Mai devreme sau mai tarziu tot la publicitate ajung
duminică, iunie 13th, 2010Va mai aduceti aminte cand, acum nu foarte multi ani, Google „infiera” cookie-urile folosite de adservere, ba chiar a lansat o suita de softuri free, Google Software, ce continea si un „curatator” de cookies? Well, intre timp lucrurile s-au schimbat, Google a devenit o companie respectabila, listata la bursa, a cumparat cel mai mare furnizor de servicii de adserver din lume, DoubleClick, a inceput sa vanda bannere, a inceput sa vanda bannere expandabile, a inceput sa vanda video pe YoutTube si face miliarde de dolari anual din toate astea. Adica din publicitate servita prin cookies.
Mi-am adus aminte de toate cele de mai sus citind acest post care contine doua pasaje hilare din punctul meu de vedere:
“Safari Reader removes annoying ads and other visual distractions from online articles. So you get the whole story and nothing but the story.”
Apple has iAd commitments for 2010 totaling over $60 million, which represents almost 50 percent of the total forecasted US mobile ad spending for the second half of 2010.
Concluzia e in titlu.
This entry was posted on duminică, iunie 13th, 2010 at 09:11 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
[…] de mobile le semnalez m.sport.ro/livescores, lansat acum 2 zile. :-D ** Vad ca si Orlando Nicoara1 ii iubeste azi pe cei de la Google […]
dpdv al tau… cookie = ?
„Adica din publicitate servita prin cookies”… mi se pare un pic deplasat din pct de vedere tehnic
http://ro.wikipedia.org/wiki/Cookie