Doua din ecommerce si publicitate
joi, martie 1st, 20121. Marius Pahomi si Carmen Miron lanseaza o agentie de publicitate digitala care va gestiona bugetele celor doua companii din grupul Asesoft: eMag si Flanco. Marius Pahomi si-a anuntat plecarea de la MEC la inceputul lunii luandu-i cu el si pe Carmen Miron si Gabi Nistoran. Marius si Carmen au fost numarul 1 si 2 de la MEC, probabil, cea mai mare agentie de media din .ro, din punct de vedere al bugetelor gestionate pe online. De urmarit ce alti clienti vor mai atrage in perioada urmatoare.
2. Stefan Iordache, unul dintre cei mai cunoscuti oameni din publicitatea romaneasca (Leo Burnett, Starcom, iLeo etc), a intrat in actionariatul 2Parale, adica un business care opereaza pe piata marketing afiliat (ii ajuta pe cei cu activitati in ecommerce), business condus de Dorin Boerescu. Stefan are de 2-3 ani o strategie de constructie/dezvoltare/achizitii pe zona de digital, insa intrarea in 2Parale este, cel putin atat cat stiu eu, prima „iesire” a lui din zona digitala a mediei/publicitatii catre alte servicii din online. Zona incercata anul trecut de un alt „greu” al publicitatii din .ro, partener cu Stefan, Bogdan Naumovici, cu proiectul p4d.ro.
Succese! :)
This entry was posted on joi, martie 1st, 2012 at 11:34 and is filed under business, Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Nu ar trebui sa fie foarte complicat sa ia clientii de la mec: rebate de 60% and that’s it.
Si bineinteles presiune mai mare pe siteuri.
Multumim, sa fie! :)
[…] Despre noua initiativa scrie pe blogul ei si Carmen Miron. Despre noua agentie a scris pe blog Orlando Nicoara. […]
2parale asta.. presimt c-o sa „creasca” bine pe viitor.
Sa ne mearga bine la toti!
[…] a explodat efectiv, crescând ca Prâslea cel Voinic într-un an cât al?ii în 7 ?i atr?gând investitori vizionari care înteleg încotro se îndreapta pia?a. Share Articolele anterioareSfâr?itul […]