Word!
luni, februarie 11th, 2013“You’re either spending ad money on Facebook or spending time by working on there; both benefit Facebook”
Sau despre cum ajunsesem sa postam bannere pe siteurile noastre care duceau catre facebook, trimitand la plimbare userul adus cu ceva eforturi sa ne citeasca stirile. De citit tot articolul – Publishers Cool on Facebook.
This entry was posted on luni, februarie 11th, 2013 at 07:52 and is filed under Internet, Media. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
5 Comentarii
Lasa un comentariu
16 percent of a publisher’s fans organically see a page post? Wow, ce norocosi.
Noi, de prin toamna trecuta, avem alte rezultate: pagina cu 425.000 likes, ultimele 3 posturi au fost vazute de 5.700 (1.3%), 14.500 (3.41%) resprectiv 8.800 fani (2%) . Asta dupa ce anul trecut inainte de lansarea „promovarii” erau vazute de 68.000 fani (fix 16%).
Ca un singur post sa fie vazut de toti fanii nostri, trebuie sa platim 400 Euro promovare.
FB? In curand se va trage apa istoriei dupa Zuckerberg.
http://www.insidefacebook.com/2013/02/07/average-facebook-costs-per-click-drop-as-advertisers-adopt-news-feed-ads-tbg-finds/
a durat cam mult
O, imi lipseste butonul de LIKE de pe blogul tau! :)))
Se tot spunea ca Facebook va omori email marketing-ul, dar nu exista statistica decenta care sa nu indice ROI superior pentru email. Bine, nu c-ar fi usor sa masori ROI la Facebook.
Vorba ceea, Facebook iti aduce like-uri, email-ul iti aduce bani.