CEO-ul Vodafone: 80% din publicitatea online trece printr-o palnie
miercuri, februarie 17th, 2010Ieri, Vittorio Colao, CEO-ul Vodafone, unul dintre cei mai mari operatori telecom, a atras atentia autoritarilor asupra faptului ca „80% of the advertising online goes down one funnel„. Desi in declaratie nu este pomenit Google referirea este evidenta, fiind un prim semnal public despre tensiunile care au aparut intre Google si operatorii telecom. De citit articolul din WSJ pe subiect.
p.s. promit ca e ultimul articol despre Google pe luna februarie :)
This entry was posted on miercuri, februarie 17th, 2010 at 08:19 and is filed under business, Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
ii si lovesti, tu, tare p’astia de la google … cred ca le-au scazut actiunile cu 10 % – 20 % !!
adrian,
era vorba sa nu va plictisesc pe voi
Afirmatia CEO-ul Vodafone mi se pare putin lipsita de consistenta. Ar fi trebuit sa specifice ca este vorba de Search Advertising si nu despre tot ceea ce inseamna advertising online. Cota pe search advertising este in stransa legatura cu relevanta rezultatelor din search.
De fapt, omul acuza Google de performanta si eficienta in search. O astfel de afirmatie denota ca operatorii incep sa se sperie de viitoare intrare a Google pe zona de VOIP, sau chiar mai adanc in Telecom. Ceea ce este o alta discutie si unde cam toata lumea este reticienta in fata unor astfel de monoliti ce matura tot atunci cand se decid sa intre si pe alte piete.
http://fffff.at/ :) ca s?-i mai anim?m pu?in pe cei de la google