Multumim Dragos, suntem bine
vineri, ianuarie 14th, 2011Ne bucuram ca te-ai folosit de ZF pentru a anunta intrarea Manager.ro in Q2M, iti uram mult succes. Noi suntem bine, inca numaram vizitatorii adusi de Google pe articolul la care ai facut tu referire, nu prea aparem noi in prima pagina a prietenilor tai la cautarea dupa „se inchide Facebook” dar suntem optimisti, trebuie sa vina primavara si pe strada noastra, nu?
Ah, stai ca aparem pe pagina a doua, chiar inainte de Money.ro, vezi, „mi casa es su casa”, cati useri ati avut voi, cam atatia am avut si noi.
P.S. Hai la multi ani
P.S. 2 serios acum, n-ai idee cat mi-as dori sa inceapa sa se scrie (si) la ZF pentru Google, asa, macar 5% din cat se scrie la Realitatea sau Wall-Street.
This entry was posted on vineri, ianuarie 14th, 2011 at 15:55 and is filed under aberatii, Personal. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Asa, sefu, sa-l distrugem pe micutz!
costin, ai s? imi schimbi o bancnot? de 1.000€?
Cu 3 de 500, doar. Sper sa fii multumit!
merge. dar vezi c? e scris cu verde „bogdan mitu” pe ea. o primesc la banc? totu?i.
Am observat d’bia acum (Imi cer scuze sefu! Nu se va mai repeta sa fiu atat de neatent!), insa refresh.ro e pe locul 4 la cautarea cu Facebook (cel putin asa imi arata mie).
De dragul statisticilor, refresh.ro a primit 24 de vizite din Google. A facut si zf.ro (scuza-ma, sefu, din nou!) si money.ro (Dragos, pretul refresh.ro tocmai ce a crescut cu 10%).
se inchide facebook 24 1.04 00:00:13 91.67% 91.67%
@zoso: Vezi ca pe ala inca il cauta politia dupa tragedia de la Cernavoda. Nu te baga!
p?i, al nostru e plecat din ?ar?, deci poa s? il caute :)
Costin, vezi ca apari si cu pagina de facebook, ai pus si vizitele de acolo la socoteala?
Oricum, noi am decis sa-i cumparam blogul lui Titus, e pe pozitia a doua, sper sa accepte oferta
Salutare. Si la multi ani. Ma scuzati ca va intrerup sedinta :)
Orlando, imi pare rau ca ai luat-o personal. Sau, cel putin, asa pare. Am scris eu ceva de tine?! A venit „de nicaieri” postul tau, adresat mie. Nu te supara ca mai misc si eu cate un proiect in piata, incerc cate ceva si eu. E voie, nu? :)
Acum serios vorbind, eu am spus si o sa mai spun si alta data ce cred, mai ales ca [poate suna absurd] cred ca am dreptul sa imi dau cu parerea vis-a-vis de ce se intampla pe ZF. E un brand la care tin, asa cum sunt atasat de toate proiectele pe unde mi-am lasat bucati din ficat.
Fii sigur ca o sa scriu si de Realitatea, mai ales ca implicarea mea executiva acolo a incetat.
Asta la modul particular. In general, mi se pare ca e un fenomen care merita atentie [SEO writing vs jurnalism adevarat].
Plus: nu vad legatura. Deloc. Postul cu Manager a fost separat si fara nicio legatura cu cel cu Facebook – ZF. Legatura s-a format doar in perceptia ta.
In fine. Ma opresc. Preferam sa avem discutia asta la o bere, nu aici. Sper sa avem un an bun, cu cat mai putine episoade de genul asta.
PS Vali, Costin, incercati degeaba sa imi deveniti antipatici, e greu. Altfel, keep up the good work. A! Si scuze ca v-am intrerupt sedinta;)
Weekend placut !
Io am zis ca online-ul .ro il baga prea mult in seama pe marele manager de succes Stanca. Pacat ca nu-l baga in seama si Google.
PS. Bine ca mi-ai amintit, Zoso. Costin, te rog sa-mi inapoiezi bancnota, presupun ca te-ai laudat suficient cu ea.
Bai, stati sa facem putina ordine ca nu mai stiu cand imi raspund mie si cand lui Zoso! V-am spus, nu mai repet!
Sa o luam sistematic.
@Orlando (sper doar sa fi comentat tu Vali in locul lui, altfel mai recuperam parola de la blogul asta la anul si la multi ani!): sefu, iarasi iertare! Nu am observat ca sunt relevant si cu pagina de Facebook :-))). Cat despre Titus, nu investi (da, Bogdane, tine mia de euro in buzunar) inca in el. Il zdrobesc in curand, insa m-am incapatanat sa o fac cu contul de Buzz. In fine…
@Dragos: fie, te lasam si pe tine sa mai apari cu cate un proiect doua. Oricum nu tu esti targetul principal, il vizam pe ala care are adevarul.ro, el iese primul pe Google la chestiunea ucigatoare cu inchiderea Facebook! Cum la tine’s sursele, sa ne spui si noua pe… sms :) cine e!
@zoso: ti se pare tie ca e plecat din tara. Trollis e omniprezent. Ii mai dam noi un ignore, doua, un unfollow, doua, insa e mai rau ca raia!
@Bogdan: Ne vedem la locul stabilit. O sa am un parpalac negru, o palarie cu boruri largi si ziarul… Adevarul in buzunar (asta a fost un mic derapaj sa-l punem in dilema pe Gusti).
