Ieftin
joi, iulie 5th, 2012This entry was posted on joi, iulie 5th, 2012 at 05:53 and is filed under aberatii. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
12 Comentarii
Lasa un comentariu
?i 10,000 de fani str?ini sunt mai ieftini decât 1,000 de fani str?ini? Bun? afacere!
E scump, frate! Am gasit si cu 50 de euro mia, asta face specula, cred :))
Au fost si articole promo cu serviciile respective, in wall-street mi se pare, daca domnul client vrea 10 000 fani noi ii promitem 50 000 ca suntem cei mai eficienti din .ro si daca nu avem baze de date din alte campanii le cumparam de la smecherasi :)
clientul sa fie happy sau mai bine sa traga linie :) adica:
pai daca cu 10k euro ajung la 400.000 fani
eu ( client ) de ce platesc:
– 5000euro pe aplicatii de FB – cu mecanism de promotie?
– niste oameni din agentii care pun intr-o prezentare ca de la o luna nr de fani a crescut cu 20-30-40% ???
frate advertisingul asta e simplu: am buget de 50.000euro ajung la 2milioane de fani, in 3 ani am tot internetul din .ro si punct :)
guys, ati testat marfa sau sunteti chibiti? :)
Pai sa stii SP ca diferenta intre fanii cumparati la kil si aia adunati de pe camp cu promotii nu exista.
Ah da, daca faceti o aplicatie de facebook, desi nu la asta se rezuma, asta e extensia unei idei misto, deci sa reformulez, daca veniti cu o idee misto si fanii vin pentru asta, atunci e diferenta intre fan „real” si ala artificial. Si merita sa investesti in aia reali, adusi pe bune. Altfel, eu zic sa iei cu sacul ca aplicatiile de promotii sunt nule.
PS Cred ca e exagerat putin pretul ala de 5000 la o aplicatie de FB, mai ales de promotie.
Dragos, tocmai asta sustineam si eu.
Client fiind sa vina o agentie si sa imi spuna: vrei fani?, da vreau fani, pai atunci uite aplicatia asta de 2500euro si mai pune si in social ads 2500euro.
Pai la un calcul simplu ajung la maxim 20k de fani ( depinde de premiu acum ).
Pai stai asa:
oferta agentiei – 2500+2500 = 5000 aka 20.000fani
oferta x: 5000 aka 200.000 fani
cum da mai bine in raportare….?
P.S:
1. Alaturarea intre fani si reali este suspecta :)
2. Clientul de ce sa jongleze cu 2-3 persoane ( media guy, project manager si account ), cand a dat un mail si gata..
Repede, sa nu ratam oferta. Un numar de telefon?
E de la Rol.ro ? :))))))
Auzi da tu ce faci cu fanii aia pe care ii aduni? Iti dai seama ca e inutil pe termen lung ce faci nu?
Sa nu cumva sa iti inchipui ca aia adunati cu promotii sunt useri care empatizeaza cu tine/brand-ul tot si o sa si faci ceva cu ei :)))
Pana la urma de ce va duceti la agentii si cereti useri? De ce nu cereti idei care sa adune useri altfel decat prim promotii si mita…
Dragos, cu cine vorbesti? :)
Altii muncesc pentru fiecare fan in parte si altii ii cumpara gata antrenati :)