Zoltan Szigeti, thegroup – Tv-ul va castiga cota in 2011
vineri, decembrie 10th, 2010Zoltan Szigeti, Presedintele thegroup, a discutat cu cititorii Hotnews despre piata de publicitate, materialul complet in Hotnews, mai jos gasiti materialul video cu interviul acordat redactie. In afara de faptul ca publicitatea tv va castiga cota de piata si anul viitor am remarcat si ce a declarat despre digital:
Digitalul creste. Investitiile in digital cresc. Daca vorbim procentual, cresc foarte mult. Dar investitia clientilor in digital continua sa fie destul de mica. Pentru a creste major investitia in digital, efectul digitalului in vanzari trebuie sa fie din ce in ce mai mare. Acest lucru nu s-a probat pana in acest moment in Romania. (…) Nu exista dovezi ca nu poate… Sau exista si dovezi. Atata vreme cat investesti destul de mult, dar rezultatele nu vin instantaneu, iar in paralel ai campanii de TV, care genereaza rezultate cat de cat viabile si vizibile, clientii vor continua sa aiba incredere in televiziune. Audienta posturilor de televiziune in criza creste, fiind cea mai ieftina distractie pe care consumatorul si-o poate permite. Drept urmare, este mult mai facil sa-ti faci publicitate la televiziune si sa ai rezultate foarte rapide.
This entry was posted on vineri, decembrie 10th, 2010 at 19:53 and is filed under Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Concluzia lui ramane din pacate valabila, motivele sunt doar motivari ale lipsei de cunostinte din domeniul online-ului atat in zona clientilor cat si in zona agentiilor.
Nu e din pacate, Mircea, asta e realitatea in acest moment si, probabil, va ramane asa inca 2–3 ani, tv-ul e un mediu ieftin si eficient care genereaza rezultate