O campanie misto
joi, noiembrie 17th, 2011Ideea e misto, prezentarea/layoutul cam sufera.
Later update: sper ca Google e partener si cofinanteaza campania :)
This entry was posted on joi, noiembrie 17th, 2011 at 18:50 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
11 Comentarii
Lasa un comentariu
de ce e mi?to? e acela?i cretinism ca „românii sunt ho?i”, dar în oglind?.
Pt ca incearca sa schimbe ceva
Super ideea. Bravo lor.
Imi place strategia celor de la ROM. E a doua campanie cu impact maxim in social media pe care o fac :)
si daca Google nu e partener si nu cofinanteaza campania?
Atunci sa spuna „saru mana”, e o campanie care promoveaza mult Google
interesanta campania ROM si bine venita, dar sa nu uitam nici ca anul trecut campania ROM cu schimba ambalajul mesajul era cat de prosti sunt romanii si noroc cu americanii ca ne salveaza. oare le-o fi venit mintea la cap?
in alta ordine de idei pe cifre de vanzari Rom oricum nu prea creste, asa ca e, in mare, o idee ok doar pt agentia de adv.
> in alta ordine de idei pe cifre de vanzari Rom oricum nu prea creste, asa ca e, in mare, o idee ok doar pt agentia de adv.
Deci pana la urma premiul de la Cannes n-a fost decat o frectie? Cine ar fi crezut?
Nu cred ca cu aceasta campanie sa schimbe ceva. Este un produs comercial de masa si pentru masa.Si nici nu are cum sa se schimbe pentru ca nu toti rominii(nu folos roman ci romin ca sa nu se inteleaga romanii de la Roma- ca ar fi prea mare discrepanta) sint destepti si nu toti sint prosti.
Niciodata nu toti rominii vor fi destepti. Si mie sincer nu/mi place sa fiu bagat in oala asta.
la ce ne foloseste sa fim toti bagati intr-o oala?
Chiar tu vrei sa fii bagat intr-o oala cu oricine? idealurile tale, visurile tale, sa fii EGAL cu orice romin destept?
Interesant ca in secolul XVII itelectualii din europa se simteau legati chiar daca erau din germania franta italia sau rusia.
Dupa revolutia franceza si mai ales dupa aparitia statelor nationale oamenii se simt mai mult legati dupa pasaport decit dupa viziune, gindire sau idealuri.
José Ortega y Gasset spunea ca in gloata ( folosesc termenul mai dur- dar asta este adevarul), gindirea individuala se contopeste gloatei.
Ideea asta de egalitate este o utopie. Niciodata oamenii nu au fost egali.
Vorba lui Plesu:
„‘Daca romanii sunt P.P.Carp, Bratienii, Maniu, Elisabeta Rizea, Enescu si Brancusi, ma bucur sa fac parte din aceeasi comunitate cu ei. Dar daca romanii sunt Ionescu-Caion, Horia Sima, Emil Bobu, Aurelian Bondrea si altii ca ei, nu sunt prea incantat de vecinatate.'”
http://www.valnord.ro/astazi.htm
Bogdan,
esti prea filosof, e o campanie publicitara, ia-o ca atare, ei incearca sa schimbe ceva, au o strategie, sa le uram succes.
Nu o sa schimbe nimic pentru nu au cum sa schimbe ceva in felul asta.Sau schimbari de astea de suprafata inainte de 1 decembrie.
este ceva ce ne gidila pe noi rominii la ego( vezi mindria natioala) si cu asta basta. Si iti atrage ‘”ochiul” la produs. iar chestia cu „desteapta-te romane” si pe internet este deplasata.Nu vreau sa intru in polemica si nu detin absolutul dar dupa parerea mea aici avem de aface cu o campanie publicitara lipita de egoul national. Si cind vad de astea cu Nationalul, patriotismul si interesul national, vad rosu in fata ochilor.
Sorry, chiar nu m/am putut abtine.
PS: pe site la categoria SUPERPROMOTII se gaseste la mare mega-super-extra-oferta : RECASTIGA-TI MINDRIA DE AFI ROMAN…. ( totul dupa linia caselor de marcat intre 25-si 30 noiembrie)