Pentru ca nu e clar (2)
joi, iulie 22nd, 2010Spuneam aici ca Apropo Media este primul publisher conform cifrelor de trafic, azi am citit in Wall-Street ca anul trecut am avut cele mai mari venituri din piata de online (in crestere fata de 2008, pe o piata care a scazut), depasind cu aproape 1 mil euro pe cei de la Arbomedia, regie de vanzari cu +100 de site-uri. Le multumim clientilor si partenerilor, le multumim ca au avut incredere in noi, ca au avut incredere in brandurile noastre, speram sa-i avem alaturi multi ani de acum inainte!
This entry was posted on joi, iulie 22nd, 2010 at 08:29 and is filed under Personal. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
cold ownage.
informatii complete si aici http://www.dailybusiness.ro/stiri-new-media/rezultate-slabe-pentru-principalii-jucatori-din-publicitatea-online-in-primul-an-de-criza-46112
Val, articolul vostru incepe intr-o nota ironica, nu cred ca era cazul, autorul trebuia sa tina cont de impactul cursului valutar sau macar sa puna si cifrele in ron 2009 vs 2008
cu sau fara ibu?
eu n-am sesizat nota poate autoironica, avand in vedere ca si eu ani de zile m-am mainfestat optimist in contrast cu „relismul” competitorilor mei de-acum 5-6 ani :) . Cred ca toate cifrele au fost convertite in E la un curs mediu over all.|
Oricum ati iesit bine ca cifre din ce am vazut.
cand e vorba de a fi pe primul loc depasind cu aproape 1 mil euro pe cei de pe locul 2 … se justifica putina „unflare in pene”
oricum si orice am zice noi – e clar ce e evident ,,, NU?
Bogdan, fara IBU
Val, e ironica, poate autorul nu realizeaza ce inseamna sa cresti, chiar si cu 1%, pe o piata care scade cu 25-30% + din cate stiu eu cam toata lumea are rate cardul in RON, nu in euro.
daniel,
nu e o „umflare in pene”, e o stare de fapt deoarece desi noi ne-am pozitionat ca lideri o parte din piata ne-a luat „in balon”, ne bucuram ca acum cifrele dovedesc faptul ca nu am avut tupeu ci eram doar realisti.
Pentru cei care n-au citit printre randuri AdEvolution si Beyond fac parte din acelasi grup .
deci faceti voi adunarile si vedeti ca de fapt suntem peste arbo.& others.
oricum nu asta e important pt noi acuma.
pe cine intereseaza de media cand e vai de capu nostru ?