Back to the future
vineri, iulie 20th, 2012Ma uitam pe sumele din cele doua articole pe subiect, cel din Wall-Street.ro, Cum au evoluat principalii vanzatori de publicitate online in 2011 + cel din DailyBusiness, Cat valoreaza in realitate piata de publicitate online si am realizat cat de mult s-a fragmentat piata si cat de mult au muscat playerii internationali din ea.
Mediacafe, regia Yahoo in .ro, a fost, in 2011, al treilea player din punct de vedere vanzari. Goldbach Audience, fostul ArboInteractiv, a avut venituri de 2.5 mil euro in 2011, Q2M a avut 1.44 mil euro, AdEvolution + Beyond de aproape 2 mil euro, Internet Corp 2.2 mil euro (intra si Kuponiada), iar TradeAds putin peste 800k euro.
Back in time, acum 6 ani, pe primele 6 luni din 2006, la Netbridge, am avut venituri de 2.4 mil USD (moneda acelei perioade) adica undeva in jur de 1.8-2 milioane euro. Pe 6 luni, primele 6, teoretic mai slabe decat ultimele 6.
Ceea ce inseamna, uitandu-ne la ce se intampla astazi, ca astfel de miscari sunt logice si vor mai urma. Sa-l felicitam pe Dragos si sa-i uram succes.
This entry was posted on vineri, iulie 20th, 2012 at 10:08 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Din toate listele f?cute de pres? lipsesc ceva bani. A? zice c? destul de mul?i pentru c? TradeAds vine tehnologie ?i nu media. Poate autorii articolelor î?i fac temele ?i vin cu un update.
Alin,
da-ne tu suma pentru Digital Ads :)
@Orlando sunt date publice pe site la mfinante.ro. las pl?cerea asta jurnali?tilor ):-
Multumesc in numele colegilor pentru urarea de bine, Orlando. Speram sa fie bine pt toti cei care trag tare in piata asta, nu tocmai prietenoasa.
PS Alin, ECONOMICA.net au si datele DigitalAds. Stim cu totii ca cifrele alea pot insemna ceva sau nimic, mai ales in cazul grupurilor de firme… Dar, ca idee, datele – alea oficiale, din scripte – exista: http://economica.rtv.net/care-sunt-cele-mai-profitabile-regii-pe-online_29341.html. Confirmi? :)
[…] Piata “furnizorilor” de spatii publicitare este extrem de fragmentata. Dupa cum am mai spus, Q2M si Thinkdigital au fuzionat si sper sa fim urmati si de altii pentru […]
@Drago? trebuie s? recunosc c? este un articol mai complet. nu sunt toate datele (greu s? le ?tie cineva pe toate) dar oricum e mai bine. nu am ce s? confirm în afar? de datele de la finan?e. a? sugera ziaristului s? verifice ?i alte firme. în felul acesta ies sume ?i mai mari ?i asta e bine pentru pia?? ):-
[…] citit: – Pe bloguri, la Dragos Stanca si Orlando Nicoara – In presa onlne, pe Forbes.ro si Wall-street.ro Trimite prin email. […]
Veniturile din ce-a ramas/devenit Boom au ramas constante dupa 6 ani :)) O fi bine? O fi rau ? :))