie 10 articole cel putin, o sa vada de 10 ori reclama aceea pe care tre sa caute sa dea skip. Nu e cel mai frumos lucru care se intampla. Nu zic sa scoateti de tot reclamele, doamne fereste, dar renuntati la modul acesta de a baga in ochi cu sila o reclama. E online, mediul permite si altceva decat o forma similara TV-ului.
Cam atat.
thx all pentru feedback-ul util oferit!