Cum e consumul de media
vineri, ianuarie 6th, 2012La britanici, click pe imagine pentru o rezolutie mai buna
De remarcat:
– fidelizarea de care da dovada consumatorul de presa/tv/radio/mobil
– procentul mic al celor care platesc pentru stiri online (explicabil tinand cont ca doar siteurile lui Murdoch au paywall)
– procentele celor care platesc pe mobil/tableta (de 2 ori respectiv de 5 ori mai multi decat cei din online)
Pentru comparatie, ceva si de la noi.
This entry was posted on vineri, ianuarie 6th, 2012 at 08:05 and is filed under Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
5 Comentarii
Lasa un comentariu
mie mi se pare mult, 3.5% din utilizatorii de internet cumpara stiri? 20% din utilizatorii de tablete? imens.
Cred ca in Romania nimeni nu va plati niciodata sa „primeasca” stiri pentru ca in ultima vreme exista o tendinta acuta de „manelizare” media. Foarte multe stiri par contrafacute, ca sa nu mai zic ca sunt lipsite de esenta.
Anca, platesc destui si in .ro
Eu cred in .ro cei care cumpara stiri sunt cei care au nevoie de fluxuri de stiri (gen mediafax, agrpress etc) pentru a face ceva cu ele ….
Cred ca ca putini „end readers” cumpara stiri sa le „citeasca”
[…] Orlando Nicoara – Cum e consumul de media […]