Intrebarea zilei
miercuri, iulie 6th, 2011So that leaves two questions for publishers, O’Kelley says: are they comfortable with Google as their primary monetization partner? If so, Google wins.
Context: Google And Admeld: Pressure Is On Display Competitors—And Publishers
This entry was posted on miercuri, iulie 6th, 2011 at 06:50 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
5 Comentarii
Lasa un comentariu
De?i Google nu este clientul pe care mi-l doresc datorit? faptului c? pl?te?te pu?in, este cel mai serios client, mai ales pe vremurile astea. Este un client care mereu a pl?tit la timp ?i care nu a necesitat remindere ?i amenin??ri cu întreruperea serviciului.
corect Teo, pt bloguri, siteuri mici e cea mai buna solutie in acest moment, intrebarea era pt publisherii mari care au sute de mii/milioane de unici pe zi/luna
@Orlando
Un caz ar fi atunci cand advertiserii vor alege sa targeteze doar vizitatorii din Romania, iar site-ul respectivului publisher va avea spatiu excedentar pentru traficul primit din exterior.
Cred ca pana la urma va depinde de relatia intre Google si yield optimizeri, care pana in momentul de fata nu au o integrare RTB AdWords / AdSense prea peformanta: din punct de vedere al eCPM-urilor ce revin publisherului din relatia cu Google via yield optimizeri, in general acestea ies sub nivelul eCPM-urilor ce pot fi obtinute daca reclamele Google ar fi integrate direct pe site sau ca fallback in DFP.
Altfel, in orice caz publisherii mari si foarte mari (>50MM pageviews / luna) sunt cam toti sub aripa unui yield optimizer – se merita chiar si dupa ce se deduce comisionul, unde exista vreunul (10% in cazul Rubicon, de exemplu).
Otilia,
in .ro nu cred ca foloseste cineva momentan yield optimizer