Google creste dar costul per click scade
vineri, aprilie 13th, 2012Rezultate Q1 (trimestrul incheiat la 31 martie):
– Venituri de $10.65 miliarde, in crestere cu 24% fata de perioada similara a lui 2011 cand au avut $8.58 miliarde
– Cresterea pentru siteurile partenere a fost mai mica decat media, 20%, adica $2.91 miliarde fata de $2.43 miliarde in Q1 2011
– Veniturile generate in afara SUA sunt in crestere, $5.77 miliarde, reprezentand 54% din total venituri
– Profitul a fost de $2.89 miliarde, in crestere
– Costul per click a scazut cu 12% fata de Q1 2011 si cu 6% fata de Q4 2011
– Compania „sta” pe cash si cash echivalent de $43.9 miliarde
This entry was posted on vineri, aprilie 13th, 2012 at 07:49 and is filed under business, Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.