Intrebarea zilei, cat (mai) valoreaza MySpace?
luni, iunie 21st, 2010Apropo de postul precedent si de retele sociale, AOL a vandut Bebo, cumparat acum 2 ani cu 850 milioane USD, pe o suma ce se invarte in jurul a 10 milioane USD. Desi a costat mai mult, Bebo are un trafic/numar useri mai mic decat MySpace, MySpace care l-a costat pe Murdoch 580 milioane USD acum 5 ani. Cat o mai valora acum cand Facebook anunta ca a facut 800 milioane USD din advertising anul trecut?
This entry was posted on luni, iunie 21st, 2010 at 17:25 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
5 Comentarii
Lasa un comentariu
As exinde intrebarea dupa modelul:
– MySpace a fost cineva si uite unde a ajuns
-Twitter a fost un hype dar a luat-o la vale puternic pe curba descendenta
Intrebarea: Oare o sa vina si declinul FaceBook? As indrazni sa spun ca DA! De ce? Pentru ca generatia Z este caracterizata de lipsa de fidelitate
intrebarea mea de nespecialist: cand ai venituri de 800 si cheltuieli de 790 milioane, inseamna ca esti bine, la un numar de useri de ~500 mil?
Arhi, da, esti bine, potentialul de monetizare la 500 mil e mult mai mare. Cat timp cresti, ca useri si in acelasi timp nici nu pierzi bani e bine
Valoreaza cat e dispus cineva sa dea pe el.. daca e dispus. Acum cateva zile le-a mai plecat un director executiv..
AOL a zis ca daca nu gaseste cumparator pt Bebo – inchide pravalia ca are pierderi de 300mil $ anual sub forma de taxe. Deci s-au bucurat ca au scos si aia 10mil $. Oricum, la capitolul investitii, AOL cred ca e cea mai slab clasata companie.
Pîn? la urm? l-au dat pe Bebo cu $2,5 mln.
MySpace are norocul c? muzicienii îl consider? ca pe un instrument important de promovare, deci cît se vor reînnoi conturile lor cu piese noi, atîta timp MySpace va avea trafic bun.