Dragos,
1. E o tara libera, poti scrie despre orice
2. Daca tie nu ti se pare absurd sa-ti dai cu parerea despre ce se intampla la ZF atunci da-mi voie sa cred ca sunt indreptatit sa-ti spun cand o iei pe aratura in ceea ce priveste un produs la care sunt implicat direct sau indirect.
3. Articolul din ZF pleaca de la o stire Mediafax, iar Mediafaxul nu scrie stiri pentru Google, Dragos, scrie pentru clientii care cumpara fluxurile. Presupunand totusi ca Mediafax ar scrie stiri pentru Google atunci ar fi trebuit sa listezi toate publicatiile care au preluat stirea, de ce doar ZF-ul?
4. Sunt sigur ca citesti constant ZF-ul, daca-mi arati 10 articole scrise „pentru SEO” eu pun un banner cu regia voastra pe acest blog timp de o luna. Daca nu gasesti iti ceri tu scuze si editezi postul despre ZF. M-as bucura sa pierd acest pariu dar, cum ti-am spus mai sus, la ZF nu prea se scrie pentru SEO, se scrie pentru cititor.
Legatura cu manager.ro e simpla, dupa postul cu ZF-ul ai anuntat intrarea lor in portofoliul vostru precum si faptul ca, pe business, ati depasit Apropo Media care vinde ZF si BusinessMagazin. Adica intai ne faci de ras, iar dupa anunti ca ne-ati depasit.
Q.e.d.
Sincer si eu as fi preferat sa nu avem astfel de discutii, mai ales ca e un inceput de an si un inceput de drum pentru tine. Nu ma acuza insa pe mine ca ti-am raspuns tinand cont de ceea ce ai scris.
Daca a fost stire MEDIAFAX, e cu atat mai grav. Nu stirea e insa problema, ci titlul. Daca e titlul MEDIAFAX, am tacut. Inseamna ca nu ma mai pricep deloc la media. Legatura intre doua posturi diferite, tu, ZF etc tine deja de teoria conspiratiei. „Mi-ai raspuns”, desi eu nu am scris nimic de tine. Asa ai perceput tu. Te asigur ca nu e deloc asa si, in general, as aprecia daca, in ciuda faptului ca, probabil, percepi anumite miscari logice de business pe care le fac drept „agresiuni”, ai incerca sa nu coboram nivelul dialogului la expresii gen „o iei pe aratura”. La bere, merge. Public, e mai putin onorant. Pentru amandoi.
drago? e maxim amuzant. s? savur?m un articol bun ?i competent http://is.gd/IAZTIh
Scuze ca deranjez! Sedinta si telefoanele primite… Intrebarea mea este: nu se scrie pentru cititori si apoi se optimizeaza acele articole pentru Google? Nu asta este regula de aur?
Nedumerirea mea vine de la separarea clara intre „scris doar pentru Google” si „scris doar jurnalistic”, cand una fara alta nici nu prea functioneaza, adica ori avem articole scrise aiurea sa inteleaga doar robotii, ori avem continut bun dar pe care nu prea il citeste nimeni, decat in Newsletter. Unde nu e continut, vai de picioare, dar unde nu e SEO, se face! De ce sa ai zero SEO?
Iar Costin cu Zoso cand sunt impreuna parca sunt de la OTV, au dat si cuvinte cheie! :)) O spun cu simpatie, am ras cu lacrimi. Glumele sunt bine-venite, dar incrancenarea ar trebui restransa la… „ceva de zambit” si atat. :)
Dana,
La ZF se scrie doar pentru cititor.
Orlando, banuiesc ca nu se poate face SEO pe Print. :) Pana aici am inteles. Nu inteleg insa de ce este o chestie de laudat ca nu se face cine-stie-ce SEO pe ZF.ro. Sau daca nu este de laudat, de ce este de condamnat un site care isi face SEO? Site-ul este dincolo de display un cod de programare, care daca este incalcit – http://goo.gl/JZhCX , nu lasa site-ul pe taraba online cu ziare, reviste si stiri sa iasa in fata.
Am inteles ca nu se fac articole „pentru SEO”, dar de ce nu se face SEO pentru articole nu am inteles.
Bine, nu am inteles nici de ce s-a legat Dragos de articolul cu Facebook. Nu stiu cat intelege el cu adevarat capitolul Online, ce inseamna SEO si ce inseamna Titluri in conditiile astea (codate). Nici nu am pretentia sa stie, dar de ce sa ne luam de lucruri pe care nu le cunoastem? Iar sa te bati in motoarele de cautare pe cuvantul „Facebook” e o treaba tare grea! Umblam la densitatea cuvintelor, le marcam ca atare, facem link-building sanatos… fac pariu ca nu s-a uitat la lucrurile astea.
Eh, nu inteleg eu multe… np.
Dana,
1. nu e o chestie de laudat, am spus ca mi-as dori sa se scrie macar 5% pentru SEO si la ZF
2. „chestia de laudat” era un raspuns la ceea ce a scris Dragos, am vrut sa scot in evidenta ca la ZF nu se scrie pentru SEO, asa cum ne-a acuzat el. E ca si cum as spune ca un caine cu o mica pata neagra e dalmatian.
Voiam doar sa confirm ca nu m-am dat batut. Sper doar ca nu ai investit inca in Titus! Brb.
Contez pe tine, Titus mi-a spus ca face licitatie olandeza asa ca am spus pas.