Despre social media, „hits and misses”
vineri, ianuarie 14th, 2011Social media company hits and misses
View more presentations from Social Media Influence.
Contextul aici, articolul din AdAge, „What the Past Tells Us About the Future of Facebook, Groupon and Twitter”.
Pareri?
This entry was posted on vineri, ianuarie 14th, 2011 at 05:13 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Un comentariu
Lasa un comentariu
Din prezentare pare ca se desprinde un pattern – frenezia cu care creste compania bazata pe entertainment (ceea ce in principal sunt social media) tinde sa umbreasca utilitatea serviciului ei dupa ce „valul” a trecut (la care se mai pot adauga eventuale neplaceri/restrictii impuse de monetizare).
Asa incat dincolo de vartejul actual in care este antrenat Facebook (care fie vorba intre noi – are caracteristicile unei bule speculative al carei apogeu este momentul dinaintea listarii) se prefigureaza o trecere in desuetudine (lovitura fatala ar putea fi desprinderea Zynga) a intregului „ecosistem facebook” chiar daca va ramane, fara indoiala folosit/util ptr unii.
E o parere, a mea :)