25% scaderea din online pe S1
miercuri, decembrie 16th, 2009Piata de publicitate online a scazut cu 25% in primul semestru din 2009 fata de perioada similara a anului trecut, conform studiului „Romanian Online Advertising Study” (ROADS) realizat de IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online, in parteneriat cu PricewaterhouseCoopers Romania (PwC). Detalii in ZF.ro
Personal consider ca au fost playeri care au scazut cu mai mult de 25% si playeri care au crescut sau au fost la acelasi nivel fata de anul trecut. Bine ca se termina 2009.
This entry was posted on miercuri, decembrie 16th, 2009 at 17:42 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
e o scadere mai mica decat in print. stiu publicatii care dau discounturi si de 95%…si vorbesc de unii care conteaza pe piata
Atentie la pleonasm „-25% scadere”, din aceasta afirmatie rezulta ca e vorba de o crestere de 25% !
corect, thx teodor
te-ai gandit vreodata ca online-ul ar fi mult mai curat, mai aerisit si mai usor de parcurs fara oameni ca tine, dependenti de banere?