Microsoft’s Lost Decade
duminică, iulie 29th, 2012Cool is what tech consumers want. Exhibit A: today the iPhone brings in more revenue than the entirety of Microsoft.
No, really.
One Apple product, something that didn’t exist five years ago, has higher sales than everything Microsoft has to offer. More than Windows, Office, Xbox, Bing, Windows Phone, and every other product that Microsoft has created since 1975. In the quarter ended March 31, 2012, iPhone had sales of $22.7 billion; Microsoft Corporation, $17.4 billion.
E lung dar merita citit: Vanity Fair – Microsoft’s Lost Decade
This entry was posted on duminică, iulie 29th, 2012 at 07:38 and is filed under business, Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Lung articolul dar grozav! Se explica acum un un milion si una de probleme, dar cel mai mult imi place ca vine sa confirme propriul meu pronostic: 5 years form now, M$ nu va mai avea nici jumatate din piata OS, indiferent de device sau alte segmente.
era un articol in Busines Insider cum ca cea mai mare eroare a lui Gates a fost ca nu a inclus internetul in strategia Microsoft. Opinia mea e ca eroarea reala a fost ca toata firma a fost construita in jurului puterii lui decizionale, astfel incat nu a fost permisa aparitia unei alte voci~. E absurd ca mii de oameni sa astepte ca Bill sa mediteze pe o insula pustie ca sa ii vina ideea si sa trimita memo cu „includeti online-ul in produsele Microsoft”. in rest sunt detalii, caderea e inevitabila.
Pe mine m-a marcat urmatorul aspect: In 1998!!! se pregateau sa scoata un prototip de e-book reader dar au
omorat proiectul pt ca nu folosea Windows!!!! Repet: in 1998!!!
How’s that for lack of vision :)))))
Asta cu caderea MS este o prostie mare. Se uita cate produse au in pipeline Xbox 720, Kinect, Surface. Cred ca multi nu realizeaza ce impact va avea Windows 8 pe tableta. Va sari peste Android ca o racheta si va concura iOS rapid de tot.
MS este un gigant, care nu are picioare de lut, din contra este pe un trend ascendent, o companie care inoveaza constant de ani de zile si care reuseste sa aiba o gama de produse suficient de diversa astfel incat daca un produs nu merge bine, face bani din alte produse.
E suficient ca apple sa nu nimereasca urmatorul telefon, si se duce de rapa. e foarte riscant sa ai un singur produs care iti aduce atata profit. WS e plin de rechini, daca vor simti cea mai mica ezitare la apple, vor vinde cat ai zice peste.
Ok, fara suparare, dar articolele astea nu sunt foarte bine informate. Microsoft are mult mai multe technology decat ce ofera pentru consumatori.
SQL de exemplu a crescut considerabil in ultimii 10 ani si e comparabil cu Oracle. Office este indispensabil in multe companii. Societatea se bazeaza pe muuuulte produse MS. Microsoft Research e una din cele mai serioase initiative de cercetare a oricarei companii. Daca produsul nu e lucios atunci nu e important?
Zici ca iPhone e important? E un telefon! O tehnologie ce se bazeaza pe multe alte tehnologii pe care Apple nu le supporta. Cipuri, touchscreens, browsere, baze de date, Internetul intreg! Plus a inceput sa devina cam vechi comparat cu ce exista pe piata acum de la Samsung si HTC.
Si apropo, Apple produce jucarii, nimic mai mult. Daca ar disparea toate produsele Apple maine, societate nu va observa.
Nici nu stiu de ce iau articolu asta in serios cand citeaza un articol de pe ceva numit ‘Vanity Fair’ …
Will, redactorii Vanity Fair lucreaza la astfel de articole cateva luni bune, nu analiza continutul prin prisma numelui, e una dintre cele mai misto reviste din SUA
Recunosc ca nu am auzit de revista dar nu ma impresioneaza web-site-ul lor ca sursa de stiri tech. Adica uite ce zic ei: „Cool is what tech consumers want. Exhibit A: today the iPhone brings in more revenue than the entirety of Microsoft.”
Raspunsul meu: Are you kidding me?! Adica nu e clar ca se concentreaza pe „cool” consumer products sa atraga cititorii. Restu tehnologiilor si implicatiile in lumea reala nu conteaza pentru ei.
Cum zicea @Dumi, e un singur produs care produce majoritatea profiturilor. Daca nu devine hit dupa hit in viitor (de obicei nu se intampla asta) va avea mari probleme. Bubble is gonna burst.