Tai tai
marți, august 14th, 2012Cresterea, in procente, a veniturilor Groupon pe ultimele 6 trimestre:
72%
97%
10%
14%
14%
02%
De citit si Groupon CEO Andrew Mason On Europe: We’re Too Pricey, We’re Missing Tech Mojo, And No One Knows Us
This entry was posted on marți, august 14th, 2012 at 06:26 and is filed under Internet. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
9 Comentarii
Lasa un comentariu
Odata ce buzz-ul se calmeaza, iti poti da seama ca un model in care comerciantii aproape mereu pierd e greu sa fie sustenabil pe termen lung…
îl cump?r? fusu curând.
De ce sa-l cumpere cand il poate clona gratis?
l-a clonat deja si l-a numit zumzi. ce o sa regrete groupon oferta aia de preluare de miliarde…
da, se pare ca lucrurile sint stabile (din pacate) si prin zona noastra.. nemaiinregistrand cresteri semnificative, focusul se muta spre profitabilitate.
si zona de flash-sales (unde lucrurile in Romania nici n-au apucat sa explodeze, cu exceptia FashionDays si poate Vivre) s-a cam linistit in vest…
Au scazut sub 4 miliarde USD capitalizare, adica mult sub ceea ce oferise Google.
Calin, cred ca la flash sales abia incepe nebunia.
Nu folosesc genul asta de situri, deci nu pot comenta cum sunt pentru end-user. Dar am citit destule articole din partea celor care intra in sistem ca ‘vendor’ si nu sunt deloc incantati de ce se intampla. Probabil, atat timp cat multe shop-uri sau restaurante implicate au experiente nu chiar bune, e normal ca si Groupon sa aiba de suferit.
Pentru vendori problema principala este ca posibilitatile de fidelizare ale clientilor veniti de pe aceste site-uri sunt foarte mici (spre inexistente).
Astfel, „costul de marketing” (asa cum e prezentata toata ideea de fapt pentru vendori) devine de fapt pierdere si cam greu de bugetat oferte ulterioare….
Adaugati peste asta si experiente punctuale neplacute (intodeauna bine evidentiate de media si social meida :) ) si ajungeti la „calmarea pietii” :)
GRPN -27% astazi… as dori sa le vad fata analistilor care ii prosteau pe unii si pe altii sa cumpere, in timp ce fondatorii faceau exit chiar inainte de listare…