O campanie penibila
marți, noiembrie 22nd, 2011This entry was posted on marți, noiembrie 22nd, 2011 at 17:11 and is filed under aberatii. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
14 Comentarii
Lasa un comentariu
[…] Doar daca ati facut economii. Au preluat subiectul Vali si Orlando. […]
[…] Pana astazi. […]
Nu inteleg unde este partea cu penibilul!? Pana acum am auzit numai reactii pozitive si 3-4 oameni care si-au facut acel cont de economii pentru ca este rapid si poate fi facut direct din Homebank… as fi curios de rezultate.
Ciprian,
e penibila pentru ca un client recomanda economisirea prin renuntarea la a mai cumpara presa.
Da, ING are un serviciu excelent (HomeBank) si este o banca care nu trebuia sa se foloseasca de astfel de mesaje pt a se promova (sunt mai multe executii).
E laudabil ca o banca promoveaza economisirea, dupa ce in trecut eram asaltati de credite cu buletinul. Dar pe de alta parte puteau gasi exemple mult mai pozitive, cum ar fi renuntarea la fumat, la o sticla de bere sau la cafea.
Trebuie sa recunosc faptul ca nu m-a incantat foarte mult ideea cu presa si ca puteau sa aleaga o alta solutie (campanie mailing… daca tata ar verifica mailurile si ar avea pe deasupra si homebank clar nu ar mai da banii pe ziare). :)
Dar am reactionat in acest fel pentru ca pana acum oamenii cu care am discutat au avut reactii pozitive fata de „oferta” si au privit-o ca pe un simplu exemplu de calcul util pentru a trezi subconstientul (partea cu presa 4lei). In concluzie eu o sa imi fac un cont (ceea ce pana acum am simtit ca era inutil)… 0 lei administrare, 2 click-uri, transfer automat.
Fa-ti, homebank.ro este, probabil, cel mai bun serviciu din piata
Presa merita cumparata? :) Eu clar fac parte din targetul campaniei, modul in care e prezentat mesajul mi se pare cel putin „smart”. De cand citesc carti de la biblioteca fetele si sotia se poarta mai frumos cu mine, nu cred ca puteau exprima mai bine un mesaj care nu este cel direct defapt.
Ai fost neutru cand ai spus „campanie penibila” sau ai afirmat din punct de vedere al tangentei cu domeniul respectiv?
Daca target-ul reclamei sunt cititorii de mizerii si barfe (Click,Libertatea,CanCan,etc) atunci BRAVO lor . Sper sa le spele creierul si sa-i indrume in a consuma altceva.
Si nu cred ca target-ul lor au fost cititorii de presa normala/ok/premium. Astfel de consumatori vor cumpara in continuare o astfel presa si in continuare vor citi stirile pe net. Mai mult de atat au facut/fac/vor face economii si fara ‘a fi luminati’ de astfel de reclame.
In concluzie cred ca este o campanie cu un mesaj demn de urmat.
Fee,
Am fost cat se poate de subiectiv, iar targetul e presa scrisa.
Seba,
Daca de maine siteurile de stiri pe care le utilizezi (cele din .ro) nu vor mai putea fi accesate, ti-ai mai pastra mesajul „presa merita cumparata” ?
Chair si subiectiv privind lucrurile, nu cred ca exemplul conteaza pentru majoritatea oamenilor „de rand” mai mult decat oferta bancii :)
Pe scurt: nu, dar sa fim realisti, e o situatie pur teoretica sa nu mai functioneze nici un site. Oricum nu sunt consumator de presa/politica etc, de ex a trebuit sa ma informez din urma sa aflu cat de cat despre de ce Geoana este dat jos din functie, nu aveam habar. Si cand pun mana pe un ziar e cam la fel ca si la TV, dupa ce nu le folosesti o vreme iti dai seama cat sunt de slabe.
imediat ce renuntati la alcool si tigari ati reusit sa faceti economii importante!inclusiv plata unor servicii medicale si medicamente..daca nu aveti neaparat nevoie de masina,o puteti vinde:faceti un calcul intre cat va costa anual intretinerea si toate taxele,carburanti si tot tacamul si cat va ar costa folosirea mijloaxcelor de transport si,ocazional,al taxiurilor…sunt campionul mondial la economisiri…aaaa…uitasem;inlocuiti deurgenta becurile cu cele economice!!