Intact Interactive schimba strategia
joi, decembrie 17th, 2009sau cum ar spune Cornel Dinu, „se cauta”. La nici un an de cand s-au lansat in piata, cei de la Intact Interactive schimba strategia, nu vor mai fi o regie de vanzari si pentru siteuri din exteriorul grupului Intact, vor vinde doar o parte din siteurile grupului + se vor ocupa de dezvoltare. Nucleul de baza il vor constitui siteurile GSP, ramane de vazut ce se va intampla cu Antena3.ro precum si cu siteurile publicatiilor print, Jurnalul.ro, Sfin.ro si Financiarul.com, care fie se vor vinde singure, fie vor migra catre o alta regie. De urmarit si ce vor alege restul de siteuri din portofoliu obligate acum sa-si caute o alta regie, lista lor o gasiti pe harta lui Vivi. Tinand cont de frenezia din ultima luna a celor de la ArboInteractive – au sunat (aproape) toti oamenii din piata pentru a-i oferta – e foarte probabil ca o parte din aceste siteuri sa ajunga la ei.
This entry was posted on joi, decembrie 17th, 2009 at 07:13 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Cam nasoala perioada pentru publisherii independenti. Nu prea au multe alternative: ArboInteractive – are deja un portofoliu cam mare cu multe site-uri concurente pe aceeasi nisa, F5 – cu site-uri proprii – deci daca intri fie o faci pe zona unde nu au si ei site-uri fie intri doar cu garantare (dar ma indoiesc ca dau asta), Boom a dat coltul … si ce a ramas s-a trasnformat in regie doar pt siteurile din grup, AdEvolution – a redus motoarele perioada asta dupa parerea mea si in plus si ei au siteuri `proprii` care sunt pline de reclama …
Acum ar fi momentul pentru o regie independenta sau pentru extinderea pe online a celor mai mici … ar avea de unde strange un portofoliu destul de mare …
Asa e, este nevoie de o regie independenta care sa nu aiba sute de siteuri si sa se concentreze foarte bine pe ceea ce are. Aceasta regie va veni de la 1 ianuarie 2010.
@Adi: F5 X-media vinde site-urile F5 + alte siteuri (cel putin asa au tot anuntat in comunicatele de presa din ultima jumatate de an).
[…] Nicoar?, directorul general al MediaPRO Interactive, scrie pe blogul s?u de schimbarea strategiei la Intact Interactive care, dup? cum au declarat chiar reprezentan?ii […]
@Costin – eu nu am zis altceva. Doar ca F5 e o regie ce are si siteuri proprii in portofoliu pe langa altele din afara grupului. De aici si riscul unui publisher independent in a intra in portofoliul lor. E valabil pentru toate regiile ce au astfel de statut. Se atrag comenzi prin portofoliul mare dar se poate redirecta un % mai mare din campania respectiva catre site-urile proprii prin diverse metode.
Problema este ca regii care nu garanteaza sume siteurilor cer exclusivitate, iar asta nu e ok. Practic, asa poti baga siteuri in faliment, semnezi exclusivitate si nu le pui nimic, „ca asta e piata”. Piata nu e chiar asta. Cel mai ok pentru siteurile medii sau mari este sa se vanda singure, sunt multe cereri directe de reclama care se pot solutiona intre site si clientul direct, iar regia care nu are exclusivitate, cand are campanii si daca e loc pe site are unda verde. Partea cu exclusivitate ceruta de unele regii pentru nici o suma este total aberanta.
Buna seara.
In afara subiectului, ok… vesti din Mangalia: http://www.youtube.com/watch?v=fXz7CeOcRMM
[…] via. Trimite pe Twitter | Trimite pe Facebook […]
[…] se va axa destul de mult pe contentul video. Pentru mai multe informatii despre vanzari cititi si Intact Interactive schimba strategia de pe blogul lui Orlando Nicoara2, General Manager la MediaPro […]
[…] regii vine doar la cateva saptamani (Decembrie 2010) de la anuntarea de catre Intact Interactive a schimbarii de strategie si de renuntare la reprezentarea site-urilor din afara grupului […]